Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی تی وی اس
باسلام ببخشیددکترم برام سونوتی وی اس نوشته برای بقایای دفع حالانتیجه ای که داده وجودچیزهای دیگه غیرازبقایای جنینه مثلا فوکوس اکوژن کلسیفیکاسیون یاتصویرناحیه بیضی شکل واجدپدیکول عروقی میخواستم بدونم اینامشکل سازن یاهمه ازعواقب سقط هست باتشکر🙏
- بیماری زنان
با سلام علت درد زير شكم چند روز بعداز اتمام پريود به طور مداوم چيست؟
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم
- سونوگرافی با استفاده از برق اضطراری
در ادامه سوال قبلیم که عرض کردم با برق اضطراری سونوگرافی تو ۱۲ هفته و ۴ روز انجام شده اون سونوی ساده بود و سیاه و سفید، سونوگرافی آنومالی در ۱۸ هفته و ۵ روز هم ی بخشش سه بعدی و چهار بعدی بود و ی بخشش دو بعدی بود میخوام بدونم ممکنه به همین علت که با برق اضطراری کار میکنه جوابام غلط بشن؟ تورو خدا راهنمایی بفرمایید.
- سلام من برای تخمک گذاری قرص کلوفین خوردم حالا روز ۱۲دورهم هست برای آزاد سازی تخمک گذاری وسایز مولکل سونوگرافی داخلی واژنال انجام دادم این جوابش هست میشه بگید سایز مولکول چند Uterus is nOrmal in size )45×25 mm( with nOrmal echogenicity and nO SOL. Endometrial thickness is 6mm with nOrmal lining and echogenicity. Multiple small Peripheral fOllicles are seen in both enlarged ovaries, associated with increased echogenicity of stroma: Findings are suggestive of P.c. o however clinical correlation is suggested. A dominant fOllicles measuring 17 mm is seen in left Ovary. No free fluid is seen in pOsteriOr culture – de- sac.این جوابش هست میشه بگید سایز مولکول چند هست برای آزاد سازی تخمک گذاری
- قرص مدرکسی پروژسترون
سلام خانم دکتر عزیز. راستش از نزدیکان من داشتند. پیش خانم دکتر علیزاده صفت رفتم ایشان فرمودند مصرف نکنم . و روغن گل مغربی را تجویز نمودند و ویتامین d برای کیست پستان . از شما بسیار ممنونم که پاسخگویم هستید با تشکر
- رحمبزرگ
۴۸ ساله .سونو دادم ( اندومتر با نمای اکوژن وهتروژن ۱۲ mms حاوی تغییرات کیستیک داخلی دیده شد
- مشاور ژنتیک
با سلام آیا نیاز است زوجی که ازدواج فامیلی کردن برای باردار شدن قبل از مراجعه به دکتر زنان و زایمان به مشاور ژنتیک مراجعه کنند؟ در حالیکه قبل از ازدواج مشاوره را انجام داده اند. در واقع مشاوره ژنتیک برای شروع بارداری با مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج متفاوت می باشد؟ و یا رهنمودهایی که دکتر زنان و زایمان در دوران قبل و در زمان بارداری می نماید کافیست؟
- پیگیری سوال قبل (هماتوم بارداری)
شیاف پروژسترون ۱۰ عدد دارم .تا زمان غربالگری اول باید استفاده کنم یا همین ده روز کافیه؟
- طول سرویکس
سلام آیا با استراحت طول سرویکس بالا میرود؟
- سلام من مدتی در هنگام نزدیکی انتهای آلت شوهرم زخم میشه خواستم دلیل این بدونم
- سونوگرفی برای تشخیص کیست و عفونت
باسلام من سونوگرافی شکم قرار هست انجام بدم بعد روزای یکشنبه ودوشنبه بیشتر نوبت نمیدن میخاستم ببینم اگ روز ده یازده پریودم ک میوفتته یکشنبه دوشنبه برم چیزی نشون میده؟یا روز دوم پریود؟
- بارداری
سلام ددرد پریدی وگرگرفتگی درروزیازدهم انتقال جنین سه روزه نشانه لاگزینی موفق است
- قطع پریودی
سلام خسته نباشید من تو یک ماه دوبار پریود شدم رفتم دکتر قرص دوفامد داد متاسفانه یادم رفت یه شب بخورم و لکه شروع شد به خاطر همین قرص ال دی خوردم دیدم فایده نداره دوباره رفتم دکتر قرص سیبل داد بعد از دو روز هنو لکه میاد حدودا ۲۰ روزی میشه که لکه ام چیکار باید بکنم ادامه بدم قرص سیبل رو قطع میشه ؟؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من همیشه وقتی پریود میشم یکی دوروز اول رگه های قهوه ای میبینم ولی این ماه 4روز مانده ب پردیم رگه قهوه ای دیدم خودمو تو اینه نگاه کردم ک ببینم پردم اسیب دیده یان ک دیدم شکل پردم مثل قبل بود اما بعد از حدود نیم ساعت رفتم دسشویی خودمو با دسمال پاک کردم دسمال خونی بود رفتم حمام برگشتم باز خودمو تو اینه نگاه کردم هیچ اثری از خون نبود و شکل پردم مثل قبل بود علت اون خون چی بوده من خیلی نگرانم ک نکنه پردم اسیب دیده باشه و اون خون مال پردم بوده.چون من وقتی پریود میشم تا یکی دوروز اول هیچ خونی نمیبینم فقط لکه قهوه ای دارم ولی اون خون قرمز بود.لطفا راهنمایم کنین خیلی نگرانم پردم در اثر معانیه خودم اسیب دیده باشه
- قدص تنسی
سلام من رابطه جنسی بدون کاندوم داشتم ولی کنترل شده. با این حال تنسی خوددم. در 10 روز دوبار تنسی خوردم. 0/75. یعنی در 10 روز 4 تاشو خوردم. الان یک هفته است پریود نشدم. آیا طلیعیه؟ احتمال بارداری نیست؟ ممنونم ازتون
- سلام من فولیکول 21چروکیده شود هم حاملگی 7میتونم بارداری بشم
سلام من فولیکول 21چروکیده شود هم حاملگی 7میتونم بارداری بشم
- بارداری
من ۱۰ روز قرص استرادیول ۲میل وروزی ۲تا مصرف کردم الان نزدیک ۲۰ روز عقب انداخته وپربود نشدم دلیل چیه؟
- خونریزی
سلام ، من ۲۰ روزه لک بینی و خونریزی بصورت نوسانی دارم ، ینی وقتی استراحت میکنم لک بینیه ، فعالیت های بدنی باعث خونریزی میشه ، دکتر بهم پروژسترون و اگناگول داده ، سوالم اینه چون من خونریزیم نوسان داره ینی گاهی لک بینیه گاهی خونریزی ،مشکلی نداره ک این دارو هارو مصرف کنم؟
- لکه بینی وترشح قهوای بعد انجام پاپ اسمیر
سلام خانوم دکتر عزیز ،چهار روز میشه که پاپ اسمیر انجام دادم اما لکه بینی وترشحات قهوای دارم ترشحات قهوه ای کشسانی دارم رنگش مثل ته مونده پریود میمونه ایا طبیعی بخاطر پاپ اسمیرکه انجام دادم هستش ؟واینکه چند روز زمان میبره تا این علایم ازبین بره ؟ومیشه با وجود این موصوع نزدیکی داشته باشم؟ممنون میشم که پاسخ بدید


