Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آتروفی کلیتورال و عدم تمایل برای رابطه جنسی
سلام و وقت بخیر من حدودا یک سال هست و دقیقا بعد ازدواجم هیچ تمایلی برای رابطه جنسی نداشتم ازش فراری بودم الان این وضعیت بهتر شده کی ، اما هنوز از رابطه لذت نمیبرم و تحریک نمیشم کلیتوریسم قبلا تحریک میشد اما تو این مدت هیچ حسی نداره چن بار پیش دکتر زنان رفتم متاسفانه هیچ راه حلی نداشت و حتی برای مشکلم دلیل خاصی هم نیاورد و من با مطالب نت ب این مسئله رسیدم و اینم اضافه کنم مشکل تنبلی و کیست تخمدان دارم
- پریود
سلام من دوماه هست ک پریودم عقب افتاده دی ماه پریود شدم اما قرص های سرماخوردگی مصرف میکردم و استرس امتحانات هم داشتم یکم، واس همین بهمن که پریود نشدم واسم نگران کننده نبود تو همون اواخر بهمن رابطه بدون دخول داشتم که پیش اب ممکنه اونم نه ب طور قطعی امکانش هست ریخته شده باشه در ادامه اسفندم هنوز پریود نشدم امکان بارداری هست یا ممکنه مشکل دیگه ای داشته باشم؟
- قرص سیبل
من برای درد شدید پریودی رفتم متخصص زنان زایمان اون هم قرص سیبل برام نوشت استفاده از این قرص چطور هست؟ من قرص های سفیدو استفاده نمیکنم میترسم با خوردنش دردم شروع شه
- مورد عفونت واژینال
سلام خانم دچار عفونت نسبتا شدید شده دکتر براش ازمایش وسونوگرافی نوشت وداخل تخمدان سمت چپ یک کیستک کوچک ملاحظه شد پس ان به دکتر زنان مراجعه کرد وبرای دل درد امپول کترولاک نوشته وپس از تزریق الان مانند پریود خونریزی داره دوباره رفت ودکتر براش کپسول ۲۵۰ ترنسید نوشته ایا باتوجه به بیماری ام اس که داره برای چشمش اشکال نداره بخوره تا خونریریش کم بشه متشکرم از راهنمایی شما
- کیست تخمدان
سلام من ۲۸سالمه ودل دردوپهلودردشدیددارم رفتم سونوگرافی گفتن یک کیست کوچیک دارای چندین سپتای داخلی باابعاد۲۵×۲۹میلی متردرتخمدان سمت چپ دارم.سینه ی سمت چپم هم یک ماده زردرنگ میزنه بیرون.چیکاربایدبکنم؟
- سلام خانم دکتر من 12هفته باردارم خیلی زیر شکمم باپهلو هام دردمیکنه دکترم رفتم گفت شاید عفونت باشه ولی خوب بود علتش از چیه خیلی اذیت میشم
- استفاده از قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید،،من امروز پروییدم تموم شد،وشب رابطه داشتم،حین رابطه کاندوم پاره شد منی ب داخل واژن ریخت،،بلافاصله رفتم دستشویی وشستم،،میخواستم ببینم اشکال داره قرص اورژانسی مصرف کنم با توجه به اینکه یک روز از زمان پاکیم میگذره،وقرص اووسیزو چجوری مصرف کنم
- پاتولوژی بقایای جنین
سلام لطفا بفرمایید یعنی چه Tissue origin:endometrial curettage Macroscopy:specimen received in formalin and consists of multiple pieces of creamy brownish tissue measu ×2.5×1.5×2.1cm in aggregate Block-summary:2blocks totally submitted Diagnosis:Endometrial curettage:decidualized tissue یعنی چه؟
- درد پریود
