Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم
من ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم و همچنین لوله های رحم را بسته ام این سزارین چهارم بود خداراشکر بچه ام مشکلی نداره ولی خودم ازاول هم نفع کردم وهم درد شدیدی دارم مخصوصا درناحیه اطراف شکنم ازجایی که بخیه هست از هردوطرف به فاصله یک بند انگشت از سمت راست پیک بند انگشت از سمت چپ خیلی درد دارم از۵ روز پیش که بخیه هام را کشیدم خونریزی ام کمی بیشتر شده دراین مدت ۲۰ روز در روزهای ۱۵و ۱۶و۱۷تب ولرز شدید کردم میشه منو راهنمایی کنید چیکارکنم من ساکن روستا هستم دسترسی ندارم به جایی شما لطف کنید منو راهنمایی خواهشا
- زگیل تناسلی
عرض سلام وخسته نباشید.زگیل تناسلی نوع 73دارم .شما چه درمانی برای زگیل داخل واژن پیشنهاد دارید?میتونم واکسن بزنم عوارض نداره ?خیلی میترسم از واکسن خانم دکتر.واینکه واکسن چندگانه خوبه چون شهر ما فقط 3گانه پیدا ميشه ومن میخواستم برم تهران برای تهیه واکسن.با تشکر
- فلوید عروقی ومایع در لگن
سلام وقتتون بخیر درسونو واژینال که انجام شده علاوه بر میوم اینترامورال نوشته شده یک ناحیه اکوژن دارای مختصر فلوی عروقی در کاویته اندومتر دیده شد و همچنین مختصر مایع درلگن آیا خطرناک هست لطفا توضیح بدید ممنون
- من خانمی ۴۲هستم با دوزایمان طبیعی
ماه پیش لک بینی داشتم واین هم پریودنشدم سونو دادم طول رحم ۹۷م م بااکوی میومتریالcoarseومختصر هتروژن،اندومتر۱۱/۸م م وتخمدان ها ابعاد واکوی طبیعی دارند خیلی نگرانم لطفا بفرمایید نتیجه سونو مو
- تغییر شکل دستگاه تناسلی
سلام دختری ۲۵ ساله ام وقتیکه ک نوزده سالم بود لب های داخلی واژن تغییر شکل داد البته نه همش قسمت پایین لب های داخلی اطراف همون قسمت ک ورودی واژن هست منظورم اینکه ک اولش صاف بوده ولی الان شکلش هم هردوطرف شبیه یه گوشت اضافه است و صاف نیست چیز جداگانه ای نیس فقط تغییر شکل داده ک حجمش نسبت به بالای قسمت لب های داخلی یه خرده زیاده بعضی وقتا رنگش قرمزه ولی اکثرا رنگش طبیعیه هیچ گونه درد و خارش و سوزش هم ندارم تا الانم هم به پزشک مراجعه نکردم از نظر شما این یک مشکله یا طبیعیه؟ و دلیل این تغییر شکل چیه؟
- دردوسوزش جای بخیه بعداز۱۲سال
باعرض سلام خدمت خانم دکتر من ۱۲سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان به مدت یک هفته جای عمل بنده دارای سوزش ودرد داردچون آلرژی هم دارم موقع صبح که عطسه میزنم بشدت درد میگیردخواهشن یک راهنمای به من کنید متشکرم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سه تا زایمان زودرس داشتم میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ شکمی باز هم امکان زایمان زودوس وجود داره
- میشه کمک کنید
سلام من ازصبح پاشدم گرفتگی ودردجای سزارین دارم همراه کمردردجوری ک بلندشدن خندیدن برام سخته هرکاریم کردم دردم خوب نشده ی قرص مفنامیک اسید۲۵۰هم خوردم واسه در خوب نشدالان ۲ساله سزارین کردم میشه کمک کنیدخیلی دارم اذیت میشم
- رحم
سلام خسته نباشین.من رحمم درد میکنه ممکنه عفونت داشته باشم؟
- پولیپ رحمی
سلام. خسته نباشید. سونو واژینال دادم گفتن پولیپ دارم. دکترم گفته باید عمل بشم. اگه عمل نشم خطرناکه یا مشکلی بوجور نمیاد؟ باتشکر.
