Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری در روز دهم سیکل
سلام وقت بخیر در روز نهم سیکل نزدیکی داشتم البته بصورت طبیعی جلوگیری کردم و یک ماه از قطع ال دی هم میگذره. روز دوازدهم سیکل ترشح تخمک گذاری داشتم.ایا امکان بارداری وجود داره؟و اینکه چند روز بعد از دیدن ترشح تخمک گذاری تخمک آزاد میشه ممنونم از وقتی که میگذارید.
- مصرف سالیسلیک اسید در بارداری
سلام وقت بخیر من ۸ هفته باردارم و تازه متوجه شدم در شوینده های صورتم ،سالیسلیک اسید و AHA وجود داره حداقل روزی یکبار استفاده کردم خیلی خیلییی ناراحت و نگرانم آیا خیلی خطرناکه و صد در صد مشکلی به وجود میاد؟؟؟
- پریودنامنظم
سلام ببخشید من الان ۲ماهه پریودم بعد دکترم بهم قرص ریپاون داده چون جراحی بینی دارم گفته قرص هورمونی بهت نمیدم ولی از اون موقع خونریزی من خیلی شدید تر شده چیکار کنم
- سلام بنده کیست اکوفری ۲۵ میلیمتر دارم ایا احتیاج به جراحی دارم
- آمپول دیفرلین
سلام من مشکل ادنو میوزیس دارم دکتر بهم آمپول دیفرلین داد منم آمدم خونه پریود شدم برداشتم سریع آمپول دیفرلین زدم که بازنشم و به خونریزی نیوفتم چون کم خونی شدید پیدا کردم ولی بدتر به خونریزی افتادم الان چهار روزه که لخته لخته خونریزی دارم آیا به خاطره آمپول شده
- مصرف قرص ال دی
سلام خسته نباشید من بیمار شما هستم این ماه تصمیم دارم iui بشم که شما برام قرص ال دی و آمپول دکاپریا رو تجویز کردین که قرص ال دی رو از روز پنجم قاعدگی مصرف کنم بعد از پنج روز استفاده مداوم حین نزدیکی خونریزی داشتم که بعدش هم لکه بینی خیلی کم دارم میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه آیا برای مصرف قرص ال دی هست؟چون برای اولین باره از این قرص استفاده میکنم اگه لازمه قبل از تزریق آمپول بیام مطب ممنون از جوابتون
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر خسته نباشید ممنون از جواب سوال قبل ببخشید اگربخواهم برای تعیین جنسیت آی وی اف کنم با اینکه مشکل برای باردارشدن ندارم وبه طور طبیعی سه تا فرزنددارم آیا امکان دارد با آی وی اف بارداری موفقیت آمیز نباشه و هزینه زیادی که میشود ازدست برودممنون
- بارداری
آیا نزدیکی در ماه یا هفته اول بارداری برای جنین خطر ندارد....منظور بیشتر درزمان لانه گزینی هست
- خارش بالای واژن
سلام وقت بخیر من مدتیه بیرون واژنم یعنی روی پوست خارش میگیره یه کوچولوهم مثل خط که پوست میخوادازهم جدابشه زخم بدون خونریزی شده خط قرمز افتاده دقیقا قسمتی که اگ بیکینی روعدد پنج فارسی حساب کنیم (۵)بالای نوک پنچ میخواره و خط افتاده. توی لب های واژنم هم باناخون میخارونم حالت جمع شدن چرک زیرناخون جمع میشه و از دستمال توالت استفاده میکنم از دستمال حالت پرز پرزی میمونه ،چکارکنم اصلا عفونت و خارش داخلی ندارم،ممنون از راهنمایتون
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من ۲۰هفته هستم طول سرویکس ۳۲هستش خواستم ببینم نیازی به سرکلاژدارم یانه آیاباآمپول وشیاف ممکنه افزایش پیداکنه؟ممنون میشم اگر پاسخ بدید
- سلام ببخشید باید از ماده ای واسه شست و شو استفاده کرد اگر از صابون های طبیعی استفاده کرد مشکل نداره
۰۰۰
- طولانی شدن پریود
من امسال سال چهارمم هستش که پریود میشم و تا سه سال اول پریودم نامنظم بود اوایل اضافه وزن داشتم ولی وقتی وزن کم کردم هم باز هم نامنظم بود و چون از سه سال گذشت و هنوز نامنظم بود رفتم دکتر آزمایش برای تیرویید دادم مشکلی نداشتم سونوگرافی هم دادم بازم مشکلی نداشتم به خاطر همین قرص ال دی بهم تجویز کرد اونو که خوردم پریودم منظم شد یعنی قبلا قبل از ۲۱ روز میومد بعد از اون فاصله پریودهام ۲۱ روز به بالا بود مثلا یه بار ۲۳ روز میومد یه بار ۲۵ روز یه بار ۲۴ روز ..... کلا ۱۰ ماه بود که پریودم منظم شده بود و سر همون هفت روز هم تموم میشد ولی ایندفعه که پریود شدم روز ۱۵ لکه بینی شروع چند روز لکه بود البته خیلی کم ولی روز ۱۷ لکه بیشتر شد و مجبور بودم از نوار بهداشتی اشتفاده کنم الان فکر کنم ۱۲ روزه که هنوز خونریزیم قطع نشده و البته اینم بگم بعد اینکه پریودم منظم شد دو سه روز اول خونریزی به نسبت روزای بعد بیشتر بود و کم کم تا روز هفتم کم تر میشد اما ایندفعه خونریزیم اونجوری نبود میتونم برای اینکه خونریزیم تموم بشه از قرص مفنامیک اسید استفاده کنم ؟ و اینکه اگه دفعه بعد هم اینجوری نامنظم اومد میتونم از قرص ال دی استفاده کنم یا نه باید به دکتر مراجعه کنم
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- سلام وخسته نباشید خدمت شما خانم دکتر من ۳ساله زایملن کردم الان چند روزه جای بخیه دردمیکنه علتش چیه
- با سلام خون پریودی بعد از سرکلاژ شکمی کم کم و تدریجی میاد؟
نوع ریزش خون پریودی بعد از جراحی سرکلاژ شکمی؟
- آزمایش پاپ
سلام خدمت شما.لطفا بهم بگید تفسیر آزمایش پاپ من چیه؟ جواب به این صورت The bethesda system -papanicolao Benign cellulr changes شده است جواب Adequacy satis factory for evaluation شده است جواب method liquid Based LBC شده است جواب infelammation : severe شده استو در آخر نوشته comment:p2:inflammation : severe in flammation &Repairلطفا تفسیرش را بگویید ممنونم
- ایا پرده ترمیم شود تا چند مدت طول میکشد که ترمیم نیست و حالت طبیعی نشان دهد؟؟
- سونو
سلام .. برام سونو وازنیال نوشین به خاطر کیستی که دارم.. خواستم بپرسم که توی لاهیجان کدوم سونوگرافی انجام دهم بهتر است...
- راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- سلام خسته نباشید من ۴۲سال سن دارم از اول فروردین خونریزی دارم تا الآن و الآن رفتم دکتر برام آزمایش بتا نوشت این آزمایش برای چی نوشته
از اول فروردین خونریزی دارم تا الان هم ادامه داره دکتر برام آزمایش بتا نوشته واسه چی این آزمایش رو نوشته