۳۷سالمه از سن ۱۳سالگی هرماه پریودم همراه بادرد زیاد و آمپول و مسکن های قوی و شیاف میگذره و ب همون شکل دوروز از ماه زندگیم مختل میشه٫تواین سالها خیلی دکتر رفتم ولی هیچکس ج درستی بهم نداد ٫گفتن عادیه ولی بدنم دیگه هرماه تحمل این حجم درد رو نداره و
- زنان
قرص دوفامد مصزف میکنم برای تنبلی تخمدان من تو این دوره ک داشتم میخورم وسطش پریود شدم همیشه دوروز بعد قط قرص میشدم الان چیکار کنم قرصو رو ادامه بدم یا نه
- مصرف قرص روکین
سلام آقا دکتر من ماه قبل قرص روکین خوردم از اول پریودی و پنج روز خوردم قعط کردم و پریود شدم الان این ماه آیا پریودم تاخیر می افته یا ن
- عقب افتادن پریودی
سلام من ۱۶ سالم هست من قبل از ماه رمضان پریود شدم ولی الان ۷ روز گذشته ولی پریود نشدم آیا بخاطر ماه رمضان است یا نه لطفا دلیلش را بگویید درد هم ندارم
- درد مقعد
باسلام ،من الان یه هفته میشه که درد مقعد احساس میکنم یه چیزی قلمبه هست شیاف آنتی هموریید استفاده کردم خیلی بهتر شدم ولی بعداز چند روز س من س داشتم که خیلی درد داشتم دوباره درد مقعد شروع شد
- توده هیپو اکو در رحم
سلام در سونوي واژينال براي من تشخيص توده هيپو اكو رو دادن و نظر دكتر بر داشتن توده هست به سايز ٢٠-٢٤-٢٥ ايا بايد حتما اين عمل رو انجام بدم و اكر عمل نكنم خطر داره و ايا با دارو درمان نميشود و اينكه براي امل بيهوشيه كامل هست و از داخل رحم وارد ميشوند من با خونريزي كم مراجعه كردم اگر تمايل به عمل نداظتت باشم خطر داره و فيبروم بزرگتر ميشود ممنونم
- حاملگی در نیش سزارین
آیا حاملگی در نیش سزارین خطر داره؟
- درباره خونریزی و قرص مدروکسی پروژسترون
سلام من حدود دو هفته پیش دل درد و خونریزی داشتم و رفتم دکتر گفتن کیست سه سانتی داری و دارو دادن بهد خوردن دارو تا سه روز خوب شده بودم و خونریزی نداشتم بعدش با همسرم نزدیکی داشتم و بعد از اون خونریزی ام شروع شد و بازم رفتم دکتر و گفتن کیست برطرف شده و دیگه نداری و بهم قرص مدروکسی پروژسترون دادن ولی من هنوز خونریزی دارم و خوب نشدم میخواستم بدونم آیا قرص رو بخورم با نه چیکار کنم خونریزی ام خوب بشه
- خودارضایی
سلام من یه سوال داشتم من یه مدت اندام تناسلیمو میمالیدم مثلا یه بالش میزاشتم زیرم این کار خود ارضایی حساب میشه و گناه داره یا این کار گناه نداره ولی وقتی این کارو میکردم چیزی ازم نمیومد
- دفع تکه گوشت در زمان پریود
سلام من هر دوماه یکبار موقع پریود دفع یه چیز گوشتی از بدنم دارم میخواستم بدونم مشکلی هست یا نه
- آمپول کارما
سلام بچه خوبین یه سوال داشتم
من دکتر بهم آمپول هورمونی karema داده از روز دوم پریود روزی یکی بزنم تا روز ۹ ولی الان کربلام پریود شدم آمپولمم نیاوردم ولی برسم تهران میشه روز سومم اشکال داره از روز سوم بزنم؟ - سلام من ۴۱ یک سالمه و یک دختر ۱۷
یک دختر ۱۷ ساله دارم دکتر هم رفتم پریودیم هم منضمه ولی برای اولین بار این دفعه ۷ روز زوتر پریود شدم وزیر دلم مثل نبض میزنه لطفا راهنمایی کنید ممنونم


