سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص
سلام خسته نباشید آیا مصرف قرص ال دی دو ، سه سال برای جلوگیری از بارداری مشکل ایجاد میکند ؟؟؟
- سلام میشه راهکار هایی برای از بین بردن عفونت و دوباره عفونت نکردن و سالم نگه داشتن واژن بگید
- فراموشی در مصرف یک دوز از دوفامد
سلام و عرض ادب
خداقوت
من یک دوز صبح و یک دوز شب دوفامد مصرف میکنم. در شب ششم از مصرف قرص دوفامد برای تنظیم هورمونها فراموش کردم قرص رو بخورم،چیکار باید بکنم؟دوتا باهم بخورم امروز یا اون دوز رو دور بریزم؟ - رحم
سلام من ۱۷ ساله بعد از رابطه لکه خون های قرمز رنگ در دهانه رحم میبینم نشانه چی هستش خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنید
- سیپروترون کامپاند
سلام دختری 20 ساله و مجرد هستم که بخاطر بالا بودن هورمون مردانه دکتر برام سیپروترون تجویز کرده و گفتن که از روز پنجم پریود شروع کنم ، یه دوره مصرف کردم وقتی پریودم شروع شد خونریزیم شد فقط لکه بینی در روز اول و بعد هم قطع شد ، دو تا سوال داشتم اول اینکه من قبلا پریودم منظم بود الان که اینطوری شده و خونریزی به این شکل شده آیا مشکل خاصی به وجود اومده یا طبیعیه؟ و اینکه دوره دوم رو بعد از هفت روز شروع کنم حتی اگر روز پنجم پریود نبود؟؟ البته قبل مصرف هم سونوگرافی دادم هیچ مشکلی برای رحم و تخمدان وجود نداشت ممنون میشم پاسخ بدید
- انتقال تبخال تناسلی از طریق رابطه دهانی
آیا انتقال تبخال تناسلی برای کسی که قرص ها رو مصرف کرده و علایمش برطرف شده از طریق رابطه دهانی با فرد سالم ممکن است؟ یا انتقال از طریق بوسیدن؟ بزاق دهان تبخال تناسلی را انتقال میدهد یا نه؟
- عادت ماهیانه
سلام من پریودم خیلی طولانیه و از موقعی که پریود میشم تا هفت روز تموم میشه و بعدش لکه مبینی دارم تا روز هجدهم و بعد پاک میشم میشه یه قرصی یا کپسولی برام بنویسین
- سلام. ببخشید من الان 7 روزه آمپول زولا کس زدم ولی خونریزیم قطع نشده کیست تخمدان دارم ولی نوعش مشخص نیست باید سونوی داخلی انجام بدم. باید برم سفر آیا برای قطع خونریزی از ال دی میتونم استفاده کنم؟ با زولادکس تداخل نداره؟ چون 23 روز دیگه باید نوبت بعدی آمپول رو بزنم
- هزینه ویزیت
سلام خانم دکتر ببخشید میخواستم بپرسم هزینه ویزیت مطبتون چقدره؟منشیتون گفتن بیاین حضوری میگیم ولی با شرایط مالی میخواستم قبلش بدونم میتونم بیام پیشتون یا نه ممنونم میشم بگید
- قرص وروژست وپریود
سلام من مجرد و کیست سه سانتی در تخمدانم دارم یک ماه قرص دوفامد مصرف کردم ولی تغییری نکرد متخصص برایم وروژست تجویز کرد و گفتند که به مدت سه ماه نباید پریود بشی اما من بعد از مصرف ۲۰ روز از قرص وروژست و هشت روز دقیقا زودتر از تایم اصلی پریود و خونریزی خیلی شدیدی دارم آیا باید قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
- قرص دروسبلا
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم.خانم دکتر سه دوره برام دوفامد تجویز کردن که از روز ۱۶ پریودی گفتن بخورم... مجددا مراجعه کردم و قرصم عوض کردن و قرص دروسبلا تجویز کردن و گفتن از روز پنجم پریودت بخور. من ۲۶ بهمن پریودم شروع شد و از روز پنجم سیکلم خوردم.و حالا روز سی ام سیکلم هستم و هنوز دو تا قرص دارونما(سفید رنگ) باقیمونده. سوالم اینه بعد از اتمام این ورق،آیا باید صبر کنم پریود بشم تا ورق بعدی رو دوباره از روز پنجم سیکل جدید مصرف کنم؟ یا اینکه بدون توجه به پریود شدن یا نشدن،مصرف ورق جدید رو شروع کنم؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت ناحیه تناسلی
سلام ۲۰ سالمه ۱۲ شهریور پریود نشدم عفونت واژن داشتم و امروز ۱۶ شهریور پریود شدم وخارش واژن دارم چی کار کنم؟ ۹ماه عفونت داشتم وخوب نشده چی کار کنم؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر من یک هفته به پریودم نزدیکی داشتم مطعن نیستم که آب منی داخل ریخته یا نه میتونم از قرص اورژانسی مصرف کنم یا لازم نیست
- بلوغ زودرس
دخترم هشت سالشه و سینه هاش داره بزرگ میشه خیلی اعصابم خورده چون نمیتونه خودشو جمع کنه چکارکنم حتما سال دیگه هم پریود میشخ صد درصد
- سلام وقت بخیر واژن خیس بشه شامل عفونت میشه
- مصرف قرص روکین
سلام من پولیپ ۱۱ میلی متری بدود پایه در رحم دارم مجرد هستم و دکتر بهم قرص روکین داد ۱۲ روز از اولین روز پریودیم گذشته بود که شروع به مصرف کردم ۱۲ روز مصرف منظم مصرف کردم ولی الان پریود شدم ۹ قرص مونده و نمیدونم باید مصرف کنم؟
- تخمک گذاری نزدیک پریود
سلام روزبخیر من برای باردار شدن رفتم دکتر بهم کلومفین و لیتروزول هر روز دوتا از هرکدوم تا پنج شب داد. روز ده پریودم رفتم سونو فاقد فاز فولیکولار بودم و آندومترمم 5 بود دکتر گفت یائسگی زودرس تو 30 سالگی گرفتم بهم قرص دوفامد داد روزی یکی تا 15 روز الان 8 روزه پریود نشدم و دلم درد میکرد رفتم سونو گفت که یه کیست دارم سمت راست و سمت چپ سه تا فولیکول که یکیش 31 بود چجوری امکان داره که اول ماه هیچ واکنشی نداشته تخمدان الان فولیکول خوب داشته باشم ؟ چرا پریود نمیشم ضخامت آندومتر هم 7 شده دکتر سونو هم گفت احتمالا اشتباه کردن و من هیچ علائمی از یائسگی نمیبینم
- داروی قطع پریودی
من برای قطع شدن پریودی امپول پروژسترون زدم،یکماه نشدم بعدش پریود شدم،الان نزدیک یکماه پریودم ،چکار کنم قطع بشه
- عقب انداختن پریود.
سلام خانم دکتر خدا قوت من بیمار شما هستم ۴۱ سالمه ۶ خرداد باید پریود میشدم که نشدم به دلیل استرس و ..بی بی چک منفی هست ولی به دلیل در پیش داشتن مراسم مهم فعلا نمیخوام پریود بشم الان چه کاری میتونم بکنم تا فعلا عقب بیفته؟ممنون
- تنبلی تخمدان
سلام میخواستم بدونم با توجه به اینکه سابقه سرطان سینه در بستگانم بوده برام قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردین مشکلی پیش نمیاد؟ چون من سالهاست قرصای مختلف میخورم همش نگران این موضوعم :(