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولن داشتم، پارسال جراحی کردم و کیست رو تخلیه کردم، اما بعد از چندماه دوباره برگشت. متاسفانه بنده الان خارج از ایران هستم و امکان عمل جراحی مجدد ندارم، میخواستم بدونم اگر من همچنان کیست رو عمل نکنم (تا ۶-۷ ماه دیگه) آیا مشکلی نیست؟ خطرناک نیست اگر درمان رو به تعویق بندازم؟ البته من اصلا درد ندارم و کیست تقریبا هیچ مانعی برای کارهای روزانهام ایجاد نکرده، صرفا میخواستم بدونم خطرناک هست یا نه.
- زایمانپرخطر
باسلامزنیسیوپنجسالههستم.بارداریهفتممدوبچهازبارداریهامماندهمشکلممعلومنیستاز.لحاطزنتیکمشکلینداریمدرحالحاصرازمایشدادمهمهسالمنراهنماییمکنیدچهکارکنم
- زگیل تناسلی
سلام وقتتون بخیر زگیل روی ران پا جز زگیل تناسلی هستش؟
- پارگی کیست تخمدان
سلام وقت بخير من كيست تخمدان سمت چپم با ابعاد ٣٧*٤٤ پاره شده ونوشته كيست داراي ذرات اكوژن اينترنال هست و درد سمت چپ شكمم به پاي چپم انتقال داده شده و سرگيجه و تهوع هم دارم همين زمان عادت ماهانه هم شدم و الان روز ششم هست كه خونريزي متوقف شده اما درد شديد دارم دكتر فقط قرص سفكسيم به من دادن هر روز بخورم آيا اين كيست خطرناك هست يا نه ؟ داروي ديگه اي جهت تسكين اگر لازمه يا نياز به جراحي هست ؟ ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد .
- سلام رفتم سونو نوشته رحم بزرگ و اکوژنیته میومترغیریکنواخت است یعنی چی ممنون
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من بیماری ماستیت پستان دارم. ایا برای این بیماری نکات خاصی رو باید رعایت کرد یا نه. مثلا استرس داشتن ، کار سنگین کردن یا بستن سینه بند و ... مشکلی ایجاد میکنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
- مقعد
سلام داخل مقعد احساس میکنم اب سردی هستش و وقتی که سرپا هستم و فشار میدم از داخل سمت چپ انگار یه چیزایی مثل خار هستش که خارش هم دارم از داخل. علت چیست؟
- کیست تخمدان
با سلام خدمت شما تخمدان سمت راست یک کیست ساده بدون solid و بدون septa با ابعاد ۲۸*۳۷ میلیمتر مشاهده شده تخمدان سمت چپ یک کیست با septa ظریف داخلی و بدون جز solid به ابعاد ۳۰*۵۳ میلیمتر مشاهده شده و مایع آزاد شکمی هم دیده نشده میشه لطفا راهنماییم کنید دکتر زنان بهم قرص سیپروترون کامپاند دادن آیا با قرص کیستم کوچیک میشه و ازبین میره می باید جراحی کنم؟؟؟؟ در جراحی تخمدان هم برداشته میشه ؟؟؟؟
- فیبروم ساب سروزال
با سلام.جواب سونوی من اینه.یک فیبروم ساب سروزال۲۶ در ۲۰ میلی متر در خلف فوندوس و یک فیبروم ساب سروزال ۱۸ در ۱۲میلی متر در قدام فوندوس دیده شده ضخامت اندومتر۵میلیمتر طبیعی است.هر دو تخمدان در خلف رحم و نزدیک به خط وسطه.در تخمدان راست یک کیست ۷۲در ۳۵ و در تخمدان چپ۴۵در ۲۷میلی متر که در تشخیص اول اندومتریوما میباشد.آیا حتما باید عمل کنم؟ پزشک من گفته که باید شیراز عمل کنم چون در رشت پزشک متخصصی که این عمل رو یکبار انحام بده نیست احتمال دو بار عمل خیلی زیاده.من یه دختر هستم و ازدواج نکردم.آیا احتمال دو بار عنل وجود داره.


