Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوی آنومالی
سلام خانم دکتر ،سونوگرافی آنومالی سه بعدی چه هفته ای بهتر است انجام شود؟ الان من حدود ۱۸ هفته ام وایستم ۱۹ پر بشه یا در ۱۸ هفته و خورده ای برم؟ چه هفته ای جنین بهتر دیده میشه؟
- پودر ریال بالای مثانه و کبد چی عوارض جانبی دارید
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر به من قرص سیبل را برای نامنظمی قاعدگی و پر مویی داده اند و گفتند از روز ۵ پریودی باید مصرف کنم میخاستم بدونم که بسته های بعدی بلافاصله بعد از اتمام بسته که دارم میخورم باید باشه یا دوباره که پریود شدم از روز ۵ بسته دومو شروع کنم؟
- سلام بعد خوردن قرص کلوفین چند روز بعد مصرفش باید نزدیکی داشته باشم وتا کیه ادامه بدم نزدیکی باید یک روز در میان باید باشه چطوری باشه برای بارداری ممنون میشم آخه من از دکتر نپرسیدم یه کم خجالتی هستم برای همین از شما پرسیدم میشه راهنمایی کنید
- سلام من دختری ۱۳ ساله هستم ۲هفته است که پروییدیم تمام شده ولی هنوز لک میبینم لزومی دارد که برم پیشه دکتر
- روابط زناشویی و بارداری
سلام. آیا تحریک سینه ها توسط همسر برای جنین ضرر دارد؟ و برای کسی که طول سرویکسش۲۹ است مشکلی دارد؟ ممکن است باعث کوتاهی سرویکس شود؟
- پریود نشدن.
سلام من بخاطر تنبلی تخمدانم قرص سیبل استفاده میکنم و ماه قبل رفتم دکتر سونو انجام داد همه چیز خب بود این ماه عقب انداختم کلی درد پا کمر دارم انگار میخام پریود بشم ولی به جاش مایه سفید رنگی میاد علت چیه
- مصرف دارو
سلام من به متخصص غدد مراجعه کردم و برای چاقی بهم قرص Zink Plus 15 یدوفولیک موتیلوور(دومپریدون)۱۰ تجویز کرد این داروها برای چاقی مناسب هستن؟ قرص موتیلوور برای چی استفاده میشه؟ ضرر نداره؟؟؟؟ عوارض نداره؟ تشکر
- سلام من همیشه قبل قاعدگیم صورتم جوش میزنه خیلی درد میکنه جوش هاهم دلیلش چیه
- تخمدان راست با ابعاد بزرگتر از طبیعی به ابعاد ۵۸.۵۳به همراهافزایش اکوژنیسیتهfatاطراف ان رویت گردید یعنی چی
- سلام خانم دکتر برای زایمان سزارین کدام بیمارستان عمل انجام میدن
- سلام من رفتم دکتر بهم پماد کلوتریمازول داده دوروزه شب ها میزنم صبح که پا میشم میزنه بیرون دلیلش چی
سلام
- توده هایپواکو
سلام.من یک توده هایپواکوovalموازی با سطح پوست به ابعاد ۸*۳درساعت ۱۰ پستان راست دارم آیا خطرناکه خواهش میکنم پاسخ سوالمو بدهید
- افزایش سایز سینه
سلام وقتتون بخیر سریعترین و کم عارضه ترین روش برای افزایش سایز سینه چه روشی است؟
- لکه بینی قبل از پریودی
شلام خانم دکتر وقتتون بخیر،من مشکل تخمدان پلی کیستیک دارم و دکتر قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردم ،الان برگه دوم هست مصرف میکنم ،اما هنوز ۲ تا از قرص ها مونده و لکه بینی شروع شده،البته دیروز لکه های سیاه تار مانند بود اما امروز بیشتر شده ،ایا این طبیعی است،رابطه جنسی هم ندارم
- لکه بینی
من برای شش بهمن یریود تموم شد وبرای اولین بار قرص اورژانسی خوردم تا حامله نشوم دوباره ۲۶ بهمن لکه داشتم تا الان که ۲ اسفند چیکار کنم که لکه بینی قطع بشه خیلی اذیت میشم
- دیدن روده اکوژن
سلام من توی هفته ۱۶ بارداری سنو دادم گفتند که روده اکوژن آیا مشکل جدی هست
- خونریزی کم
سلام خسته نباشید.من هرماه باقرص پروژسترون پریود میشم. این ماه فقط سه روز پریود بودم. خیلی کم، درحد استفاده از یک نوار بهداشتی در روز. دو ماهی هم هست که ایروبیک میرم. آیا مشکلی برام پیش اومده؟ نیازه برم دکتر؟
- دوبار پریود شدم در یک ماه
من بعد اتمام پريودم فرداش رابطه بدون دخول داشتم ،دوتا قرص اورژانسي خوردم ۵روزبعدش پري شدم باخونريزي ب مدت شش روز ،،،مجدد دوهفته بعدش باز پريود شدم سر تايم پري خودم بخاطره قرصهكه من دوبار در يك ماه پريود شدم ميترسم بخاطر كيست باشه دخترم خيلي استرس دارم
- سوال درمورد سقط
سلام من قرص سایتوتک استفاده کنم برای سقط جنین هفته هفتم آیا مشکل داشته باشم دکتر میفهمد که خودم سقط انجام دادم با قرص یان ؟


