Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایپراکو
سلام توده هایپراکو به ابعاد ۲۴×۱۵ در رحم من دیده شده وداراری ساقه عروقی است ومیوم اینترامورال زیادی در خلف بادی رحم هم دیده شده بنظر شما من باید رحم خود را خارج کنم
- آیا میتوان در بیماران بهجت قرص LDمصرف کرد؟
سلام دربیماران مبتلا به بهجت میتوان قرص ضدبارداری استفاده کرد؟
- بارداری
میخواستم برا بارداریه دوم اقدام کنم و دوست دارم دختر باشه در مورد دوش واژینال شنیدم اما مقدار محلول و شرایطش رو نمیدونم متشکر
- سوال از دکتر زنان
سلام وقت تون بخیر سوال من اینه که ایا فقط برای افراد نابارور ivf انجام میشه کسانی که تمایل به حاملگی دو قلویی دارن میتونن ivf کنن
- جواب سونوگرافی سینه
در بررسی سونوگرافیک نمای فیبروگلاندور هردوپستان به خصوص پستان چپ ضخیم وهنروژن میباشد.ینی چی
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من به دلیل مشکل اندومتریوز ۳ ماه قرص لویتود مصرف میکنم هفته پیش روز آخر پریودی رابطه غیر محافظت شده داشتم امکان بارداری وجود داره؟
- نتیجه سونوگرافی من چیست
حد تحتانی جفت تا روی Int. Osکشیده شده و کانال سرویکال با طول 41mmبسته است
- سلام من قرص ترنسید با قرص ال دی رو باهم مصرف کردم و الان ده روزه قطع کردم و پریود نشدم باید چیکار کنم؟؟
- لکه بینی
سلام وقتتون بخیر
بنده چند ماهه پریودام نامنظم شده از 5 روزه تبدیل شده به ده روزه 7 روز خونریزی 3 روز لکه بینی
سونوگرافی و آزمایشاتم خوب بوده دکتر به مدت دوماه قرص روکین برام تجویز کرده بودن دوماه پیش قرص روکین خوردن و این ماه که کلا قرص قطع شده الان روز 12 ام پریود هستم و همچنان لکه بینی دارم ایا امکانشه بخاطر قرص روکین باشه ؟
پریودم 7 روزه تموم شد ولی الان هنوز لکه بینی دارم کمی
قبلا فقط تا روز 10 ام لکه بینی داشتم ولی این ماه هنوز روز 12لکه بینی دارم ولی کمه
امکانشه بخاطر قرص روکین باشه ؟ - بستن لوله ها
سلام من 8 ماه پیش موقع سومین سزارین لوله هام رو بستم آیا به طور صددرصد میتونه خیالم از بابت باردار نشدن راحت باشه یا باز هم احتمالش هست؟؟؟
- آمپول اچ ام جی
خانم دکتر آمپول اچ ام جی برای چه کسانی تزریق میشه کاربردش چیه
- فتق ناف
سلام خانم دکتر من دو ساله که فتق نافمو عمل کردم الان حامله ام مشکلی برای جنین پیش نمیاد
- باداری بعد کورتاژ
سلام.هشت روز کوتاژ رحمی دادم بعد نزدیکی داشتیم کاندوم پاره شده بعد نیم ساعت قرص اورژانسی خوردم ترس از بارداری دارم بچه نمیخوام آیا امکانش هست باردار بشم باز؟
- ارگاسم
سلام خسته نباشید خانم دکتر شوهر من تو رابطه جنسی ارضا نمیشه نزدیک۵ یا ۶ بار که ارضا نمیشه به چه دلیل میتونه باشه؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم این ماه بخاطر عفونت قرص ایتراژین ۱۰۰ هم باهاش خوردم، و سه روز مانده بود سیپروترون تموم بشه لکه بینی پیدا کردم و لکه بینی ادامه پیدا کرده و یک هفته از آخرین قرص گذشته پریود نشدم،دلیل چیه؟ ممکنه بخاطر مصرف همزمان این دو باشه؟
- سلام دکترعزیز وقتتون بخیر بنده پارسال دی ماه یکماه خونریریزی شدی دداشتم که دچار دی وی تی شدم والان دوباره ۲۰روزه خونریزی دارم بعداز دوماه وفقه درپرویید اب سبز رنگ زیاددفعدشد ودوباره خونریزی شدید ..۴۷ساله هستم ممنون
- عمومی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۱ سالمه و مجردم سوالی ذهنم و درگیر کرده آیا طبیعی هستش که من وقتی سرپا وایسادم و با آیینه واژنم و میبینم لبه های کوچک واژنم به هم چسبیدن و با کمک دست از هم جدا میشن ؟ و اینکه هنگامی که در توالت میشینم عذر می خوام در دوطرف انتهای واژنم نزدیک مقعد انگاری دوتا چیز دایره شکل مشخص و برآمده میشه که وقتی بلند میشم اونا هم دیگه دیده نمیشن دوسال پیش این شکلی نبود یک ساله که متوجه شدم آیا این توصیفات واژنم طبیعی هستش؟ خیلی نگرانم . ممنون
- ژینوفیلوس و مشکل گوارشی
با سلام و احترام.
آیا کپسول ژینوفیلوس باعث ایجاد مشکل گوارشی می شود؟ - کیست ۷۱ میلی
من کیست اکوفری ۷۱ میلی دارم ..و خیلی هم درد دارم در سمت راستم هست ..یا نیاز ب جراحی دارم؟واسه بارداری مشکل داره؟
- علایم بارداری هم دارم
دو روز از پریودم گزشته هنوزم پریود نشودم میخوام بدونم باردارم یا ن


