سلام،استراحت داشته باشید.داروها رااستفاده دهید.نگران نباشید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
میخواستم برا بارداریه دوم اقدام کنم و دوست دارم دختر باشه در مورد دوش واژینال شنیدم اما مقدار محلول و شرایطش رو نمیدونم متشکر
- سلام خسته نباشید چند روز استفاده کنم از پماد کلو تریمازول خوبه
- بقایای بارداری
سلام ۱۷ ایفند سقط انجام دادم جنین ۱۲ هفته بقایای ۳۳ و ۱۷ و ۲۳ زده نمیخوام کورتاژ کنم چه قرصی بخورم دفع بشه ال دی شروع کردم ولی میگن با اون دفع نمیشه خونریزی دارم چی مترژن شروع کنم چطور مصرف کنم یا قرص سقط بخورم
- نازایی
باسلام،بنده براي بارداري ٣دوره كلوميفن همراه متفورمين مصرف كردم ولي بارداري صورت نگرفت،اين ماه دكتر استراحت داد و دارو تجويز نكرد الان يك هفته است پريودم عقب افتاده با وجود اينكه من هميشه پريودام منظم بوده حتي قبل مصرف دارو آزمايشات هورموني مم نرمال بود فقط كيست ريز داشتم، ممكنه به خاطره قطع داروها پريودم عقب افتاده باشه يا نه؟
- اقدام به بارداری درزمان روزه داری
خانم دکتر سلام ماه رمضان مبارک، درزمان روزه داری میتوان اقدام به بارداری کرد ؟یاخیر؟
- سلام خسته نباشید ..من یک سونوگرافی داشتم دیروز دراین سونو ذکر شده که یک کلات یا پولیپ به دیامتر ۹٫۵ ۶٫۵ داخل رحم مشهود است میخواستم بدونم آیا خطرناکه منظورشون چیه ممنون میشم جواب بدید
- درباره lvf
سلام دخترخانم من خانمی هستم ۳۹ساله دارای ۲فرزنددخترهمسرفرزندپسرمیخوادیک بارlvfانجام دادم نشدچیکاربایدانجام بدم
- آمپول واریوپپتیل
سلام. دخترم تقریبا ۱۲ سالشه. برای افزایش قد و تزریق هورمون رشد، دکتر برای توقف بلوغ آمپول واریو پپتیل ۳/۷۵ رو بهش داده تاهر ۲۸ روز، یکبار تزریق کنه. ۱۱ روز پیش اولین آمپول رو زد. امروز لکه های قهوه ای رنگی رو لباس زیرش دیده. یعنی ممکنه بخواد پریود بشه؟!!! یا ممکنه در حد لکه بینی باشه؟ لازمه به دکتر مراجعه کنیم؟
- نازایی
ساتم
دکترم میگه دهانه رحمم خشک است و مانع بارداریم شده الان برای ۱۶ تا ۲۶ پریودی قرص utrogestan بهم داده
ولی هرچی تحقیق می کنم این قرص مانع بارداری هست
لطفا راهنماییم کنید آیا مصرف کنم - اگرقبل ازاستفاده ازقرص اورژانسی پریود شدم لازم است دوباره قرص اورژانسی را بخورم
ا گرقبل ازاستفاده ازقرص اورژانسی پریود شدم لازم است دوباره قرص اورژانسی را بخورم
- حاملکی
ناحیه هایپراکو5mm* 7 درمجاورناحیه بدون اکو4mmدرکاویته رحم مشهوداست ک میتواند مطرح کننده احتمال هماتوم درGsباشد بررسی دقیق ترباtvs توصیه میشود یعنی چی ممنونم
- مصرف قرص سیبل و توقف پریودی
سلام وقت بخیر، دکتر به من تجویز کردن که از اولین روز شروع پریودیم تا ۲۱ روز قرص سیبل رو مصرف کنم و بعدش باید پریود بشم. تا دوره قاعدگیم تنظیم بشه. من چند روزی است شروع کردم از اولین روزی که فهمیدم پریود شدم اما خون ریزی ندارم حتی لکه بینی هم ندارم و متوقف شده. طبیعیه؟ من مصرف را تا روز ۲۱ ام ادامه بدم، این اتفاقی که الان افتاده طبیعیه؟ متشکرم
- خود ارزایی
سلام خانم دکتر ، ایا اگر کسی در طول زمانهای متوالی خودارزایی کند و زمانی که برای ازدواج پیش یکدکتر زنان برود آیا این دکتر می فهمد که این دختر خوددارزایی انجام داداه است یا خیر. ممنون
- سلام خانم دکتر من با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و فقط درحد مالیدن اندامها بود و پیشابش روی اندامم ریخته شد ولی مایع منی رو که اصلا ریخته نشد و ۱۰ روز بود که از پرییودیم گذشته بود خیلی استرس دارم والان هم ۱۸ روزه که از رابطمون میگذره خیلی نگرانم
- توده اکوژن در سنوگرافی
سلام
وقت بخیر
تو سونوگرافی من نوشته شده توده اکوژن دیده میشود و در تخمدان راست درموئیک کیست هست، یعنی چی؟ - زایمان
سلام خانم دکتر در کدام بیمارستان ها جراحی و زایمان انجام میدن؟
- قرص سیبل
من میخواستم پریودم به تعویق بیفته قرص سیبل خوردم چند روز بعد از شروع مصرف سیبل لکه بینی دارم چکار کنم قطع بشه
- سلام خسته نباشید من برای عقب انداختن پریود از این قرص استفاده کردم ولی الان با اینکه قرص میندازم پریود شدم و لکه میبینم اگه قرص خوردن رو ادامه بدم قطع میشه؟
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من حدود ۸ سال پیش وقتی برای اولین بار عادت ماهیانه شدم و بعد از تموم شدن دور ۷ روزم از سر کنجکاوی به اندازع یک بند انگشت اشاره که فک کنم یک یا دوسانت هست یک بند انگشت اشارم داخل واژم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش از من خون اومد خون تیره نبود ولی دردی قسمت واژنم احساس نمیکردم میخواستم بدونم بکارتم آسیب دیده نمیدونم بکارتم از چه نوعیه میشه بله و خیر جواب بدید و اینکه احتمال داره بکارت نداشته باشی ولی بار اول رابطه نزدیکی خون بیاد
- درباره قرص گیم اپ
سلام من سقت جنین داشتم در حین خونریزی قرص گیم آپ مصرف کردم میخواستم ببینم ضررداره


