Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سیبل و پلی کیستیک
سلام ، من پلی کیستیک هستم ، هفت ماهه که دوفاستون رو قطع کردم و پریود منظم داشتم، دکترم گفتن اگه هروقت نامنظم شدی ، قرص سیبل بخور سه بسته پشت هم، اما گفتن فرقی نداره شروع قرص توو چه روزی از سیکل باشه ، هروقت خریدی مصرف کن، الان پنجروز از موعد پریود من گذشته، پریود نشدم، میتونم شروع کنم سیبل مصرف کنم ؟ اختلالی توو شروع پریود ایجاد نمیکنه؟
- بارداری
سلام. من سنم 30 است. یک فرزند دختر دارم. و حدود یک سال پیش رژیم تعیین جنسیت پسر گرفتم و متاسفانه فرزندم دختر شد. ومجبور سقط ان شدم. و الان دوباره از رژیم غذایی میترسم. و دوس دارم ای وی اف کنم.میشه راهنمایی کنید.
- درد زیربخیه
با سلام وقتتون بخیر چند وقتی هستش که زیر بخیه هر دوسمت درد میکنه و ترشحاتم زیاد شده اینقدر درد میکنه که درد میکشه به مقعدم و دیگه تکون هم نمیتونم بخورم این میتونه چی باشه؟
- بارداری
سلام.خسته نباشيد،ببخشیدمن 3روزی میشه ک ازنوبت عادتم عقب افتاده و3روزه ک لکه بيني قهوایی هم دارم جلوگیری هم تواین ماه نداشتم،تست زدم منفی بودعلتش چیه ب نظرتون؟
- نحوه ی خوابیدن در بارداری
سلام به خانم دکتر عزیزم روی شکم خوابیدن یا به پشت خوابیدن در ماه های اول بارداری مشکلی برای جنین ایجاد نمی کند؟
- خروج باد واژن
سلام آیا امکان دارد خروج باد از واژن عفونت باشد علائمی از عفونت ندارم دکتر زنان هم گفت عفونت ندارم ولی دوبار زایمان زودرس داشتم که الان سرکلاژ شکمی شدم آیا ممکنه علت باز شدن زودهنگام دهانه رحم و ترشحات موکوسی به خاطر بادهای واژن و عواملی که باعث بوجود آمدن این بادها هست باشه؟
- پستان
من سونو گرافی پستان دادم که تعدادی کیست ساده دارم که دکترا میگن مهم نیستن با پیگیری و ویتامین ای ..اما این خیلی نگرانم کرده توروخدا بگید باید چکار کنمsolidmassهپیواکو ابعاد ۲۹/۱۵..ایا این کیست فیبراندوم هست؟ التماس میکنم راهنمایی کنید؟
- عفونت واژینال
با سلام من عفونت واژينال داشتم به دكتر زنان مراجعه كردم و ايشون پماد تريامسينولون برام تجويز كردن الان با توجه به عوارضي كه ازش شنيدم نازكي پوست و تاول و...ميترسم كه به بكارتم اسيب زده باشه چون من مجردم،آيا امكان اين وجود داره اين پماد تسيبي به هايمن بزنه؟باتشكر
- دوفامد
سلام. من حدود یکسال پیش خونریزی پریودیهام.. زیاد شده بود ونامنظم بود به دکتر مراجعه کردم.. وایشون همون زمان آمپول پروژسترون زدن ویه قرص برا دوماه دادن. که الان اسمش یادم نیست.. وبعد از آن دوماه دوفامد دادن که مصرف کردم.. پریودیهام منظم شد ولی بعد از اون هم گفتن.. دیگه باید برا همیشه مصرف کنی.. ممکنه دوباره مشکل برات پیش بیاد.. واطمینلن دادن که این قرص هیچ ضرری نداره.. منم پذیرفتم و تا الان تقریبا ۹ماه هست که دارم میخورم.. ولی خسته شدم وخیلیا میگن خوب نیست مدام بخوری.. میخواستم نظرتون بدونم..؟
