Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- معاینه
معاینه پرده بکارت در دختران در چه زمانی باید انجام شود
- سلام ببخشید باید از ماده ای واسه شست و شو استفاده کرد اگر از صابون های طبیعی استفاده کرد مشکل نداره
۰۰۰
- بکارت
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم من وقتی برای اولین عادت ماهانه شدم بعد از دوران هفت روزم اندازه یک بند انگشت داخل واژنم کردم ولی همون لحظه خون ریزی نداشتم بعد نیم تا یک ساعت بعد از من خون اومد ولی واژنم درد و سوزشی نداشتم فقط کمرم یکم درد داشت خواستم بدونم بکارتم آسیب دیده
- عمومی
سلام خسته نباشید من تازه ازدواج کردم از پرده بکارتم خون نیومد اما تا دو روز از ادرار کوچیک خون میومد بعد از دو روز در ادرار خون نداشتم ولی همیشه زیرشکمم با پهلوم درد میکنه دلیلش چیه؟؟
- یائسگی
سلام من ۲۶ ساله و مجرد هستم یه سالی میشه ک پریودم نامنظم شده طوریکه بعضی وقتا ۴۰ روزه و بعضی ۴۵ روزه پریود میشدم و حجم خونریزی نسبت به قبل کمتر شده و الان دو ماه میشه ک پریود نشدم تو اینترنت ک سرچ کردم فهمیدم شاید دچار یائسگی پیش رس شده باشم و این منو خیلی نگران کرده خانوم دکتر یعنی واقعا ممکنه این اتفاق افتاده باشه؟
- پرسش
سلام این ماه بعد از یه وقفه دوماهه از قطع مارولین ، مجدو قرص رو برای جلوگیری از بارداری مصرف کردم.هر شب سر ساعت معین.۹ روز بعد از مصرف سکس با کاندوم داشتم .ترشحات تخمک گذاری نداشتم.امروز پنج روز از اتمام قرص گذشته و هنوز پریود نشدم.تست هم زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ )تو این دوماه که قرص نخورده بودم تخمک گذاری و پریودم با ده رو تاخیر شد( ممنون میشم به سوالات من جواب بدید.
- قرص جلوگیری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. ببخشید من هایپرلازی اندومتر بدون اتیپی داشتم و برای درمان اون دکتر به من ۶ ماه گفت که قرص جلوگیری از بارداری مصرف کنم پولیپ هم داشتم که دکتر عمل کرد. بعد ۶ ماه مصرف قرص کورتاژ تشخیصی شدم و آزمایش نشون داد که خوب شدم و التهاب اندومتر برطرف شد الان بعد از ۶ ماه که قرص رو قطع کردم پریودم بسیار سنگین و طولانی شده و بعد از ۷ روز پریود سنگین لکه بینی دارم و قطع نمیشه چه کاری انجام بدم تا لکه بینی قطع بشه الان ۲ ماهه اینجوری هستم و خیلی اذیتم و درد کمر دارم. دچار کمبود آهن شدید هم هستم. با تشکر از راهنمایی تون
- سینه
سلام من سینه هام کوچیکه و ۱۶ سالمه باید چیکار کنم رشد نداره
- درد و سنگینی زیر شکم
سلام خسته نباید مدت یکماه پیش احساس کشیدگی در محل بخیه سزارینم سمت چپ کردم.. دردم کم کم شدت گرفت و الان بعد از یکماه به حالت سنگینی و درد در هنگام پیاده روی و کار و عطسه دارم از سزارینم هم ده سال گذشته متخصص زنان معاینه کردن گفتن چیزی نیست. سونو مجاری ادراری و واژینال هم بدون مشکل بود و همچنین ازمایشات عفونت ادراری و خونی همه بدون مشکل بودند نمیدونم الان کجا باید مراجعه کنم در ضمن مدتی هم نفخ دارم و مدفوع حالت طبیعی نداره و تقریبا بصورت اسهال شده ممنون میشم جواب بدید و راهنمایی کنید
- بیماری زنان
