Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم چه دارویی رو واسه دوقلوزایی معرفی میکنین ؟
- بارداری
با سلام دوماهه قرص لتروزول از روز ۳پریودیشبی دوتا میخورم ولی نتیجه نگرفتم بنظرتون هنوز ادامه بدم
- درباره بارداری
سقط داشتم در 5ماهگی به دلیل زیاد شدن اب به دور سر بچه
- سلام من تنبلی تخمدان دارم و پرولاکتین هم ۸۰است باردار نمیشم راه درمان چیه؟؟
- افزایش وزن وتاخیرپریود
سلام خسته نباشیدمن۳۵سالمه وسه فرزنددارم ازآخرین زایمانم ۳سالو۵ماه گذشته بعدزایمانم دیگه کلاباشوهرم رابطه نداشتم بخاطریه سری مشکلات یعنی کلا۳ساله نزدیکی ندارم وهمیشه پریودام تا۵روزعقب میافتادتقریبا۹ماه پیش وزنموپایین آوردم وپریودام همیشه۲روزجلومیافتادولی الان دوماهه وزنم روبه بالارفته واین ماه احساس میکنم خیلی چاق شدم والان ۸روزه عقب انداختم بااین که اثلارابطه نداشتم خیلی استرس دارم وپشتکمرم خیلی دردمیکنم ورحمم خشکه وسینه راستم دردمیکنه البته سینه راستم تقریبایک ماه پیش هم بمدت ده روزدردداشت خوب شدولی بازالان این چندروزه دردمیکنه توروخداخانم دکتربجان بچه هام شرایط دکتررفتن ندارم شوهرم کلایه خانم صیغه کرده واثلابامن حرف نمیزنه وخرجمونمیده که برم دکتروهزینشوندارم دلیل پریودنشدنم چیه خیلی استرس دارم این چندشب خواب ندارم وکف پام خیلی داغ میشه خیلی میترسم خداخیرتون بده راهنماییم کنیدممنون
- زخم و عفونت واژن به مثانه و کلیه مربوط است؟. بخاطر زخم و عفونت درد و التهاب داشتم و در ازمایش cr گفتن عددش یکم بالاس. میتونه به زخم و عفونت مربوط شه؟
- جواب آزمایش
سلام من انتقال جنین داشتم جواب آزمایش اولم مثبت بود گفتن دوباره باید آزمایش و تکرار کنم آیا ممکن هست جواب منفی باشه
- ویتامین دی
سلام من درهفته پنجم بارداری هستم مصرف مولتی ویتامین مخصوص بارداری همراه با کلسی پاور درروز مشکلی ایجاد نمیکند؟
- آتروفی کلیتورال
سلام برای تشخیص قطعی و درمان آتروفی کلوترال باید چکارکنم، آیا درمان داره؟ من با خوندن مطالب متوجه شدم احتمالا مبتلا هستم، برای درمان باید پیش متخصص زنان برم یا سکسولوژیست؟
- بارداری
سلام من به مدت 20:روز قرص ال دی مصرف کردم بعد رابطه داشتم هشت روز بعدازقطع قرص لکه بینی و یک روز پریود شدم هفت ماهه سزاین کردم در.طی این هفت ماه پریود نشدم آیا امکان بارداری هست؟ تست هم دادم منفی بود
- بارداری
سلاممن دو شب پیش با شوهرم رابطه داشتم و منی داخل واژن ریخته شد بلافاصله دوتا قرص ال دی خوردم شب بعد نخوردم و فردا شبش دوتا دیگه خوردم احتمال جلوگیری هست یا خیر
- اقدام به بارداری
سلام وقتتون بخیر مامیخواهیم نزدیکی داشته باشیم ازچندم پریدی باشه ؟؟؟ازکیت هم استفاده میکنم یه خط بالا میفته یه خط پایین مثلا ماهی دیگه پریدشدم ازچندم پریدی باشه نزدیکی ؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
- بیمارستان
سلام .شما در بيمارستان اريا هم سزارين مي كنيد
- جواب تکه برداری وپاتولوزی فیبرومهای رحم
Disord proliferative phase endometrium Chronic endocervicitis Chronic cervicitis
- سلام وقت بخیر من اقدام به بارداری نمودم الان سه ماه آی دی رو برداشتم ولی هنوز باردار نشدم دکترم ماه پیش قرض مدروکسی رو تجویز کرد دو روز تموم شد پری شدم چیکار کنم ممنون میشم جواب بدین
- درد شدید زمان پریودی وقتی میرم دسشویی موقع مد فوع درد شدید در مقعد روخ می دهد
سلام ببخشید ب مدت ۱۵ روز وروزی دوتا قرص مدروکسی پرژسترون مصرف کردم پردیوم ولی داخل واژینال هستن چیکارکنم درد هم دارم
- سونوگرافی
سلام من تنبلی تخمدان دارم که در جواب سونو گرافی قبلی من اندازه ی تخمدان راست من ۱۴*۵وابعاد تخمدان چپم ۱۲*۶ بوده که این هفته درسونوگرافی من ابعاد تخمدان راستم ۲۷*۲۷ شده و تخمدان چپم با ابعاد ۲۵*۲۴شده و فولیکول رسیده هم دیده نمی شود ممنون میشم جواب بدهید
- ایا جفت سیکولار خطرناک است
- عفونت
سلام خانم دکتر من۴۶سالمه و زود به زود عفونت میگیرم میخواستم بدونم ازچیه و اینکه موقع عفونت ازچه پماد یا قرصی استفاده کنم ؟ممنون
- رودهای روده در محدوده راست رحم و ضایعه به۲۶در۳۰ میلیی
باسلام هتروژن در رودهای راست روده رحم مشهود شده است و سازهای در فوندال تنه رحم به ابعاد ۲۶در۳۰میلیمتر مشاهده شده است آیا جای نگرانی است یانه


