Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خودارضایی
سلام آیا خودارضایی باعث نازایی در زنان میشود؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز روز هفت پریودی نزدیکی از پشت داشتم و یه مقدار مایع در آن قسمت ریخته شد احتمال بارداری وجود دارد؟
- داروی خاص
سلام.روزبخیر.یک ساله باتشخیص کانسر برست تحت درمان هستم،پزشکم گفتن یک سال پس از شروع تاموکسیفن بایدویزیت زنان بشم.میشه بفرمایید ویزیت واسه چیه؟وبفرماییدچه آزمایش یاسونوگرافی قبل از ویزیت انجام بدم؟خیلیییییی ممنونم
- مهم
سلام . وقت شما بخیر .خانمی ۴۶ ساله هستم که جواب پاپ اسمیر من سلولهای اندوسرویکال متاپلاستیک گزارش شده . میشه راهنمایی بفرمایید چه اقدامی باید انجام بدهم؟
- بیماری زنان
با سلام علت درد زير شكم چند روز بعداز اتمام پريود به طور مداوم چيست؟
- سلام سلام من ۴۲ سالمه الان دوهفته س پرییو م عقب افتادن قرص پومگا هم مصرف میکنم میتونه علت عقب افتادگی پریود از این قرص باشه؟
- سلام کیست تخمدان
- هتروژن ۱۲ میلیمتر
سلام
من۵ ماه عقب انداختم بعد از اون این ماه ۱۰ روز خونریزی داشتم که هی قطع میشد و باز میومد و فقط وقتی دستشویی میرفتم یک لخته سیاه هم میومد ولی خیلی نوارمصرف نشد ینی کلا هرچی بود موقع دستشویی لخته سیاه میوند و خونریزی خیلی کم بود وقتی دیدم ک هی قط میشه باز میاد و به تقریبا ۱۰ روز کشید سونو دادم همه چی نرمال بود بجز هتروژن ۱۲ میلیمتر گفتن کورتاژ بشم نمونه برداری کنن امکانش هست اشتباهی شده باشه؟
- درد مقعد
باسلام ،من الان یه هفته میشه که درد مقعد احساس میکنم یه چیزی قلمبه هست شیاف آنتی هموریید استفاده کردم خیلی بهتر شدم ولی بعداز چند روز س من س داشتم که خیلی درد داشتم دوباره درد مقعد شروع شد
- آزمایش خون بارداری
سلام. خانم دکتر من دو روز پیش از شما پرسیدم19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟.. شما جواب دادید بله اگر مشکلی ایجاد نشود قابل درمان است. فک کنم اشتباهی رخ داده است
- مفهوم کیست نان هموژن
سلام وقت بخیر سونوی واژینالی با یک کیست نان هموژن به ابعاد ۳۲.۲۵ میلی متر دارم چه مفهومی دارد .
- درکاویته اندومتریال ریم مایع حاوی دبری ب دیامتر ۵mmرویت می شود یعنی چ
میشه جواب بدین
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من ۱۹ اسفند بلافاصله بعد از نزدیکی محافظت نشده با دوست پسرم ک الان کات کردیم و تموم شده بلافاصله قرص اورژانسی خوردم ۱۲ روز بعد در اول فروردین ۱۴۰۳ بعد از ۲۸ روز دقیق پریود شدم خونریزی تیره ب همراه لخته ب مدت سه روز البته خیلی شدید هم نبود دوباره در ۱۸ فروردین پریود شدم ب مدت سه روز از استرس شدید روز ۱۵ فروردین تست خون بتا دادم ک عددش یک بود روز ۲۵ فروردین سونوگرافی شکم لگن و واژینال انجام دادم ک مشکلی نداشتم و باردار نبودم دوباره اول اردیبهشت ماه بعد از ۴۳ روز از رابطه جنسی تست بتا دادم ک اونم منفی بود و عدد یک بود ب خاطر استرس شدید و اینکه خانوادم متوجه نشن استرس زیاد ب معده من فشار آورد و آندوسکوپی معده شدم مشخص شد التهاب معده و هلیکوباکتر دارم دکتر زنان رفتم و سونوگرافی ک انجام دادم و شرح حال رو گفتم قرص سیپترون کامپوند و اسپیرونولاکتون و متفورمین نوشتن چون bmi من بالاست و البته درجاتی از pco هم دارم خانم دکتر بعد از پریود دوم گفتن ک قرص سیپترون کامپوند رو شروع کن و بعد یکهفته دوباره چ خونریزی داشتی ک نداشتی یعنی پریودت شروع هم نشد بسته بعدی رو آغاز کن و مشکلی برات پیش نیاد خانم دکتر من شش روز تا پریودیم مونده و استرس امان ازم بریده با اینکه دوبار تست بتا دادم و هردو بار منفی بوده اونم مدت زیادی گذشته از رابطه بازم استرس دارم چکار کنم خانم دکتر ب تست بتا چقدر اعتماد هست؟ من تا شش روز ذیگ پریود میشم؟ درضمن قرصهای مربوط ب معده و هلیکو باکتر هم میخورم ک با قرصهای جلوگیری و متفورمین ک دکتر تجویز کردن تداخل ندارن ممنون میشم راهنمایی کنید هورمونام خدا کنه فقط ریخته باشن بهم گاهی حالت تهوع دارم دیشب استفراغ کردم تورو خدا کمکم کنید
- افزایش سایز سینه
سلام وقتتون بخیر سریعترین و کم عارضه ترین روش برای افزایش سایز سینه چه روشی است؟
- قارچ واژینال کاندیدا
سلام من ۶ساله قارچ دارم اول ۲سال داشتم بعد یه زایمان طبیعی کردم ولی بازم خوب نشدم یکم دارو استفاده میکنم بعد تموم شدن بازم منو میگیره حتی سونو واژینال هم دادم هر کی هر دکتری رو معرفی کرده رفتم ولی خوب نشدم
- خودارضایی
سلام من پبش پزشک زنان معاینه شدم نوع پردم حلقویه و یک بار خودارضایی بدوندخول داشتم اما هیچ خونی نیومد با توجه به اینکه میگن پرده حلقوی ممکنه خونریزی نداشته باشه ممکنه در اثر خودارضایی بدون دخول هم پاره بشه؟
- سلام خانوم دختر من ۲۵روز زایمان کردم ترشحات زرد دارم ممکنه عفونت باش
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید من حدودا ۹ ماه پیش با دختری ک قراره جند ماه دیگه برم خواستگاری رابطه از جلو داشتم از اون موقع عادت شدن ایشون بهم بخوره فاصله میافته ی ماه دو ماه الانم از تیر ماه عادت نشدن دلیل چی میتونه باشه
- ازمایش پاتولوژی
Macroscopy:RIF Consist of small fragment of cream-brown soft tissue and Blood clot. V=0.2cc. E=T. SOS=M/1 Diagnosis:Endometrium curetting:_Consistant with anovulatory cycle
- عمومی
سلام خانم دکتر سوختگی واژن در اثر استفاده از آب داغ برای شستو شو ایا به بکارت آسیب میزنه؟سپاس از پاسخ شما خدا خیرتون بده


