Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نتیجه سونوگرافی
سلام خوبی خانم دکتر من ۲۶ روزه زایمان کردم دوقلو رفتم سونو گفتن اکوژن ب قطر ۱۱در۱۳ مشاهده شد نگرانم چیه اکوژن ممنونم کمکم کنید
- بارداری@
سلام من تازه باردارم .قندخونم قبل بارداری ناشتا ۹۸ بود آیا خوردن کدوسبز رنده شده در ماست برای پایین آوردن قندم ضرر نداره روزانه یک وعده بخورم ممنون
- اقدام به بارداری و موفق نشدن
سلام خسته نباشید من دوسال ازدواج کردم اوایل ازدواجم باردار شدم که خودم با دارو سقطش کردم بعد یکسال دوباره به خواسته خودم باردار شدم که تو هفته نهم به دلیل نداشتن ضربان قلب جنین و لک بینیو بعد خونریزی و درد شدید سقط شد بعد سه ماه دوباره اقدام کردم که ازون موقع چهار ماه میگذره و من هر ماه منتظر مثبت شدن تست بارداریم ولی متاسفانه ناامید میشم لطفا راهنماییم کنید خیلی ناراحتم و نگرانم
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من بارداری قبلیم ۲۵هفته دهانه رحمم بازشد مرده زایی شد الان دوباره ۱۸هفته باردارم تو۱۷هفته رفتم سونو واژینال طول سرویکس ۳۰بود بنظرتون چیکارکنم بره بالا؟
- مصرف اسپرین در هفته ۶
سلام خانم دکتر خسته نباشید،هفته ۶بارداری هستم،۳،۴ماه پیش هموگلوبینم ۱۴/۷ بود و rbc هم ۵/۲۶ و هماتوکریتم ۴۴/۹، ایا باید اسپرین الان استفاده کنم؟؟سال پیش یه سقط بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین در ۶ هفته داشتم،خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم...اصلا میتونم یک شب در میون اسپرین بخورم؟
- طول سرویکس دربارداری
سلام خانم دکتر..اولین بارداریم هست طول سرویکس در هفته سیزدهم ۳۷ بوده حالا در هفته شانزدهم که سونو دادم آن را۳۳ _+ نشان داده وجفت هم گفته پایین آمده ..آیا نیاز به استراحت مطلق هست ویا درمان دیگری نیاز هست لطفا راهنمایی بفرمایید
- بارداری
سلام هفته ۲۸ سرکلاژم استراحت دوروزیبارحمام برم مشکلی ندار
- سلام من ۲۱ یکهفته باردار بودم کیسه آب ترکید بچه سقط،شد رفته سونو گفتن بقایای ۱۶در ۱۰ میلی داری به نظر شما خودبخود دفع میشه پزشک سونوگرافی گفت دوهفته دیگه دوباره سونو کن
- بارداری
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم ،اقدام به بارداری کردم ولی پریدام نامنظمه،میخوام قرص مدروکسی مصرف کنم ایا بااین قرص میتونم بارداربشم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر من سه تا زایمان زودرس داشتم اولی و دومی 20 هفته و 21 هفته که گفتن سپتوم داری جراحی شدم و بعد دوسال بازم باردار شدم 26 هفته درد زایمان دوتای اخرم سرکلاژ شدم حالا بهم گفتن سرکلاژ شکمی عکسم گرفتم مشکلی دیگه ندارم
- بارداری
سلام بنده 39سالمه اخرین زایمانم 9سال پیش جلوگیری نمیکنم اماتاحالاباردارنشدم پریودم منظمه
- حاملگی اتفاق افتاده یا خیر
سلام من با دوست دخترم ... نزدیکش بردم ولی داخل نکردم و ایشون هم پرده داره هنوز ... ازون روز به بعد میگه من حس می کنم توی شکمم یه نبض می زنه ( کنار ناف) یکمم حس دل پیچه سمت راست شکمم دارم
که تو نت دیده بودیم دل درد از علائم حاملگیه
سینش هم حساس شده البته نزدیک پریودیش هم هستمیشه جواب بدین که حامله س یا نه ؟
و یک ساعته که درد واژن گرفته ( قبلا همچین دردیو تجربه نکرده بود ) و پریودیش نزدیکه نمیدونم مربوطه به پریودی یا همون حاملگیه - بارداری بدون دخول
