Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رنگ مو
خانم دکتر سلام ، روز بخیر، یک هفته قبل از بارداری اگر مو را رنگ کنیم برای جنین خطر دارد؟
- درد تخمدان
سلام سیکل های من ۲۴ الی ۲۶ روزه هست. و روزای ۱۰ الی ۱۲ تخمکگذاریم هست. این ماه هم مثل همیشه، روز ۱۰ درد تخمدان چپ و ترشح داشتم. ولی دوباره روز ۱۵ درد شدید تخمدان چپ داشتم به مدت ۲۴ ساعت. بعدش خفیف تر شد و الان چند روزه این درد خفیف ادامه داره. علت این درد چی میتونه باشه؟؟؟ ممکنه کیست داشته باشم؟ سابقه ی کیست ندارم. قبلا عکس رنگی هم گرفتم مشکلی ندارم.۲۵ سالمه و ۵ ساله پیشگیری ندارم. بچه دار نمیشم بخاطر ذخیره تخمدان کم اما پریود و تخمکگذاری منظم دارم فعلا...
- انقباض رحم
سلام حانوم دکتر. هفته ی سی ودو بازداری هستم. از یک ماه قبل در طول روز که گاهی زیر شکمم درست خط سزارینم و اطرافش منقبض میشد خیلی جدی نگرفتم. الان تقریبا هر ساعت یکی دوبار اینجوری رحمم سفت میشه. ایا نشانه زایمان زودرس هست؟
- سلام چیکار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام وقتتون بخیر من سقط کردم و بعدش دکتر یه امپول داد که دهانه ی رحمم جمع بشه در حد لک بودم ۴ روز و الان مجدد خونریزی دارم ، چیکار کنم زودتر خونریزیم تموم شه؟
- پریودی نامنظم
آیا کیست های ریز میتواند باعث نامنظم بودن پریودی شود
- بارداری مجدد
سلام و خسته نباشید تازه تست بارداری دادم و جواب مثبت بوده کاملا شوکه شدم چون به تازگی اقدام به بارداری کردم در بارداری اولم استراحت مطلق بودم و سرکلاژ هم شدم کمی احساس درد زیر شکم و پهلو دارم در واقع منتظر پریود بودم با این دردها... با توجه به سابقه ی استراحت در بارداری اولم بسیار استرس دارم لطفا تا روزی که نوبتم بشه و مطب خدمت برسم راهنمائیم کنید...آیا این دردهای کم عادی هستن یا برای من خطر محسوب میشه؟ بسیار ممنونم
- سلام وقت بخیر ببخشید 4روزه نزدیکی کردم برای بارداری دکتر قرص مدفروم گفته بخورم میترسم نذاره حامله شم چرا تجویزکرده دکتر
- بارداری
سلام آیا خوردن آستامینوفن ۵۰۰ در دوران بارداری مضر است .
- سالم بودن نطفه با وجود استفاده از پماد واژینال
سلام.ببخشید من چون دکتر گفته بود شانس بارداریی ت ضعیف است.من در زمان تخمک گذاری بلافاصله پس از نزدیکی از کرم واژینال دالاواگ-سی تنها یکبار استفاده کردم والان متوجه شدم باردارم .میخواستم بدانم استفاده از این پماد روی نطفه ای که منعقد شده اثر منفی نداشته؟
- عفونت قارچی
باسلام من هفته 11بارداریم میخواستم بدونم میتونم از قرص واژینال کلوتریمازول برای عفونت استفاده کنم مشکلی برای جنین نداره باتشکر ازشما
- سپتای ظریف سینه
سلام سپتای ظریف داخلی درسینه راست دارم آیا خطرناکه
- قاعدگی دردناک
سلام من در زمان قاعدگی درد زیادی در کمرم دارم و این بیستر اوقات مربوط ب همان روز اول عادت ماهانه من می باشد برای کاهش این درد چیکار کنم؟
- سلام من پریودم عقب افتاده ایا از مصرف پودر گین اپه
- سونو وارژینال
رحم با ابعاد ۹۱در ۴۲میلیمتر با اکوی میومتر هتروژن همراهبا استریاهای اکوژن میومتر یال وحدود اندومتر ومیومتر ناواضح مطرح کننده درجاتی از تغییرات ادنومیوزیس منتشر رویت مشود این سونو رو دیروز دادم میشه لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- لکه بینی
کاربر مخفی پرسید 4 هفته پیش سلام وقتتون بخیر من چند ماه بود که بعد از پریود دچار لکه بینی میشدم دکتر رفتم سونو انجام دادم مشکلی نبود دکتر قرص سیبل دادن برای دو ماه و لکه بینی قطع شد الان که مصرف نکردم باز دوباره لکه بینی بعد از پریود دارم تقریبا نزدیکای تخمک گذاری اتفاق میوفته آزمایشات هورمونی انجام دادم پرولاکتینم بالا بود آیا ارتباطی بهم دارند؟ و چکار باید بکنم ؟
- پرده بکارت
سلام اگر نوع پرده بکارت حلقوی باشد و بعد از رابطه خونریزی نداشته باشد پرده سالم است؟
- سلام من رفتم سونوگرافی نوشته رحم بواکوی میومنرهتروژن دیده شد اابعادبزرگترازنرمال
- پولیپ و کیست
سلام طبق سونوگرافی انجام شده در ناحیه فوندوس رحم یک کانون اکوژن با ابعاد ۹*۱۲ میلیمتر دیده شده تخمدان چپ دارای فولیکول کیستیک ۲۵ میلیمتری ست مایع کیست شفاف است. لطفا راهنمایی کنید
- درموییدکیست
باعرض سلام وخسته نباشید،من یک خانم 45ساله هستم درآخرین سونوی واژنال یک کانون کلسیفیته باشک درموییدکیست دیده شده به قطر6میلی متر،درمان این مشکل به چه شکل؟پطشک مربوطه فعلاتحت نظربودن راتجویزکردند
- درد زیربخیه
سلام من بعدازسه ماه از سزارین به یکباره درد درابتدا وانتهای بخیه ها دارم،علت این درد چی میتونه باشه؟


