Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جنین
آیا ب دنیا آوردن بچه چهارم راحت تر است ؟
- عقب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من در محرم پریود میشم نمیخام پریود بشم در این ایام چیکار کنم؟
- پریودی
سلاموقتتون بخیر من بعد از مصرف ال دی ب دکتر رفتم اول قرص جستیران دادن کفتن تا ۲۰روز بخورولی بعد از روز ۱۱باز پریود شدم و خونریزی و لکه بینی تا دوهفته بند نیومد. دکترم کفت بعد ۱۴رپز از پریودیت قرص دوفامد۱۰مصرف کن. میخواستم بدونم روزی یکی بخورم تا ده روز یا دوتا؟!
- عفونت واژن
با سلام، من حدود یک ماه پیش دچار ترشح غیرطبیعی و درد در ناحیه زیر شکم شدم دکتر تشخیص عفونت و زخم رو دادن، دارو مصرف کردم و بعد از پریود دوباره مراجعه کردم زخمم بهتر شده بود ولی همچنان ترشح و عفونت داشتم کرم میکونازول و ده تا آمپول جنتامایسین و قرص فارینات تجویز کردن ولی بعد پنج روز از مصرف دارو بهتر نشدم و درد زیر شکمم بیشتر هم شده، امشب به بیمارستان مراجعه کردم آزمایش خون و ادرار گرفتن و آزمایشم مشکلی نداشت، تست پاپ اسمیر مم خوب بود پس علت این درد از نظر شما چی ميتونه باشه، هنگام دفع ادرار هم درد دارم
- زنان
سلام خسته نباشید من سه روز لکه بینی داشتم وبعدش پریود شدم یه تکه لخته روز 4 اومد وبعدهم تکه های مثل گوشت ولخته لخته امروز روز دهم پریودی هست دل درد وکمرد درد داشتم ولی دو روزه بهترم به دکتر مراجعه کردم قرص مفنامیک اسید وفولیک اسید وترنسید وقرص ای وامپول ویتامین کا بهم دادند الان دارممصرف میکنم دیشب چند ساعتی سرگیجه شدیدی داشتم حتی چشم هام را که میبستم بدتر میشد الان هم دارمولی کمتر شدهویکم سردرد دارم شقیقهام درد میکنه علتش چیه تو راخدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- مصرف سیبل
سلام ببخشید من سوالم اینه پس از مصرف ۲۱ عدد قرص در چندمین روز مصرف دارونما ها پریود میشم؟
- جواب ازمایش هموژن dense چیه؟؟؟
جواب آزمایش هموژن denseیعنی چی
- فیبروم رحمی
سلام من سی و نه ساله هستم فیبروم رحمی به ابعاد 23میلی دارم دکتریه من قرص پروژسترون داده که ا زروز پانزدهم پریودی روزی دو تا بخورم آیا ممکنه با این قرص ها فیبروم من رفع بشه
- لکه بینی
سلام من 18 سالمه مجردم یه هفته قبل پریودیم نگاه فیلم تحریک کننده کردم درح د چند دقیقه بعددوساعت لباسم عوض کردم به یه پیاده روی طوالانی رفتم 5 ساعت بعدش در لباس زیر خون تیره دیدم بعد از پد بهداشتی استفاده کردم در حد دو قطره خون به رنگ سیاه بود تازه نبوداز فرداش قطع شد و به مدت یه هفته لکه های قهوه ای میدیدم یه روز از همی یه هفته یه لکه خون کوچک بازدوباره در لباس زیرم بود بعد قرص میترنیتازول خوردم گفتم شاید عفونی دارم بعد که یه روز خوردم پریود شدم یعنی پریودیم به موقع اومدولی نمیدونم علت این خون ریزی چیه تا به الان اینطوری نشدم برای دفعه بعد هم که پریود شدم همچین اتفاقی نیافتاد میترسم خون برای پرده باشم چون غیر طبیعی بوده من حتتی خود ارضایی هم نکردم و چیزی هم تا الان وارد واژنم نکردم میشه بهم بگید علت این خون ریزی چی بوده ؟؟؟ ممنون
- سلام قرص سیبل دکتر بهم داده گفته از کرم شروع کن بخور بعدش سفید هارو بخور میخوام ببینم مابین اون قرص ها اگ پریود شدم چیکار کنم بخورم بازم یا نخورم برای هورمون داده دکتر برای اینکه هورمون هام بهم ریخته ممنون میشم جواب بدید تشکر
- لکه بینی بعد از پریود
سلام پریودم نا منظم بود چند ماه نشدم رقتم دکتر امپول پروژسترون داد زدم پریود شدم وقرص ال دی دادن از شب ۵ پریودم استفاده کردم تموم شد واین ماه هم سر وقت پریود شدم ، الان ۲روزه از تموم شدن پریودم میگذره لکه بینی شروع شد اول قهوهای بود الان رنگش قرمز شده ممکنه لکه بینی م به علت مصرف قرص ال دی در ماه قبل باشه چون این ماه مصرف نکردم متاهل هستم ۲۴ سالمه
- خون قهوه ای
سلام وقتتون بخیر ۲۰ سالمه متاهل هستم چند روز قبل قاعدگی خون قهوه ای کم حین رابطه اومد ۱۵ آبان شروع پریودم بود که پریود نشدم خون قهوه ای میاد موقع ادرار چند قطره خون قهوه ای هست علتش چیه؟نگران کننده است؟
- پریود
چرا در دوران پریود مقعد خیلی درد میکند
- ضربه به رحم
من مجردم و داداشم حواسش نبود با پا ضربه شدیدی به رحمم زد کمی مایل به ران الان دو روزه شدید درد میکنه خیلللی میترسم به نظرتون مشکل چیه و خالت تهوع هم دارم
- پریود
سلام خانوم دکتر عزیزم من تازه پریود شدم و نمیدونم که موقع انجا غسل باید چی بگم منظورم اینکه وقتی غسل برای تموم شد پریود میکنم چی بگم ؟ و وقتی که پریودم تموم میشه تا چند روز وقت دارم غسل کنم ؟
- قرص کلومیفن کی باید اقدام به بارداری کرد بعد از پاکی
من قرص کلومیفن می خورم کی باید بعد از پاکی اقدام به بارداری کنم
- عمومی
سلام ببخشید از عوارض قرص مد رو کسی ریزش موها میباشد
- سلام من یه توده هیپو اکو دارم ایا میتوانم باردارشوم
من چند سال پیش سونوگرافی دادم سمن چپ رحمم توده هیپو هست آیا میتوانم باردار شوم
- سقط جنین
سلام بچمو ۴۷ روزه سقط کردم تا۴۰ روز لک و خونرویزی داشتم الان باز علائم پریودی دارم خسته شدم از خونریزی ضرر نداره قرص ال دی بخورم چون سقط داشتم ضرر نداره؟؟
- عفونت قارچی مزمن ۵ماه دارو میخورم درمان نشدم


