سلام،درمورد این درمان ،از نظر علمی اطلاعی در دسترس نیست.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی
سلام وخسته نباشید.من20سالمه که 2ساله ازدواج کردم پارسال چون زخم رحم داشتم بعد دارو چون درمان نشد فریز کردم بعد اون قبل پریود چندروز لکه بینی داشتم که دکتربهم قرص پروژسترون دادن که بعد استفاده قرص 5ماه پریودم منظم بود لکه بینی نداشتم ولی این ماه چندروز لکه بینی داشتم که بازم یه ورق از اون قرص رواستفاده کردم بعدلکه بینی قطع شدپریودم شروع شد و5روزبعد پاک شدن الان 2روز هست که خونریزی خیلی کم دارم علتش چیه؟؟
- اقدام به بارداری .قرص پردنیزولون برای سرفه های سینه
با سلام من از داروهای کمک باروری استفاده میکنم وبرای انجام آیو ا نوبت دارم .به دلیل سرفه و درد خفیف قفسه سینه دکتر بهم دگزامتازون و قرص پردنیزولون داده . نگرانم که منع مصرفی دارد یا نه ؟ با تشکر .
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من رابطه جنسی دارم و برای درمان تنبلی تخمدان پیش شما میام ایا نیازه بهتون بگم که رابطه جنسی دارم حضورا؟ چون دوست نداشتم حضورا بگم با مادرم میام ایا لازمه بگم؟ رابطه جنسی با کاندوم و شاید دو سه ماه یکبار
- جراحی کیست تخمدان.
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو بعدی اندازه آن ۶۶*۳۵ شده و تست روما و تمامی تومور مارکرها نرمال میباشد . آیا حتما باید جراحی شود ؟
- زنان
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید. میخواستم بدونم برای خارش بیرونی واژن از چی قرص یا پمادی استفاده کنم ممنون از شما
- حاملگی
سلام وقتتون بخبر من بارداری اولم روزی یکبار امپول زیر پوستی برایغلظت خون میزدم تا اخر بارداری الان دخترم ۱۸گاهش هست وناخواسته حامله شدم ولی به خاطر شرایط کنونی بچه دوم رو نمیخوایم میخوام بدونم اگر از این امپولا نزنم خودش سقط میشه؟ الان هفته ۶هستم چون من ۲بار اول حامله شدم ولی چون از غلظت خونم خبرنداشتم سقط کردم
- کیست پستان
سلام همسر من سنو انجام داده دوسه روز پیش توی سنو نوشته در پستان چپ ساعت تقریبی ۴ هیپواکوی به اندازه ۱۳×۲۶ روییت شده .آیا خطر ناکه؟
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر.وقت بخیر.در۱۸ هفتگی بارداری هستم.طبق سونو انجام شده معده جنین مختصر کوچکتر و ب اندازه ۵ میلیمتر دیده شده. وزن بچه ۲۵۶ گرم میباشد .ایا مشکلی ایجاد میشود برای جنین دراینده؟بقیه آزمایشات درست میباشد.
- سرکلاژشکمی
سلام من یه سقط در ۲۱هفته بعدامینوسنتز یه حاملگی پوچ تا۸هفته زایمان زود رس در۲۶هفته باوجنود سرکلاژ داشتم از شروع ماه۴ دهانه رحم من شروع میکنه به باز شدن با وجود استراحت الان دنبال راه حل هستم سرکلاژ شکمی جواب میده؟ من خودم مشکل کرومزوم۹هم دارم که میگن سقط مکرر میاره ایا سرکلاژشکمی جواب میده؟ شما لاپراسکوپی عمل میکنین؟ تو خدا کمکم کنین
- سلام خانم دکتر من خانمی هستم ۳۷ ساله و برای اولین بار میخوام باردار شم در سونو متوجه شدم که هرنی و میوم رحمی دارم اگه حاملخ بشم مشکلی پیش نمیاد
- کیست تخمدان
سلام من حدودا یک ماه و یک هفته از عمل کیست تخمدانم میگذره ولی هنوز پریود نشدم آیا عادی ؟؟؟
- آی وی اف
با سلام و احترام، خانم دکتر اگر با تخمک اهدایی بخواهم باردار شوم بار اول نتیجه آی وی اف منفی شود و تخمک فریز داشته باشم مجدد بار دوم باید هزینه آی وی اف بپردازم
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۳روزه از پریودم گذشته هم حس میکنم یه چیزی کوچیکی هست اذیتم میکنه،آیا حامله هستم؟
- دندان درد
سلام هفته ی ۳۰بارداری هستم دندونم دردمیکنه ازبیحسی لیدوکایین استفاده میکنم ایاخطرداره چه خطری ممکنه جنین وتهدیدکنه
- در اندوکس چپ یک کیست
در اندوکس چپ یک کیست به ابعاد ۳۸در۳۸ میلی متر وجود دارد در داخل کیست یک septation ظریف مشاهده شد
- شیاف پروژسترون
سلام من پنج روزه انتقال جنین انجام دادم. شیاف پروژسترون رو با دست قرار میدادم الان در تصاویر گوگل دیدم که شیاف در عمق بیشتری قرار داده میشود من این عمق را رعایت نکردم. و فقط داخل فرستادم همه اش را. آیا اثرش را از دست داده است
- سرکلاژ
سلام من الان دوهفته میشه که سرکلاژ انجام دادم جفتم پایین و طول سرویکسم ۲۸ بود الان گاهی اوقات درد زیر شکم دارم مداوم نیست ولی گاهی اوقاته طبیعی هستش؟ من قرص مولتی ویتامین و اهن و کلسیمی که مصرف میکنم سی تاش تموم شده باز باید بخورم؟
- سوال در مورد بارداری
سلام خسته نباشید .برای بارداری 3 ماهی اقدام کردم به دکتر مراجعه کردم دکتر از من قد و وزن را پرسید قد :1.60 و وزن 71 برای بار داری باید وزن کم بکنم و ایکنه قرص دومافد10 بعد از شب 10 قاعدگی به مدت 14 روز 1 عدد شب مصرف بکنم چون بهش گفتم پریودی من برای 2 ماه متوالی به مدت 1 هفته جلو افتاده بود سوالم این هست آیا این قرص رو مصرف بکنم و وزنم را باید کم بکنم تا بار دار بشم در ضمن گفته شوهرت آزمایش نطفه بده آیا لازم هست
- سقط جنین
سلام بخشید برای سقط کردن با قرص ایا حتما باید گرسنه ماند یا فرق نمیکند لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام من باردارم ۶هفتهوسهروز رفتم سونو گفتن که فقط ساک هست و جنین و کیسه زرده رویت نشده چقدر احتمالش هست که پوچ باشه


