Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۱۰ روز پرپودم عقب افتاد ۲ آمپول پروژسترون زدم و بعد ۵ روز روزی ۲ عدد قرص دوفاستون خوردم الان قطع کنم چند روز بعد پرسود می شوم چون عالم سفر هستم نمی دونم چه کار کنم اهل ورزش هستم کمی دل درد هم دارم لطف میکنیم من رو راهنمایی کنید سپاس فراوان
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشین بخاطر ای وی اف وانتقال جنین دکتر برام استرادیول تجویز کردن من قبلا درد زانوی خفیفی بخاطر ارتروزاشتم بعد مصرف قرص درد زانوم خیلی شدید شده ایا میتونه از عوارض مصرف ابن قرص باش؟
- لانه گزینی
سلام خانوم دکترلانه گزینی یک روزه یاسه روز
- سلام.وقتتون بخیر.۳۹سال دارم بارداریپنجم ولی یک دختر۵سال ونیمه دارم ۳تاسقط داشتم،الانم تازه متوجه شدم باردارم۱۲هفته،۳سا۴باردرمعرض اشعه رادیولوژی قرارگرفتم وبه خاطربیماری پوستی ال اس ای،پمادموضعی تاکریل مصرف کررم ،الان خیلی لسترس دارم که واسه جنین مشکلی پیش بیاد،خواستم نظرشماروبپرسم.
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز... من کیست اندو دارم و تازه فهمیدم که یک ماهه باردارم... ایا با وجود این کیست میتوانم حاملگی را طی کنم و خطرساز نمیشود.و بیام مطب شما برای زایمان ایا شما موقع زایمان کیست هارا میتوانید جدا کنید و شکمم را تمییز کنید ... تورو خدا اگه میشه بهم بگین بیام مطبتون .. من همیشه ازتون نتیجه گرفتم . توروخدا کمکم کنید
- قاعدگی
۵ روز پریدم عقب افتاده چیکار کنم
- فیستول
سلام وقت بخیر ایا فیستول (خروج باد واژن)مانع بارداری میشود و یا اگر باردار شویم در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟
- در مورد گین اپ
سلام خانم دکتر من نزدیک عروسيمه چن وقته از قرص گین آپ میخورم یکم پر بشم بنظر شما رو بارداري مشکل نداره
- درد جای بخیه سزارین بعد از دوماه
با سلام من 3 ماه و نیمه سزارین شدم بعد از 2ماه بخیه هام سمت راستش عفونت کرده بود. الان با این که کامل درمان شد اما دقیقا همونجا تیر میکشه و میسوزه زیر پوست هم انگار سفت تر از بقیه جاها هستش چی کار باید بکنم؟
- انتقال جنین ناموفق
سلام خانم دکتر من شش بار انتقال جنین انجام دادم ولی نمیگیره من خودم هیچ مشکلی ندارم دلیل ناموفق شدن انتقال جنین چیه؟ لطفاً پاسخ بدهید
- آیا همه رحم های دوشاخ وسپتوم دارو دلفیس سپتوم واژن و آژنزی واژن دارند یا خیر؟
آیا همه کسانی که رحم دوشاخ و سپتوم دار و رحم دلفیس دارند همه این رحم ها همیشه سپتوم واژن وآژنزی واژن وآژنزی سرویکس دارند یا خیر این چنین مواردی کم هست ؟
- سلتم من ای وی اف کردم
سلام خانم دکتر من ۴۳ سالمه دوساله ازدواج کردم و دکتر گفته تنبلی تخمدان داری ورفتم برای ای وی اف ماه پیش کارهام انجام دادم وروز تخمک کشی همش یک جنین خوب داشتم از ۴ فولیکول وانتقال ۳روز بعد انجام دادم وبعد ۱۶ روز رفتم ازمایش دادم وبتا ۷.۹بود وروز بعد هم خونریزی داشتم .ایاجواب من منفی است وبچه ای تشکیل نشده وایا امیدی هست دوباره ای وی اف کنم و چکار کنم تخمکهام بیشتر باشه.ممنون
- آییودی و خونریزی
سلام
من برای جلوگیری دستگاه آییودی گذاشتم یک ماه که گذاشتم مثل عادت ماهانه خونریزی دارم فقط سه روزپاک بودم. بعد از سه روز دوباره شروع شد شدیدتر با درد بیشتر. چهکارکنم؟ - بسته بودن دهانه سرویکس
سلام خانم دکتر،خسته نباشید من تو هفته ۲۸ هستم امروز سونو انجام دادم همه چی خوب بود فقط نوشته دهانه سرویکس بسته ست. میخواستم ببینم بسته بودن دهانه سرویکس تو این هفته طبیعیه یا مشکلی دارم؟
- بارداری
من سه روز پیش دو روز پریود بودم سر وقت پریود شدم من کلا سه روزه بودم ولی ایندفعه دو روز بودم که قطع شد و رابطه محافظت نشده داشتم که آب منی داخل ریخته نشد و الان بعد از پریودم لکه بینی دارم و کمر درد ینی ممکنه باردار باشم؟؟؟
- قرص استرادیول گفتن تا پریودیی بخورم بعدش هم بخورم یا خیر
سلام دکتر گفتن از روز ۱۶ سکیل قرص رو شروع کردم تا گفتن روز اول پریودی .حالا ادامه بدم یا خیر
- سلام من ۱۶اسفندانتقال جنین ۵روزه دارم، بایداز۱۱اسفندآمپول وشیاف پروژسترو استفاده میکردم،فراموش کردم واز۱۲اسفندشروع کردم، نظرشماچیست
- طول سرویکس کوتاه
سلام خانم دکتر من هفته ۱۸ سونوگرافی شکمی انجام دادم طول سرویکس من۳۰بود انگار دکتر شک کرده برای چند هفته بعد واژینال نوشته بنظر شما۳۰خیلی بد؟؟ بعد من فیبروم هم زیاد دارم.بنظرتون سرکلاژ کنم خوبه؟؟چون رحمم سنگین تر میشه یا عوارض داره؟
- قرص دوپاگولین
سلام، ایا قرص دوپاگولین که دکتر واسه پرولاکتین تجویز کرده برام، اثر قرص ضدبارداری ک الان دارم مصرف میکنم رو مهار میکنه؟ اخه دست نامزدم به پیشاب آغشته شد و زد به واژنم، و من قرص دروسبلین مصرف میکنم ک بارداری ایجاد نشه، و در این شرایط احتمال بارداری چقده؟
- درد زیر شکم در هفته های اول بارداری
سلام خسته نباشید من20 سالمه که فکر کنم حدود 3هفته هست که باردارم زیر شکمم گاهی اوقات درخواب یا ماشین دردمیگیره و شبیه درد پریودی هست وزود خوب میشه دکترم برام شیاف نوشتن که کمیاب هست نتونستم پیداش کنم اگر استفاده نکنم مشکلی پیش میاد؟؟


