سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- یایسگی وتزریق امپول دیفرلین
سلام وقت بخیر من خانم ۵۱ساله هستم که چند ماهی پریود نشدم بعد از ۴ماه پریود شدم که هم خونریزیم زیاد بود هم ضخامت اندمترم ۱۴بود کورتاژ شدم گفتن که هیچ مشکلی ندارم دکتر بهم امپول دیفرلین داد که زودتر یائسه بشم میخواستم ببینم نظر شما چیه البته بعد از کورتاژ امپول مجسترول داد به مدت ده روز خوردم بعد از قطع اون الان هفت روز لکه بینی دارم
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید ببخشید من روز ۷ انتقال جنین هستم ولی اصلا هیچ علامتی ندارم ممنون میشم کمکم کنید
- بارداری
سلام من18 سالمه مجردم قبلاز علاقه بادوس پسرم یک قرص جلوگیری خوردم و بعداز رتبطه این سه روز هر شب یکی میخورم ایا باید ب این قرص خوردن ادامه بدم تاباردار نشم یا بعد ی هفته قطع کنم؟
- منظم ولی pco
سلام دکتر ۱۷ سالمه یکبار به مدت ۴۵ روز پریودم عقب افتاد رفتم متخصص تشخیص پی سی او داد بعد از مصرف روزی دو وعده قرص به مدت ده روز کاملا منظم شدم ۲۹ هر ماه پریود میشم
اما موهای زائد و اکنه خیلی زیاد داشتم بعد ۶ ماه باز مراجعه کردم قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردن برای موی ضائد
ایا این قرص باعث بهم خوردن قائدگی من نمیشه؟
عوارضش خطرناکه؟ - نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید ورزش کردن واسه کسی که عمل سپتوم رحم انجام داده،مشکل ایجاد نمیکند؟؟؟ واسه رحمش ضرر نداره؟؟؟
- قرص اورژانسی و فلوکونازول
سلام خانم دکتر من همزمان قرص اورژانسی و فلوکونازول مصرف کردم آیا اثر اورژانسیو از بین میبره راهکار چیه
- سوااال
سلام خسته نباشید دکتر من ادونوم هیپوفیز دارم و پرولاکتینمم اونقد بالا نیس و همیشه قبل از عادت ماهیانه مثلا ۱۰ روز قبل یا ۵ روز قبل دچار سردرد بدی میشم دردهای بدی توی سرم میاد و حتی یه روز به پریودی درد های توی سرم خیلی شدید و غیرقابل تحمل میشه آیا به ادنوم مربوط میشه؟ چون در ام ار ای دکتر گفت هیپوفیز خیلی بزرگتر از حد نرمال و بخاطر ادنوم، ادنومم بدون ترشح و سایز کوچیک یا این سردرد ها ممکنه بخاطر کمبود آهن و ویتامین باشه؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید واقعا نمیدونم از این سردردهای عذاب آور باید چیکار کنم
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- سلام مایع خفیف در کلدوساک یعنی چی
سلام ام آر آی انجام دادم نوشته مایع خفیف در کلدوساگ یعنی چی؟!
- سلام من۳۳هفته بارداریم وبوی بدواژن وترشح دارم پمادکلوتریمازول وشیلف لاکتواژهم استفاده کردم چندروزخوب میشه ولی بازبرمیگرده
- تاخیر در پریودی
سلام خانم دکتر من ۳۱ سالمه،دو هفته از پریودم گذشته بود،آزمایش بتا دادم منفی وسنو هم انجام دادم گفتن تخم دان سمت چپم تبل،بعد دکتر دوتا آمپول برام نوشت تا پریود شم دوتا قرص،قرص متفورمین ۵۰۰گفت همراه غذا بخورم و یکی قرص لتروفم ۲/۵نوشت،من حالا از قرص متفورمین میترسم بخورم گفتن قند خون رو میاره پایین،آیا استفاده کنم این دارو رو؟؟
- عقب افتادن پریود
من یک هفته میشه به کمرم ضربه شدیدی خورده،ازپشت افتادم.عقب افتادن پریودبه این موضوع ربط داره؟
- پریود
کیستهموراژیک3سانتیواندومتریوزدارمبا مراجعهبهپزشکدانال200روزیدوبارباقرص ترنسیدتجویزکردندولیمشکلپریودطولانی منحلنشد
- عادت ماهیانه
سلام من پریودم خیلی طولانیه و از موقعی که پریود میشم تا هفت روز تموم میشه و بعدش لکه مبینی دارم تا روز هجدهم و بعد پاک میشم میشه یه قرصی یا کپسولی برام بنویسین
- من روز نهم انتقالم لکه بینی و علائم پریودی دارم. ممکنه نشانه پریود باشه؟
- سلام خسته نبشید ببخشید تقریبا. ماه رمضون قرص ال دی مو تموم شد و بعدازگذشت چندروز. پریودبشم روز ی که تازه متوجه شده شدم بعدازنزدیکی باشوهرم. پریودیم شروع شد. شک کردم که. کمی منی. ریخته داخل سریع دوتا قرص ال دی مصرف کردم بعد. از. اونروز. من تایک هفته لکه بینی داشتم وبصورت کم. بعدازاون ترس ازحامله شدن بعد از دوهفته رفتم دکتر زنان. خانوم دکترگفتن چون ال دی خوردی نظم رحمتو بهم زدی برام ازمایش خون نوشت دادم منفی بود بعدا زاون دوسه بار طی. 2چ روزوخورده ای از ازمایش تست زدم منفی بود خانوم دکتر برام امپور پرژسترون. تجویز کرد دوتا. ولی. العان 6 روزه زدم هنوز خبری ازپریودیم نیست خیلی میترسم لطفا کمکم کنید
سلام .من 21سالمه وحدودا 1ماهه که پریودم به صورت لکه میاد من باید چیکار کنم؟
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- قرص آهن
سلام خانم دكتر من به جاي قرص آهن eazy iron كه حالت تهوع منو زيادتر ميكنه ميتونم از قرص fefol استفاده كنم؟
- قرص اورژانسی
امپول پپتیل زدم بعد دو روز نیاز به قرص اورژانسی داشتم ایا ضرری دارد؟
- ضخامت اندومتر ۱۱
با سلام من ۴۵ سالمه و موعد پریودم فقط،دوروز لکه بینی داشتم پس از سونو و آزمایش یه کیست ۳سانتی با جدار نازک درتخمدان چپ داشتم و ضخامت اندومتر دوهفته بعد از پریود که فقط،لکه بینی بود ۱۱ بود دوتا پروژسترون تزریق،کردم الان ۱۰ روز گذشته و هیچ خونریزی،نداشتم آخر هفته موعد پریودمه که قراره بعدش مجدد سونو بدم این ضخامت چه مشکلی میتونه ایجاد کنه؟


