Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام درباره کیست
سلام من الان دارم قرص های سیبل رو مصرف میکنم الان دوتا دیگه بیشتر از قرصای زرد رنگ نمونده سفیدارو که تموم کردم بلافاصله باید بسته بعدی رو شروع کنم یا باید 5 روز بعد از قاعدگی شروع کنم؟!
- بارداری
سلام.درمورد رابطه زناشویی برای زن باردار که البته سونو هفته ۶ رو رفتم و نرمال بوده....ودرکل آیا رابطه در طول ۹ ماه برای جنین اسیب نمیرسونه و چه پوزیشنی امن تره؟
- طول سرویکس
طول سرویکس با مثانه پر زده ۷۰ میلیمتر خوبه یانه؟
- سلام خسته نباشی من نزدیک دوماه ازپریودم گذشته ازقرص مدروکسی پروژسترون استفاده میکردم امکان داره حامله باشم یانه نزدیکی که میکردم منی راداخل نمی ریختیم حالاامکان داره حامله باشم
- لقاح آزمایشگاهی
سلام و ادب. این باور ک میگن در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چون زمان شروع بارداری از زمان لقاح است و زمان آخرین Lmp ملاک نیست طول بارداری کمتر از بارداری های طبیعی میباشد درست است؟
- سلام من سونوگرافی رفتم ودر قسمت سینه ب من گفتن ک توده هایپواکو ب دیامتر ۶میلیمتر دیده میشود ایا سرطان است؟
- بچه خوره
با سلام و خسته نباشید...راه درمان بچه خوره چیست؟اگر درمان نشود در نهایت رحم برداشته میشود؟
- imp source
Read Full Report https://nutramed.health/lithuania/slimming/sirt2s-slimming-capsules/
- jvu انتقال جنین
سلام خانم دکتر.من هفت روز که انتقال جنین انجام دادم.بعد از انتقال. چون راهمون خیلی دیر بود فقط روز اول.لکه بینی داشتم.. خواستم ببینم مشکلی بوجود آمده
- متخصص زنان
سلام خسته نباشید من یک ماه پیش ادارام هم زیاد شده بود احساس میکردم ک دارم ولی میرفتم سرویس ادرارم نمیومد وقتی هم ک میرفتم کم بود نسبت ب قبلا،نمیدونم چی شد یهوی بعد رفتم دکتر گفت ک شاید عفونت داشته باشی یا دسشویت نگه می داری ی چن تا قرص داد گفت بخور خوب شدی باز بیا دوباره آزمایش بنویسم برای اطمینان منم دیگ از اون موقع بهتر شدم نرفتم اصلا وقت نشد لعنتی هی پهلوم تیر می کشید یا بعضی وقتا واژنم میخارید،یا موقع پریودیم می سوخت الان میخوام بدونم مشکل چی هست الان هم پریودم
- قرص اورژانسی من امروز رابطه داشتم و بعد دوساعت پریود شدم میخادقرص اورژانسی استفادع کنم
- درد تخمکگذاری
سلام، 15 ماهه تو اقدام براي بچه هستم، 34 سالمه، حدود 6 ماه بعد از اولين اقدام، موقع تخمك گذاري درداي شديد دارم، و كاملا متوجه ميشم تخمك از كدوم طرف داره مياد،كه قبلش اينجوري نبودم، و اينكه سيكلم از 28 روز شده 25 روز، سونو دادم مشكل خاصي نداشتم ايا اين دردا عادي هستن؟
- ترشحات زرد رنگ
سلام خسته نباشيد. ببخشيد من بعد از اقدام به بارداری دچار ترشحات زرد رنگ شدم. دوبار دکتر رفتم، يكس گفت عفونته و ديگری گفت چیزی نیست و طبيعيه. ولی من نگرانم. ميشه راهنماييم كنيد. ممنونم.
- سزارین چهارم
چه خطرهایی سزارین چهارم رو تحدید میکنه
- پریود نشدن
سلام خانوم من ۱۰ماهه پریود نشده دکتر بردم درست نشد داروهای گیاهی استفاده کرد درست نشد لطفاً جواب بدین که چیکار کنیم درد زده به پشتش
- چاقی
سلام خانوم دکتر وقت بخیر من هرچی دارو های ایرانی و خارجی برای چاقی استفاده میکنم جواب نمیده میخواستم ببینم آمپولی هست برا چاقی که صدرصد تضمینی باشه براجاقی
- پریدی
سلام دکتر جان وقتتون بخیر 34سالمه تنبلی تخمدان دارم وکیست داخل تخمدان 6ابان پریدشدم هنوز نشدم ودوست دارم اقدام به بارداری کنم دکترزنان به من مدروکسی پروژسترون داد گفت از14پریدی به مدت 10شب دوعدد بخورم ومن شروع کردم به خوردن قرص پریدهم نبودم وقرص روخوردم تاپریشب حالا هنوز پرید نشدم مشکل ازچیه؟؟ پریدمیشم صبرکنم ؟میشه ادم پریدنشه واقدام به بارداری کنه ؟؟مرسی دکترعزیزم
- سلام خسته نباشید ببخشید من ۲۴ سال سن دارم چن دوره از قرص گین اپ استفاده کردم تا مصرف میکنم ب یک هفته نمیکشه چاق میشم ولی دوروز مصرف نمکنم فوری اشتهام کم میشه لاغر میشم ال
سلام خسته نباشید ببخشید من ۲۴سال سن دارم یک بچه ۵ساله دارم این چن سال همش از لاغری رنج میبردم تا این که ب مدت ۳ سال نامرتب قرص گین اپ مصرف میکنم در طول این مدت ک مصرفش میکردم فوری اشتهام باز میشد چاق میشدم ولی ب محض اینکه مصرف نمیکنم لاغر میشم و اشتهام کاملا از بین میره الان ۲۰ روز هس مصرف نکردم میخام اقدام کنم برای حاملگی ایا این قرص مصرف کردم تاثیری رو جنین میگذاره ازنظر بینای یا شنوایی یا جسمی یا روحی ؟؟؟؟؟ ببخشید طولانی شد توروخدا خیلی درگیر این موضوع هستم خواهشا جواب بدید
- کیست تخمدان
سلام.خانوم دکتر عزیز من چند دوره قبل پرویدم لکه بینی بمدت چندروز و بعد یه پریود سبک داشتم اینبار فقط لکه بینی کم ولی پریود نشدم سونو دادم باردار نبودم ولی کیست تخمدان راست به اندازه 39 میلی دارم و نوشته فلوی عروقی در وارانشیم دو تخمدان مشاهده شد. آیا ممکن وضعیت پریود من بابت کیست باشه چون نگرانم بارداری خارج رحم نباشه. آیا بارداری خارج رحم با سونو مشخص میشه یا ممکنه با کیست اشتباه گرفته بشع الان چهارماهه رابطه نداشتم و تو.این مدت چهاربار پریود شدم اما اینبار لکه بینی فقط داشتم ممنون میشم جواب بدین.
- درمان تنبلی رحم
سلام خانم دکتر
آیا تنبلی رحم درمان قطعی دارد؟


