Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایای بارداری
سلام. بعد از خونریزی و سقط جنین ۷ هفته ای سونوگرافی بقایای بارداری دادم. نوشته که تصویر اکوژن به ابعاد ۱۰ در ۳۰ میلی متر ناشی از بقایای پلاسنتا و هماتوم در رحم دیده شد و اینکه ۲ سی سی مایع آزاد در کلدوساک مشاهده شد. در تخمدانها کیستی وجود ندارد. درد شکمی و کمر درد و سر درد دارم و خونریزی خیلی زیاد نیست آیا کورتاژ لازم است؟
- پریودی و بارداری
آیا ممکن است حامله باشیم و با قرص ال دی پریود شویم؟یا اینکه اگر باردار باشیم کلا به هیچ وجه پریود نمی شویم؟
- بارداری
در روز ۲۵ پریودی ازمایش بتا دادم ۲۴/۲بود آیا من باردارم روز ۱۵ پریودی تخمک گذاری داشتم
- سلام . من ٢٢ ساله هستم
با نامزدم رابطه از مقعد داشتم و ااون آبش را ريخت در مقعد من آيا در سنوگرافي رحم و لگن مشخص است ؟ من آمپول واريوپپتيل تزريق ميكنم.
- رژیم غذای
سلام خسته نباشید برای رژیم بارداری از چندماه قبل باید بیایم دکتر برای گرفتن رژیم
- بارداری وترشحات
سلام سفیکسیم دربارداری ضرردارد
- مصرف قرص نورم اسکین
سلام من ۳ عدد قرص نورم اسکین و یک و نصفی قرص اسپیداکتون مصرف کردم که متوجه شدم باردار هستم میخاستم بدونم روی جنینم اثر گذاشته
- سزارین جنین عرضی
سلام خانوم دکتر عزیز.34 هفته هستم و سونوگرافی تشخیص داد که جمجمه جنین در سمت چپم قرار داره.وموقعیتش عرضی ست.آیا سزارین عرضی پیچیده تر از سزارین بریچ هست؟خطری جنین رو تهدید میکنه؟
- قرص اورژانسی را همرا با ژلوفن باهم خوردم و ۹ ساعت بعد هم قرص کوآموکسی کلاو خوردم آیا اثر قرص اورژانسی را خنثی میکنند
و
- خونریزی بعد زایمان
سلام روزتون بخیر من ۹ ماهه لزدواج کردم و از ۸ ماهه اقدامم به بارداری عادتی های منظمی دارم من ۵ ماه قبل هنوز که پریود نشده بودم ۴ روز به موعودم تست که زدم مثبت شد ولی ازمایشم شد ۴۵ بعد از یک هفته عقب انداختن خونریزی کردم ازمایش که گرفتم عددش ۱ بود و من تا ۲ روز خونریزی شدید داشتم بعدش قط شد و مثل لکه های کمی خیلی کم بود و من اصلا نه دکتر رفتم نه چیزی از ماه بعدش من سر موقع پریود شدم اما پریود هام بدون درد و خونریزی کم سیاه بود و سرگیجه داشتم همش و تا رسید به این ماه که من ماه قبل ۳ روز زود تر از موعودم پریود شدم و این سری هم سر همون ماهی که پریود شدم خون دیدم ۱ روز فاصله داشت من این ماه درست اقدام داشتم ماه های قبل اقدامم کم تر بود و من خیلی این ماه از خرما و گردو اسفاده کردم و از قرص فولید اسید و ویتامین استفاده کردم من این ماه که عقب انداختم یک روز و علاعم هامم این ماه خیلی بیشتر بود و من خون دیدم خونمم صورتی کم رنگ قهویی هست روز اول پریود من دستمال گزاشتم مثل اب خون قاطی بود انگار همش اب با هاش بود و بعدش کع عوض کردم از صبح تا شب یکم لکه بود اندازه یک لک کوچیک و من خیلی این دفعه درد داشتم و چند روزه سرگیجه دارم و دیشب حالت تعوع اینا داشتم هنوزم سینه هام درد داره بنظرتون چیکار کنم نه خون میبنم هم بنظرتون تست بزنم من شنیدم بعضی ها اول بارداریشون پریود میشن خیلی استرس دارم بنظرتون چیکار کنم ممنون میشم بگین
- پریود
سلام من ۱۸ فروردین پریود شدم و هنوز پریود نشدم و تا ۲۵ اردیبهشت هیچ رابطه ای نداشتم ایا امکان بارداری هست؟
- خارش واژن دربارداری
سلام من هفته ۱۴بارداریمه والان بدجور خارش واژن دارم آیا میتونم ازپماد تریامسینولون روزی سه بار استفاده کنم؟
- تاخیر پریودی
ده روز پیش نزدیکی بدون دخول داشتم که بعد از رابطه ۸ عدد قرص ال دی مصرف کردم از زمان پریودیم گذشته درد شکم دارم ولی خونریزی نه،ممکنه حامله باشم
- مدروکسی پروژسترون
دکتر سوال من این است که 6ابان پریدشدم ودیگه نشدم حامله هم نبودم تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچیک دیروز رفتم دکتر زنان ومیخوام اقدام به بارداری کنم قرص مدروکسی پروژسترون به من داده وگفته از14پریدی تا10شب 2عدد بخورم ولی من هنوز پرید نشدم یک هفتههم عقب انداختم میتونم قرص روشروع کنم بخورم هنوز پرید نشدم چون به من گفت از14پریدی ولی من هنوز پریدنشدم میتونم شروع کنم به خوردن قرص مدروکسی پروزشترون
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز من پریودم منظم هستش همسرمم آزمایش اسپرم داده هیچ مشکلس نداشته یک ساله اقدام کردیم باردار نشدم باید چیکار کنم 😔
- سقط و بارداری مجدد
باسلام من ۳۶ سالمه بعد از ۲ سال ناباروری به روش iui باردار شدم که هفته ۱۲ متوجه شدم جنین در ۸ هفتگی ضربان نداشته و رشد نکرده و خود بخود سقط شد...به نظر شما کی میتونم دوباره برای بارداری اقدام کنم
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر عزیز من با توجه به دوبار زایمان زودرس در سه ماه ی دوم و سوم مجبور به سرکلاژ شکمی شدم مجددا تصمیم به بارداری دارم قبلش چه آزمایشاتی را باید انجام بدم که ان شاالله این بار بدون مشکلی بتونم پیش برم؟؟ ایا ازمایش های ایمنی و انعقادی هم نیازه؟
- کیست مغز در جنین
سلام خسته نباشین در آنومالی اسکن به من گفتن داخل مغز جنین ۳ کیست وجود داره که سایزشون کمتر از۱۰ است آزمایش nipt رو انجام دادم مشکلی نداشت نگرانم چیکار کنم
- بارداری و رفت وآمد با قطار
با سلام و احترام خانمی 27 ساله هستم که به دلیل شغلم مجبور هستم هر هفته با قطار رفت و امد کنم. حدودا 5 الی 6 ساعت در قطار هستم. یک و نیم سال است که ازدواج کردم و الان قصد بارداری دارم. منتهی میترسم در اثر این رفت و امدها مشکلی برای جنین به وجود اید ممنون میشم راهنماییم کنید
- سزارین
من چهارتاسزارین شدم الان هم باردارهستم چه ضرری برام داره


