Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونو انومالی
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- کیست تخمدان
سلام من اسفند ماه رفتم سونو کیست اکوفری ۳۰ میلی متری در تخمدان راست رویت شد دیگه اصلا سونو نرفتم ممکنه بدون دارو دفع شده باشه؟ با وجود این کیست میشه باردار شد؟ مانع بارداری نمیشه؟
- در مورد تست بارداری
ببخشید من شش روز است ای .ی اف انجام دادم میشه تست بی بی چک بدم
- سلام من آمپول پروژسترون زدم موقعی که پریودبودم واسه قطع کردنش الان ۱۴روزه پریودم نه تنهاقطع شدبلکه بیشترشدچی کارکنم توروخداجواب بدین ممنونم
- درد هنگام سکس
ببخشيد مكمنه روش مصرف اين پماد را توضيح دهيد ؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر،من ماه پیش قرص اورژانسی خوردم این ماهم باز مجبور شدم بخورم.میخواستم بدونم آیا این قرص عوارضی داره؟اینکه دوماه پشت هم خوردم مشکلی پیش میاره برام؟
- شستن لباس زیر با صابون
سلام ۲۴سالمه و مجردم من لباس ریزم (شورت)رو با صابون حمام گلنار میشورم و همیشه ام تو فضای اتاق میذارم تا خشک بشه یه مدته دچار خارش واژن شدم بدون ترشح یا بو ممکنه بخاطر صابون باشه؟
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولن دارم و خیلی سفت و درد شدید دارم چیکار کنم دکتر رفتم دارو داده ولی خوب نشده
- زگیل
شما رشت هستيد؟
- بارداری بعد سقط
سلام خسته نباشید من 27 بهمن تو 9 هفته سقط بر اثر هماتوم داشتم ایا امکان داره دوباره اتفاق بی افته؟ الان 2 ماه هست که به موقع پریود میشم از کی میتونم دوباره اقدام کنم برای بارداری؟ یک ماه پیش که معاینه شدم گفتن التهاب سرویکس دارم که 6 تا قرص ازیترومایسین و فولیک اسید و ویتامین d دادن. برام ازمایش قند چون107 بود و تیرویید 4.2 بود نوشتن و آزمایش coombs.lnd این برای چیه ؟ خیلی میترسم دوباره سقط بشه
- آمپول پروژسترون
سلام. خانم دکتر من سوال پرسیده بودم که حدوده ۲ ماهه پریود نشدم باردارم نیستم لطف کردین پاسخ دادین که آمپول پروژسترون ۵۰ بزنم میخواستم بدونم دوتارو باهم باید بزنم؟واینکه بعد زدن آمپول پریود شدم میتونم قرص لتروزول بخورم؟ ممنونم از پاسخگویتون
- لکه بینی
با سلام. وقت بخیر ، من به دلیل لکه بینی دکتر برایم قرص سیبل تجویز کرد و دلیل لکه بینی را نازک شدن محل زخم سزارین عنوان کردند، فرمودند یکسال مصرف کنم ، در این یکسال ۹۵ درصد لکه بینی از بین رفت، تا اینکه این ماه که دقیقا یکسال از شروع مصرف میگذرد بازهم مقدار لکه بینی زیاد شد، علت چیست ؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من قرص مدروکسی پروژسترون رامصرف کردم وپریود شدم الان ۱۴روزهست که لکه بینی دارم بعدازمصرف قرص والان که روز ۱۴پریودیم هست و باید قرص رامصرف کنم خونریزی دارم شدید الان نمیدونم باید چیکار کنم علت این همه خونریزی ولکه بینی چیه؟وآیامیتونم امروز قرص رابخورم؟ممنون میشم جوابم را بدید
- امپول دیفرلبن ۱۱
سلام من به علت فیبروم ومیوم امپول ۳ماهه دیفرلین روزدم وضعیتم خیلی بدترشد خونریزی شدیدترشددوز دوم پایان ابن ماه هست به مدت یک ماه هست که پریودم قطع نمیشه قبل اززدن امپول وضعیتم خیلی بهتربود به نظر شمادوز دوم تزریق بسه؟
- در مورد کورتاژ
سلام من خانم ۵۲ ساله هستم که چند سالی هست یائسه شدم سه ماه پیش ناگهانی خونریزی کردم .کورتاژ شدم ضخامت انومتر ۱۱ میلی مار بود نمونه دادم که هایپر پلازی بود سه ماه جستیران خوردم باید دوباره کورتاژ بشم .چند روز بعد از قطع جستیران فرصت دارم برای اینکه برم کورتاژ .؟ممنون میشم جواب بدید.
- مایع آزاد لگنی
آیا انجام تنقیه با آب گرم بخاطر مشکل یبوست ،باعث بوجود امدن مایع آزاد لگنی میشود ؟
- سوزش واژن بعد از فریز
سلام من حدود ۲هفته پیش فریز انجام دادم زخم دهانه رحم داشتم ۱۰ روز بعد دکتر دید گفت خوبه مشکلی نیست دارو هم نیاز نیست الان سوزش دارم خیلی اذیت میشم خارش ندارم خیلی نگرانم علت سوزش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- فوکوس اکوژن
سلام خسته نباشید،هشت هفته باردارم،داخل سونو نوشته فوکوس ها اکوژن هموراژیک در ساک بارداری چی هست،مشکل داره؟
- واکسن گارااسیل
سلام وقت بخیر چه زمانی بعد از اولین تزریق واکسن گارداسیل ابمنی ایجاد میشود؟
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلامم وثت به خیر من در اولین دوره از مصرف قرص سیپروترون کامپاند هستم. بعد از اولین روزمصرف در روز اول عادت ماهانه خونریزی ام قطع شده . الان باید ادامه بدم قرص هارو یا نخورم ؟