- سلام من حدود ۴۷سالمه مجردم پریوریدیم نامنظم داشتم احدود۳ماه پریودنشدمکسونوگرافیدادم چنتا کیست دارم وفیبرم سزوال دارمالان قرص دوفاستون مصرف میکنم دچار ۵استفاده گردم دچار لکه بینی شدم ادهمه بدم یان مرسی
سلام قرص دوفاستون مصرف میکنم تا روز باید بخورم الان پنج روزشده دچار لکه بینی شدم ادامه بدم یان .مرسی
- سلام، خدا قوت، یک ناحیه هایپر اکو به سایز 10در کاویته فوندوس رحم رؤیت شد که در بررسی با کالر داپلر فلوی عروقی واضح در آن رؤیت نشد، این یافته ها در درجه اول مطرح کننده یک ادهیژن باند است، این متن رو میشه توضیح بدین برام؟ 💖💖
- عمومی
سلام وقت شما بخیر اقصد بارداری دارم,و تعریف خانم دکتر رو شنیدم,سوالاتی داشتم در زمینه اینکه تحت قرارداد چه بیمه هایی هستندو اینکه در کدوم بیمارستانها,فعالیت دارندت
- امپول پرولوتون
سلام باردارم هفته ۲۳ هستم هفته ای یه امپول پرولوتون میزنم جایی که تزریق میشه میخاره همون محدوده ازبس خاروندم زخم شده ایا من حساسیت دارم ؟ باید چیکار کنم البته بلافاصله بعدازتزریق خارش نمیگیره چندروزبعد خارش شروع میشه
- حاملگی
سلام دکتر،من 6هفته دو روز بودم دکتر تو.مطبش سونو کرد گفت قلب نمیزنه حالاجیکار کنم امیدی هست برای زدن قلبش خیلی نگرانم
- زنان
درد شدید مقعد در موقع پریود دارم
- گذاشتن دستگاه آیودی و خویزری بعد شش ماه
سلام من سه ماهه دستگاه گذاشتم خونریزیم بند نیومد دکترم گفت قرص جلوگیری بنداز الان ۲۰روزه میندازم هم زیردلم در میکنه وهم اینکه سه روزه بااینکه قرص میندازم لکه بینی دارم
- درد پریودی
تخمدان راست داری حجم بزرگ تر از نرمال فولیکولهای ریز متعدد بوده همچنین استرومای اکوژن در تخمدان راست مشاهده می شود ینی چی؟
- قرص جلوگیری
سلام ببخشیدیه کودک یکساله دارم ودچارآندومیوزساده شدم باقرص درمان شدم دکتربهم قرص دروسبلین برای جلوگیری بهم داده من بسته اول روروز۵ پریودتهیه کردم ازهمون روزاستفاده کردم دوتامونده بودقرص سفیدرنگ تموم بشه پریودشدم ولی دوتاقرص آخرم خوردم بسته بعدروشروع کردمولی بسته دوم روکه هرشب بایدسرساعت ۱۲شب میخوردم سه تای اولی روهرشب یادم رفت به جاش دوتاش ساعت ۷صبح خوردم یکیشم ساعت ۱۲ظهریادم اومدآیاجلوگیری میشه آیابرای رحمم بده ازاین به بعدش ساعت ۱۲شب مصرف کنم چیکارکنم
- درمورد توده هایپو اکودر۳و۹میلیمتردرسینه سمت چپ درنواحی اکوزن درساعت۱۲ درمیدزون چیست
۳۵ سالم بدون سابقه درسرطان سینه در خانواده یه توده به ابعاد ۳و۹ میلیمتر درنواحی اکوزن درساعت ۱۲در میاد زون دیده شده چیست کمکم میکنید
- چگونگی زودتریائسه شدن
۴۵سالمه .یکبارفیبروم عمل کردم دوباره عود کرده یکدوره امپول دکاپپتیل زدم سه ماه پریودنشدم.میخوام برای همیشه یائسه بشم چکاربایدبکنم.