سلام خسته نباشید در زمان تخمک گذاری چند بار منی روی واژنم ریخته شده فقط سطح بیرونیه واژن.امکان بارداری هست؟متاهل هستم
- شپش در بارداری
سلام من از ۲۷هفته باردارم از خواهر کوچیکم شپش گرفتم کارم شده گریه چیکارکنم که از بین بره خیلی میترسم توروخدا یه راه حل بگید میترسم از شامپو استفاده کنم بدباشه
- استفاده از پماد کلوتریمازول دیدن لکه خون روی اپلیکاتور
من برای عفونت قارچی ب دکتر مراجعه کردم پماد کلوتریمازول بهم تجویز کرد قبلش هم برای بارداری ب پزشک مراجعه کرده بودم و قرص مدروکسی پروژسترون برام نوشت گفت قرص و ک قطع کنی سه روز الی هفت روز بعدش پریود میشی اگه نشی حامله ای حالا از پمادی ک استفاده میکردم رو اپلیکاتور خون دیدم قراره از امشب قرص مدروکسی رو قطع کنم این خون خون چیه
- باروری
با عرض سلام سوالی داشتم...من دختری هستم 40 ساله و مجردتا به حال ازدواج نکردم...من چندسالی هست که خونریزی پریدم خیلی کمه اما تقریبا منظمه و هیچ مشکل خاصی ندارم .یعنی به زور به سه روز برسه و الان چندماهی هست کمترشده واین یکم منو نگران کرده ..تصمیم دارم ازدواج کنم ..خوب همسر ایندم به بچه علاقه داره ولی چون سنم بالاست یکم میترسم و میخام قبل اینکه ازدواجمون قطعی بشه مطمئن بشم که از نظر باروری مشکلی ندارم و یا دچار مشکل نمیشم ...الان سوال من اینه چطور میتونم مطمین بشم که از نظر باروری مشکلی ندارم و تا چند سالگی میتونم باردار بشم و بارداری کم خطری داشته باشم؟اگر راهنماییم کنید خیلی متشکر میشم
- سقط جنین
باسلام،من الان ۲۷ روزه که باقرص سقط جنین کردم البته حدودا ۱ماهم بود که قرص خوردم ۳نوبت آزمایش بتا دادم قبل ازین که قرص بخورم ۲۷۵ بود ۱هفته بعداز قرص ۱۵۷ شد و ۲هفته بعد ۱۷۴ تواین ۲۷ روز هم خونریزی از لخته به سطح متوسط و حالا کم داشتم باید چیکارکنم که آزمایشم منفی بشه؟
- پرولاکتین
سلام خانوم دکتر من مدت نه سال هست که آدنوم هیپوفیز دارم و مشکل پرولاکتین بالا دارم که با دارو کنترل میکنم. هر وقت پرولاکتنم بالا میره به شدت جوش های ریزی تو پیشانیم میزنم که با مصرف دارو و پایین اومدن پرولاکتین این جوشها برطرف می شوند. من حالا باردارم و قرص کابرگلین دیگه نمیخورم و مقدار پرولاکتینم برحسب اینکه باردارم بالاتر میره البته تحت نظر پزشکم. ولی باز جوشها پدیدار شدند و افتضاح شده پیشانیم. البته سنم ۳۷ هست و تو بازه ی جوش زدن نیستم که یه وقت بگین به خاطر سنم جوش میزنم و اینکه کلا پوست من جوش نداده تا به حال به جز این افزایش پرولاکتین. خواستم بپرسم برای از بین بردن جوشها با این شرایط که باردارم راهکاری دارم ؟
- حاملگی خارج رحم
سلام برای من ep تشخیص دادن الان دوباره سونو دادم نوشته توده هایپرهترواکو با واسکولاریته عروقی پریفرال مجاور مدیال تخمدان راست به ابعاد ۱۵×۱۰ mm مطرح کننده توده ep با تغییرات هموراژیک مشاهده میشود
- پریود نشدن بعداز دوره درمان ناباروری کلومیفن و hmg و hcg
سلام.وقتتون بخیر.من ۳۹ سالمه که ذخیره تخمدانم کمه .اخرین تارخ پریودی من ۲دی ماه بود از ۳ کلومیفن روزی ۳عدد و ۸و۹ و۱۰ تزریق hmg و ۱۱ پریودی 2 عدد hcg تجویز شد.سیکل من ۲۵ روزه است.که طبق سیکلم باید ۲۶ دی ماه پریود میشدم که الان که ۲ بهمن ماه هنوز پریود نشده البته ۱بهمن تست بتا دادم و ۲.۴۹ بود .گفتن منفیه.ولی پریودم نشدم .آیا امکان داره باردار باشم؟


