Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان وزایمان
آیاخوردن ترنسیدباواکسن کروناتداخل دارد
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام ایا لکه بینی با ای وی اف قبل پریود به معنی شروع پریود هست امروز روز 12 انتقالم هست پنجشنبه ازمایش دارم
- امپول لوپرومر
سلام خسته نباشیدمن قبل انتقال ازروزسوم پریودقرص دزولست خوردم تا۱۶روز بعداونم امپول رو تزریق کردم گفتن یائسگی موقت داره ولی من ۸روز بعدتزریق پریود شدم این مشکلی داره یا نه ؟؟
- رز
🌹
- طولانی شدن پریودی
سلام خسته نباشید من الان پونزده روزه که پریودم و پریودیم قطع نمیشه چه قرص ها و یا دارو هایی رو پیشنهاد میکنید
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی شرایط بدی دارم الان ۲۰ سالمه از ۸ سالگی تا ۱۶ سالگی بدون اینکه بدونم چیه خود ارضایی می کردم بعد از اون که فهمیدم هیچ وقت با اراده ی خودم دیگ مرتکب این کار نشدم ولی دو سه سالی هست نا خود آگاه مثلا تو خوابم از استرس با فشار ران به هم خود ارضایی می کنم خیلی ناراحتم دیشبم که پریود بودم دو باره تو خواب این کار و کردم خواستم بدونم آیا امکان آسیب به پرده با فشار ران بدون ورود جسم خارجی اونم تو دوران قاعدگی هست ؟ میترسم سپاس از شما
- ترشحات
سلام ترشحات سفید رنگ معمولی دارم .حول و حوش تخمک گذاری هستم..این ترشحات قبل از ازاد شدن تخمک هستن؟یا مشخص نیست درحین یابعدش هست؟
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر من ۵ ماهه عمل سزارین کردم و قرص شبر دهی استفاده میکنم پریودم قطع نمیشه سه روز نمیشم بعد باز هم شروع میشه هی پریود میشم در یک ماه چند بار پریودم شروع میشه به نظرتون چه کار کنم
- پیشگیری از بارداری
باسلام ببخشید من ۱۸ سالمه و در روز ۱۷ام قاعدگی با همسرم رابطه پر خطر داشتم که ۳۰ ساعت بعد اولین قرص اورژانسی لونژیل ۷۵ درصد و بعد ۱۲ ساعت دومین قرص رو خوردم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- پریدهای نامنظم
سلام وقت بخیر۲ سال پیش با علائم تمام نشدن پرید ب پزشک مراجعه کردم و قرص استرادیول والرت۲ ملی و دو ورق دوفاستون دستور دادن استفادت شد و عالی شد تا اینکه ماه پیش دوباره قطع نشد و مصرف کردم اما دوفاستون درست مصرف نشد و باعث شد این ماه یک هفته لکه بینی داشته باشم و روز هفتم به مدت شش روز پرید زیاد و شدید الان میتونم روش مصرف استرادیول با دوفاستون را ادامه دهم؟
- آی یو آی
- عفونت
سلام اکثر اوقات ترشح ابکی سفید رنگ دارم،ایا عفونت هستش؟بو و خارش هم ندارم
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
وقت بخیر من ۴تا ال دی بعنوان اورژانسی خوردم بعد از ۸ روز پریود شدم الان روز ۶ پریودی هستم هنوزم خونریزی دارم .ممکنه بیشتر از ۷ روز بشه؟قرص ترنسید بخورم خوبه ؟
- جلو انداختن قاعدگی
سلام،میشه بفرمایید چطور میتونم زمان پریود رو یک هفته تا ۱۰ روز جلو بندازم؟
- من آمپول س ماهه زدم خونریزی دارم
سلام من امروز40روزاززایمانم میگذره یه هفته ای میشه آمپول یه ماهه زدم الان 3روزه پریودشدم قطع هم نشدن لک لکه هم نیستن ک پدبهداشتی میذارم خانم دکترخواهش میکنم بگیدنکنه ازعوارض آمپول باشه وتاآخرسه ماه همینجوری بمونم ممنون میشنم راهنمایم کنید
- جستیران
سلام من ۴۳ ساله هستم خون ریزی شدید داشتم دکتر بهم گفتن که دهانه رحمم ضخیمه و قرص جستیران رو برام تجویز کردن میخواستم بدونم این دارو اثر بدی نداره؟ چون اطرافیانم میگن که این قرص باعث به هم خوردن تعادل پریودی میشه
- کیست تخمدان
با سلام در جواب سونوگرافی من نوشته شده یککیست به دیامتر 40*30mm مشاهده شد که داخل آن سالید کامپاننت اکوژن مشهود است(احتمال تراتو درموئید مطرح میباشد)آیا این جزوکیست خوش خیم حساب میشه و با داروممکنه رفع بشه یا نیاز به عمل داره،ممنون از شما پزشک محترم
- قرص مدروفم۵
سلام.من سه ماه بود پریود نمیشدم دکتر برام قرص مدروفم ۵ رو تجویز کرد از شب ۱۵ پریودی شبی ۱ عدد تا ۱۰ شب بخورم.بعد از ۳ شب دچار لکه بینی شدم الان که شب ۵ هستش خون کاملا قرمز شده الان باید چه کنم قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
- تفسیر آزمایش خون بارداری
سلام.. من چند روز پیش آزمایش خون بارداری دادم در جواب عدد هورمون بتا 7 بود.. در برگه آزمایش در قسمت نتیجه نوشته بود عدد زیر 10 یعنی منفی و بین 10 الی 25 مشکوک.. و دکتر گفت طبق این آزمایش تو باردار نیستی... ولی در اینترنت و سایت های پزشکی نوشته عدد زیر 5 یعنی منفی و عدد بین 5 الی 10 یعنی مشکوک.. من گیج شدم.. باید چیکار کنم.. یعنی آزمایشگاه مشکل داره؟
- گروه خونی
سلام خانم دکتر من و نامزدم هردو گروه خونی O+ داریم و هنوز برای ازمایشات عقد نرفتیم ممکن گروه خونیمون به هم نخوره؟


