Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا خود ارضای باعث کیست تخمدان میشود
- پریودی روز کنکور
سلام. برای جلوگیری از پریود شدن در روز کنکور باید چیکار کنم ؟
- کیست هموراژیک
سلام خانوم دکتر. کیست به ابعاد ۴۲ میلی متر دارم. خواستم بدونم کیست با این ابعاد باعث کم شدن حجم خونریزی پریودی میشه؟
- سلام وخسته نباشی من ١٧انتقال آزبتا ٢شد
آزبتا ٢شد ممكنه وتا الان پريود نشدم ممكنه بتا بره بالا يا حاملگي منتفي
- کیست و مایع در کولدوساک خلفی
سلام من دچار درد شدید زیرشکم و ناحیه پشتم شدم سونو اورژانسی دادم گفتن کیست تخمدان راست به اندازه ۲۶×۳۳دارم،یک سونو دیگه پیش متخصص انجام دادم گفتن که مایع ای به اندازه 5ccدر کولدوساک مشاهده شده،علتش چی میتونه باشه؟؟
- پاسخ مثبت آزمایش اچپیوی
من آزمایش پاپاسمیر و اچپیوی دادم که پاپاسمیر منفی و اچپیوی مثبت شده است، اعداد اچپیوی مثبت ۳۱،۳۳،۳۵،۳۹،۴۰،۴۲ هستند. سن من ۳۶ سال است و خیلی نگران شدم، لطفا راهنمایی کنید، سپاس فراوان.
- احتباس ادرار
سلام خانوم دکتر روز ۵ پریودی ب صحنه جنسی فک کردم ک باعث نبضم شد تو ناحیع تناسلی الان ۱۹ روز میگذره ۴ روزه احساس میکنم ادرارم کاملا تخلیه نمیشه ت نت خوندم ک بخاطر اوناکرمه ک بخاطر ضعفه ی مشاورم ت نت گف ممکنه بخاطر اون باشه ضعیف شده باشه مثانه و اینات ینی بخاطر همونه اگرم مثانم ضعیف شده باشه راه درمان داره یا تا اخر عمر باید همینجوری باشم ؟ ایا اونکارم موجب اندومتریوز میشه بعد من یبوستم داره ممکنه دسشوییم بخازر اون باشه امروز مدفوعم با قرص اومد ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام خانم دکتر
- تاخیر در پریودی
من الان دو ماهه پریود نشدم ۴۰سالمه سنوگرافی دادم هیچ مشکلی نداشتم این دو ماه تقریباً دو کیلو وزنم اضافه شده بچه هم ندارم
- لیزر مو
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر من دختر ۲۱ ساله هستم صورتم خیلی پر مو هست میخوام برای صورتم لیزر انجام بدم سوالم اینه آیا لیزر موهای کل صورت به تخمدان آسیب میزنه ؟؟ یا موجب ناباروری میشه ؟؟ خانم دکتر به نظر شما من کل صورتم رو لیزر انجام بدم ؟؟؟ خیلی خیلی ممنون از شما ❤
- سنوی بقای بارداری
سلام وقت بخیر من سنو بعد سقط دادم نمیخوام کورتاژ بشم ولی متاسفانه شهر ما دکترا همه بفکر پول هستن میخوان ب هر نحوی کورتاژ انجام بدن اخه دوتا سونو دادم دکترای سنو گفتن بقایات خیلی کمه یا شاید پلیپ باشه پلیپ هم نیاز ب کوتاژ نیس با یه چیز دیگه برمیدارن بقایا کوچیک باشه خودش تو پریودی بعدی دفع میشه ممکنه شما کمکم کنید یکی از نتابج سنو که مهم بود این بودتصویر یک mass هایپر هترواکو با حدود مشخص به سایز mm 19*4 دارای وسکولاریتی معادل میومتر اطراف ،درون کاویتی اندومتر پروگزیمال و میانی مشهود است با توجه به هیستوری Abrotion ،در درجه اول مطرح کنندهRPOC فوکال گریدII میباشد.نمای سنو گرافی mass فوق میتواند به نفع پولیپ اندومتریال نیز باشد.سنوگرافی ترانس واژینال فالوآپ بعد از تکمیل دوره درمانی توصیه میشود
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید من 20سالمه و مجردم حدود یک ماهه که از واژنم ترشحات پنیری سبز رنگ خارج میشه که بوی خاصی نداره ولی این اواخر بزرگتر شدن میخواستم بدونم مربوط به عفونته آیا نگران کننده اس میشه لطفا راهنمایی کنید از چه آنتی بیوتیکی استفاده کنم
- عفونترحم
منترشحاتزیادداشتمدکتربرامکرمکلیندازولدادهاما.بعداز۴شباستفادهسوزشوخارششدیدگرفتمبایدچیکارکنم.قبلازاستفادهازاونخارشنداشتم.
- کاردیولیپین
سلام خانم دکتر خسته نباشید، عدد کاردیولیپینIgm در آزمایش 18.5 باشه یعنی چی؟
- تزریق اممپول رگام
سلام وفت بخیر. بنده درهفته 9 بارداری سقط جنین کردم. گروه خونی او منفی وهمسرم ab مثبت. ازمایس کومبس دادم منفی بود. دکتر گفت باس رگامو بزنی الان دوهفته ازسقط گذشته ودارو ذو پیدا نکردم. با توجه به ارمایش کومبس که خوب بوده الزام به زدن الان هست یانه؟ در بارداری بعددی درهفته 28 بزنم
- سلام خانم دکتر من آبله گرفتم و روز سوم پریود شدم و کلیه درد دارم خطری ندارد؟
- زنان
سلام خسته نباشید من۴۵ سالمه وحدود ۴ماه هست که پریود نمیشم ودردهای زیر شکمی داشتم دیروز رفتم سونو نوشته اکوی میومتر هتروژن ملاحظه میشود میخواستم ببینمتون خطرناکی دارم
- مصرف قرص یاسمین
با سلام همسر بنده الان ۲۳ سالشون هست و کمی خونریزی رقیق داشته و بعد دو روز پریود شدن بعد چند روز ب دکتر مراجعه کرده و قرص یاسمین براش تجویز کرده طبق خونده هام توی نت مثل اینکه ضرر های زیادی داره میخواستم بدونم نظر شما در مورد مصرفش چیه
- پاپول مرواریدی
سلام وقت بخیر من چند سال پیش روی لابیای مینورم زائده هایی دیدم که زیاد نشدن الان بعد از ۶ سال روی واژن و لابیای دیگه ام در حال زیاد سدنه دکتر زنان دید چیزی نگفت.یعنی نگفت زگیله.شبیه زگیل نیست مثل پاپول مرواریدی هست میشه بگید اگه پاپول باشه برای جلوگیری از تکثیرش چکار باید بکنم
- آزمایش بارداری
سلام خسته نباشید ازمایش بتا قبل ازتاخیر در پریودی درسته ؟


