Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایش پاتولوژی
Macroscopy:RIF Consist of small fragment of cream-brown soft tissue and Blood clot. V=0.2cc. E=T. SOS=M/1 Diagnosis:Endometrium curetting:_Consistant with anovulatory cycle
- پرده بکارت
سلام خانوم دکتر وقت بخیر همسرم ی چهار روزی از زمان رابطه میگذره موقع رابطه که برای پارگی بکارت انجام دادیم خیلی خون ریزی داشت رفتیم دکتر شهرمون معاینه کرد گفت خون ریزی داخلی نداره خوب پاره شده بعد چند روز کهمیگذره میگه همش لک های قهوه ای میبینم ازشون پرسیدم قبلا هم داشتی گفت بله قبل از پریودیم میدیدم همیشه الان همش استرس اینو داریم که مشکلی هس یا نشانه بارداری نباشه چه بعد از پاره شده فقط خیلی ضعیف رابطه کردیم ولی داخلش نریخت سریع در اوردم حالا لطفا میشه در این زمینه راهنمایی کنین باتشکر لک های قهوه ای چی اصلا دیگه خیلی تو استرس و فشار ناراحتیم حال عمومی همسرم خوب نیس منو سرد و ناراحت کرده لطفا راهنمایی لازم رو بفرمایید با تشکر
- قرص نورم اسکین
سلام من سیزده روز دارم قرص نورم اسکین ۲۰ میخورم به خاطر جوش های صورتم و پریودیم یک هفته عقب افتاده باید چی کار کنم ؟
- سلام من ۱۶ هفته باردارهستم از هفته ۹ که حاملگیم فهمیدم
که فهمیدم حامله هستم دکتر برام بخاطر سقط قبلی که داشتم بهم شیاف . آسپرین. وآنکوکساپارین ۴۰۰ داد گفت تا ۱۶ هفته استفاده کن بعد بیا بهت آمپول پروژسترون بدم هفته یکی بزن سوالم این که اگه آمپول انوکساپاین رو قطع کنم اشکالی نداره
- لابیا پلاستی
درود دختر 24 ساله مجرد هستم و در آستانه ازدواج هستم متاسفانه از ظاهر آلت تناسلیم متنفرم حالا کمبود اعتماد به نفس اسمش رو بذاریم یا هرچی... لابیا ماژور بسیار لاغر و چروکی دارم که اصلا کلیتوریس و لابیا مینور رو پوشش نمیده از طرفی لابیا مینور و کلیتوریس هم بزرگ هستن نسبت به سایر خانمها . خود کلیتوریس مشکلی نداره بلکه پوست پوشانندش کلفت و شل شده هست و رنگش بسیار تیره هست...میخواستم بدونم مشکل پوست سطحی کلیتوریس جمع بشه و لابیا مینور کوچک بشه 1_آیا این عمل تاثیری بر عملکرد جنسی و تخریب اعصاب اون ناحیه نمیشه؟2_ برای کاهش هزینه این عمل در مطب انجام نمیگیره؟3_آیا برای لابیا ماژور هم میتونید کاری کنید مثل تزریق چربی؟4_ آیا با استفاده از بیمه ارتش میشه برای کاهش هزینه کاری کرد؟
- پرده بکارت
سلام من چند بار در دوران پریودیم انگشت اشاره ام را داخل واژن فرو میکردم به دلیل خارش راستش الان متوجه شدم که احتمال اسیب دیدگی بکارت وجود داره میخواستم ببینم من که اصلا نمیتونم به پزشک مراجعه کنم الان باید خیلی نگران باشم یعنی ممکنه بکارتم پاره شده باشه ؟
- درد پریودی
سلام خانم دکتر
ازتون راجع به درد در این دوران سوال کرده بودم و لطف کردید و پاسخ دادید که "چون درد پیشرونده دارید لازم است یکماه آز قرص LD OCP ضد حاملگی بهمراه قرص ویتامینB6 استفاده کنید اگر درد کاهش پیدا کرد درمان را ادامه دهید خاطرتان باشد که این یک نوع درمان است"
قرص LD رو بایستی از روز خاصی به نسبت شروع پریودی استفاده کرد یا اهمیتی نداره و فقط کافی هست که یک ماه مصرف بشه؟ اگر بخوام این درمان رو ادامه بدم دوره مصرف قرص به چه صورت باید باشه؟
ممنون می شم اگر راهنمایی بفرمایید - قرص دزوسپتیو
سلام از روز پنجم قاعدگی تا الان ۴عدد قرص دزوسپتیو مصرف کردم و دارم ادامه میدم و اولین دوره ای است در طول ۶سال ازدواجم استفاده میکنم به خاطر پولیپ داخل رحم دکتر تجویز کرده که استفاده میکنم. آیا به تنهایی برای جلوگیری از بارداری کافی است ؟ تشکر از شما دکتر دلسوز و مهربان که سوالات ما را جواب میدهید.
