Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تغیرات فیبروکیستیک شدید خوش خیمfcc با گسترش patchy
سونوگرافی سینه
- هیپرو کوژن چیست
- ارضا شدن
سلام خسته نباشین من ۱۵ سالمه و ۱۲ ساله ارضای میکنم همش نیزنم فقط هم چوچول رو میمالم ببخشید کار خاسی نمیکنم ن ب کسی دادم نه چیزی کردم توش امروز بد ارضا شدنم لک تون دیدیم بد شدید شد و دلمم درد مکنه نوار گذاشتم گفتم شاید پریود شدم خیلی ترس دارم میترسم خدا منو بکشه غلطکردم لطفا بگین پردمو نزدم😔😔😔بخدا بالارو میمالم یعضی وقتا محکم بعضی وقتا اروم بد ۱ دیقه ارضا میشم
- ۰۰
.........
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- جلوانداختن پریودم….
سلام وقت بخیر ببخشید من ۱۲اردیبهشت عروسیمه و تاریخ پریود ۸ام یا نهمه ولی ماه پیش ۵ام شدم میخوام قرص بخورم تا ۱۲ام نشم دکتر این قرص بهم داد و گفت از اول اردیبهشت مصرف کن از اولش شروع کنم تا ۱۲ام یعنی نمیشم ؟
- سوال در مورد زنان
سلام من قرص (سیپروترون کامپاند ) مصرف میکنم هفته اول و درست کامل خوردم ولی توهفته دوم یه روزو جا گذاشتم باید ازاین به بعد چجوری مصرف کنم ؟؟
- بارداری
سلام . در سونوگرافی 19 هفته من در بررسی دهانه سرویکس نوشته funneling در قسمت فوقانی به طول 16مىلى دزده شد وطول قسمت بسته 15 مى است اىن یعنی نمى شه طبیعی اززمان کرد وآزاده بازداشت دهانه ى رحم بسته شود
- زفاف
- جراحی هیسترکتومی
سلام من باید عمل هیسترکتومی انجام دهم ولی با روش لاپراسکوپی آیا شما این کاررا می کنید درکدام بیمارستان طرف قرار داد دولتی یا نیمه دولتی
- خونریزی شدید داشتم وقرصپروزسترون دادند خونریزیم کم شدولی دوروز هم تموم شد ولی دوباره لکه بینی دارم علت چیست
خونریزی شدید داشتم ودکتر قرص پروژسترون ومفتامیک دادند خونریزیم کم شدودورزو چیزی نبود ودوبارهازروز پنجم لکه بینی پیدا کردم وروبه زیادشدن هست لکه ها علت چست سن ۵۲ سال هسم وبه تشخیص پزشکم رحمم بزرگ هست
- ندولارتیروئید
امروزسونوی گردن انجام دادم نوشته نمای ندولاریتی در دوطرف به چشم میخورد همچنین نوشته اکوی پارانشیم در دو طرف هتروژن است لطفا بفرمایید یعنی چه
- تعداد ضربان قلب جنین
سلام .وقت به خیر.من در هفته ۱۱ بارداری هستم .امروز سونوگرافی داشتم.گفتن ضربان قلب جنین ۱۷۴ هست .میشه لطفا بفرمایید آیا ۱۷۴خیلی زیاد در اقع غیر عادی؟؟؟؟با تشکر
- معنی جواب پاتولوژی
Specimen consist of a fragment of cream color soft tissue M: 2*2.5*3.5cm in cut section show lymph node
- سلام شما سقط انجام میدین ؟
سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من یه ماهه ک باردارم میخواستم سقط کنم چی بخورم یا چ امپولی بزنم ممنون مرسی
- آمپول
سلام من مشکل اندومتریوز دارم ودکتر برام آمپول دکاپپتیل نوشته اولا میخاستم بدونم خارجی بهتره بخرم یا ایرانی دوما چه روزی از زمان عادت ماهیانه باید بزنم؟؟؟
- مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر من ۴۴ سالمه با پریود های نامنظم و کیست تخمدان، دکتر قرص دوفاستون برام تجویز کردن قبلا این قرص رو مصرف کردم و دچار خونریزی شدید شدم الان میترسم دوباره مصرف کنم اگه جایگزینی براش هست معرفی کنید تا مصرف کنم و این که در ابتدا این لکه بینی ها و خونریزی ها با مصرف دوفاستون طبیعی هست یا نه؟
- نازایی
سلام من تنبلی تخمدان دارم باقرص دوفاستون پریودمیشم برای تحریک هم لتروزول میخورم عکس رنگی انداختم نتیجش این بود بعد تزریق ماده حاجب رحمم متمایل به چپ قرارگرفت ولوله های فالوپم باتاخیر حاجب شدن دکترم میگه باید iui کنی ولی دوس دارم نظرشماروهم بدونم
- برای سزارین در رشت به کدوم دکتر مراجعه کنم
خانم دکتر بهناز شرف الدین سلام برای سزارین به کدومیکی از دکترهای زنان و زایمان رشت مراجعه کنم دکتر مرضیه مهرافزا دکتر سمیرا شیاری دکتر نگار غلامعلی نژاد دکتر آپامه آذر پیرا
- زایمان
باسلام من در هفته ششم بارداری بودم ولی سونو نشون داد که کیسه زرده و کلا جنین تشکیل نشده با قرص سایتوتک سقط انجام دادم بعد از ۳ ساعت خونریزی کم داشتم و بعداز ۵ساعت یک تیکه کرم رنگ شل مثل کیست که یک نقطه قرمز کنارش بود با مقدار کمی لخته بهمراه درد دفع کردم ولی حالت ترشی و کمی تهوع بارداری هنوز دارم آیا سقط انجام شده و چیزی که دفع شده چی بوده الان یکروز میگذره و مثل پریودی خونریزی دارم چه اقدامی انجام بدم


