Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کلسیفیکاسیون چیست؟
درجواب سونو من نوشته ضخامت اندومتریال 8میلیمتر است .کلسیفیکاسیون دردیواره قدامی رحم دارد.تصویر هیپواکو دردیواره قدامی رحمددارد که به نفع فیبروم است.ایناخطرناکه؟
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت شما .32سالمه تست DNA typing HPVمن مثبت شده و نوع 73رادارم.این باین معناست که داخل خون من ویروس هست یا داخل رحمم??چون دکتر موقع تست hpv,پاپ اسمير حرفی نزدند که زگیل دارم یا نه ومن هم تاحالا بدنم زگیل نزده.باتشکر
- آمپول واریوپپتیل
سلام دوهفته پیش برای انجام جراحی یک دوز آمپول واریوپپتیل تزریق کردم بعدازدوهفته دوباره پریود شدم دوز دومم رو باید دو هفته دیگه تزریق کنم خواستم ببینم این روند پریودی طبیعی یانه ممنونم
- ترشحات زرد رنگ بعد سزارین
سلام وقت جناب دکتر بخیر باشه من ۱۲ روزه ک سزارین کردم ولی خونریزیم یباره قطع شده و ترشح زرد رنگ دارم و لکه زرد رنگ خارج میشه ک یبوست هم دارم در ضمن مثانم درد داره و ب سختی ادرار میکنم لطف میکنید جواب بدید
- فیبروم
سلام من فیبروم رحمی دارم توی سونوگرافی نشون دادتعدادش خیلی هم زیاده میخواستم بدونم چیکارکنم اگه نخوام رحمم رودربیارم میتونم فقط فیبروم هاروازرحمم خارج کنم
- دفع بقایای سقط جنین
سلام وقتتون بخیر ببخشید به پزشکم تا 20 روز دیگه دسترسی ندارم لطفا جواب این سنو رو برام توضیح بدید و راهنمایی بفرماییدکه آیا این بقایا خطرناک؟ خیلی ممنونم« رحم دارای ابعاد طبیعی و اکوی میومتری یکنواخت است، عارضه فضاگیر وپاتولوژیک در سرویکس دیده نشد، ضخامت آندومتر 4mmو ضایعه اکوژن به ابعاد 14*9*14و حجم 1cc دارای جز کیستیک در قسمت فوندال کاویته آندومتر به نفع بقایای بارداری مشاهده شد. تخمدان ها داری حجم طبیعی و جسم لوتئال به قطر 20mm در تخمدان راست مشهود است، مایع آزاد در حفره لگن دیده نشد.
- درد جای عمل سزارین و خارش شدید
سلام من خانم ۲۹ سال دارم و ۳ سال پیش زایمان سزارین انجام شده و از امروز درد در قسمت عمل و بخیه دارم دردش وقتی دست میزنم خیلی حس میشه و همیشه خارش شدید جای عمل دارم علتش چی هست ممنون میشم کمکم کنین داره
- خونریزی
سلام من سیو دوروزه ک زایمان سزارین کردم خونریزیم همون هفته ای اول بعدش تا دوهفته ترشح زرد رنگ و سفید داشتم بعد بیستو هفت روز رابطه شدید داشتم.و چن بار بعدشم همینطور..الان دوروزه ک خونریزی دارم تقریبا یک ساعت دوساعت یه نوار بهداشتی خیس میشه و اصن رنگش مث خون پریودی نیست ب رنگ قرمز روشنن و پشتم عین پریودی درد میگیره میخاستم بدونم ممکنه بخیه هام پاره شده باشن؟؟یا ممکنه پریودی باشه چطور بفهمم؟؟بخیه هام بعضی وقتتا تیر میکشن از داخل اما بخیه بیرون هیچ قرمزی و مشکلی نداره
- عمل افتادگی رحم و عمل زیبایی واژن
سلام خانم دکتر عزیزم من ۲۳ روز عمل کردم دیروز یبوست شدید گرفتم بعد اون یه نخ از واژنم اومد بیرون یه کمم سوزش دارم به نظرتون ممکن بخیه باز شده باشه
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشین من نزدیک دوساله درحال اقدامم برای بارداری امانشدم آزمایش های قبل بارداری دادم تیروییدکم کاردارم نوشته بود۷/۰حالاناشتابرام نصف قرصی لووکسین۱۰۰نوشته مشکل دیگه ندارم این ماه یه هفته عقب انداختم چندقطره خون دارم لطفاراهنماییم کنین دسترسی به دکترندارم
- اندومتروزیوس
من 4سال پیش عمل آندومتریوس انجام دادم به صورت سزارین چون شدید بود الان چند سال داینوژست میخوردم دکتر گفت خوب شدی قرصامو قطع کرد الان 3ماه با درد شدید وطاقت فرسا دست و پا میزنم الان دکتر بهم آمپول لوپرومر7.5برام نوشته نظرتون در مورد من واین آمپول چیه تهیه آش کنم یا نه میترسم
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- سزاریان
سلام من سال نود و هشت سزاریان کردم الان چند هفته هست جای بخیه هام درد میکنه مخصوصا وقت نشستن علتش چیه ؟؟؟و اینکه گاهی آروم هست گاهی درد دارم انگار زیر شکمم داره کش میاد
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من سه بار رفتم دکتر دو نفرش گفتن چیزی نیست اما یه دکتر. دیگه رفتم گفت فیبروم داری هیچ داروی نداد پریودیم نامنظم دوسال پیش ۴ماه خون ریزی داشتم خودم قرص ال دی خوردم سه ماه ر وقت بود دوباره یک ماه نمیشم بعدم که میشم خون ریزم طول میکشه خواستم از خانم دکتر سوال کنم چ قرصی بخورم قطع شه
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.
- من خانمی ۴۲هستم با دوزایمان طبیعی
ماه پیش لک بینی داشتم واین هم پریودنشدم سونو دادم طول رحم ۹۷م م بااکوی میومتریالcoarseومختصر هتروژن،اندومتر۱۱/۸م م وتخمدان ها ابعاد واکوی طبیعی دارند خیلی نگرانم لطفا بفرمایید نتیجه سونو مو
- پریود نامنظم
من پریود نامنظم دارم و بیشتر مواقع دو هفته یک بار میشه. پزشک برای ۶ ماه قرص دوفاستون تجویز کرد . بعد از تمام شدن دوباره اولین ماه دو هفته پریود شدم. میخواستم ببینم مدت زمان مصرف دوفاستون رو میشه مداوم ادامه داد یا مدت زمان مشخص داره؟
- فیبروم های زنانه
با سلام و احترام بنده یک خانم ۴۷ ساله هستم چند روز قبل سونوگرافی داشتم و متوجه شدم که رحمم دارای فیبروم های اینترامورال متعددی به دیامتر۴،۱۲،۲۳،۲۶،۲۴،۱۱،۸،۱۹ میلی متر می باشد به دکتر مراجعه کردم گفتند باید عمل جراحی شوید و در غیر این صورت آمپول دکاپ رو استفاده کنید، با توجه به اینکه بنده مجرد هستم، می خواستم بدونم آیا راه دیگری برای درمان است یا همین آمپول ها رو استفاده کنم؟لطفا در این زمینه راهنمایی بفرمایید.ممنونم