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام 4 دوره آمپول واریوپپتیل زدم، تقریبا دو هفته بعد از تزریق دوز چهارم، لکه بینی دارم ایا طبیعی هست؟ دوز بعدی را باید 18 آبان تزریق کنم، ایا تزریق بشود؟
- سوال مهم
سلام خانوم دکتر من 1400/2/8پریووم تموم شد و هر دفعه ۲۳ یا ۲۴ از ۲۱ تا ۳۰ روز مریود میشم دیروز 2/23 کنی خون قهوه ای مثل مریود نیس دلی کمه در حدی ک فقط لباس زیر کثیف شد داشتم میخاستم ببینم چه مشکلی هست چیکار کنم شکم درد هم دارم یه کم یکهفته پیش هم نزدیکی با قرص ال دی داشتم که سه تا ال دی خوردم
- قرص پروژسترون
سلام،ببخشید من یدونه قرص پروژسترون خوردم ولی الآن دیگه قصد به ادامه دادن قرص ندارم و فقط لکه بینی دارم چیکار کنم که پریود بشم؟
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام من چند روز پیش ناحیه کلیتوریس ام در حالت لمس شدن درد میگرفت بدون سوزش و خارش اما الان دردش کمتر شده و اصلا با لمس حس نمیشه فقط گهگاهی تیر میکشه علتش چیه؟درمانی براش هست؟
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- جنسیت
با سلام ..لطفا میفرمایید برای دختر دار شدن چه نکاتی تاثیر گذاره؟؟
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- لکه بینی وپریود نشدن
سلام از اول بهمن لکه بینی دارم ۵بهمن باید پریود میشدم ولی فقط لک میبنم امروز که ۸بهمن هست لکه بینی دارم زیاد نمیشه خون پریودم ماما بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده گفت خونریزی زیاد شد قطع کن ایا بخورم این قرصو یا خیر؟
- پریود شدن
سلام خانم دکتر کربلا میخام برم وامپول زدم پریود بشم ۳ روز پیش وهنوز نشدم ایا میتونم قرص جسیران ۴۰ بخورم
- درموردتیروئیدبارداری
سلام خانم دکترمن دوم همین ماه آزمایش تیروئیددادمو0.9شددکترقرص ندادکفت لازم نیست من ماه چهارم بارداری هستم بنظرتون نرمالهبرابچه خطرنداره
- ضربان شکمی
سلام بالای نافم ضربان شکمی میزنه میخاستم بدونم دلیلش چیه؟آیا جای نگرانی هست؟
- خانم دکتسلامر من 15 بهمن پریود شدم و الان بعد 10 پاک بودم دوباره خون قهویی رنگ میوفته رومن یعنی چیه لطفاً زود جوابم بدین خیلی نگرانم
خانم دکتسلامر من 15 بهمن پریود شدم و الان بعد 10 پاک بودم دوباره خون قهویی رنگ میوفته رومن یعنی چیه لطفاً زود جوابم بدین خیلی نگرانم