سلام خانم دکتر من حین رابطه ک خم میشم درد در کنار زیر شکمم احساس میکنم و درد اوره شدید و حس میکنم ژ چیزی داره تکون میخوره اونجا
- سلام خسته نباشید من مجردم ۲۰ سالمه دو روزه زیر شکمم نبض میزنه ول میشه میشه لطفا راهنمایی کنید
سلام من دخترم ۲۰ سالمه مجردم ۲ روزه زیر شکمم نبض میزنه و ول میشه میشه راهنماییم کنید لطفا
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم دکتر برم 2 تا آمپول تجویز کرد که بعد از زدن آن 2 هفته گذشت که پریود شدم و قرص سیبل و قرص اسپیرونولاکتون.را تجویز کرد زمانی که قرص سیبل را مصرف میکنم باید مصرف قرص اسپیرونولاکتون راقطع کنم؟؟؟؟
- ترشح قهوه ای پستان
با سلام.2 سال از قطع شیر دهیم میگذره از پستان چپم وقتی فشار میدهم ترشح قهوه ای بیرون می آید. بعضی اوقات خودم به اندازه یه قطره خیسی روی پیراهنم سمت چپ حساس میکنم و در پستان چپم کیست 1و نیم میل و چند کیست ریز هم دارم.فقط یه ده روز مانده به زمان پریودیهام درد و سنگینی و احساس سفتی در سینه چپ دارم و پریود که میشم درد و سفتی برطرف میشه و راحت میشم باید چه کار کنم نگرانم. 34 سال سن و یه بچه دارم. راهنماییم کنید ممنون
- مشکل قرص ال دی
با سلام، بنده مبتلا به pcos هستم و دکتر برایم قرص ال دی تجویز کردند، تا قبل از خوردن این قرص ها من هیچ جوش پوستی نداشتم اما الان که حدود 10 روز هست که ال دی مصرف می کنم صورت و حتی بدن من شروع به زدن جوش های زیاد کرده. به نظرتون مصرف قرص رو قطع کنم ؟ و این جوش ها به دلیل تغییر هورمون هاست یا جنبه حساسیت داره؟ ممنون
- متشکرم
سلام خانم دکتر از اینکه وقت گذاشتید و پیغامم را جواب دادید،ممنونم. من بتازگی وب سایتتون را پیدا کردم.و خیلی خوبه که وقت میذارید و به سوالای بیماران و دیگران جواب میدید. خدمت آقای دکتر سلام برسونید. صبا و دکتر هم سلام فراوان دارند. ما خیلی دوستتون داریم.همیشه سلامت باشید.
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر ۴ ماهه از قرص مارولین استفاده میکنم.همیشه هم از کاندوم استفاده میکنم.هیچ وقت هم کاندوم پاره نشده .قرص ها هم سر ساعت مصرف کردم و حتی یک دونه هم یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعد از اتمام قرص پریود میشدم امروز روز پنجم هنوز پریود نشدم.دوتا تست زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ممنونم از وقتی که میگذارید
- خودارضایی
سلام من یه سوال داشتم من یه مدت اندام تناسلیمو میمالیدم مثلا یه بالش میزاشتم زیرم این کار خود ارضایی حساب میشه و گناه داره یا این کار گناه نداره ولی وقتی این کارو میکردم چیزی ازم نمیومد
- ناباروری
باسلام خانم دکترسیستم ایمنیم بالاست دکترواسه قبل ای وی اف قرص پردنیزلون داده به نظرتون مصرفش عوارض نداره
- قرص سیبل
با سلا من ۱۹ سالمه و مجرد هستم مدتیه ک قاعدگی نامنظمی دارم و باید حتما دارو بخورم تا پریود بشم الان نزدیک سه ماه هست ک پریود نشدم و دکتر بهم قرص سیبل داد دارم مصرف میکنم دومین قرص از رنگ سفید روهم خوردم ولی هنوز پریود نشدم خیلی نگران هستم چون نمیخوام روز کنکور پریود باشم چون اذیت میشم آزمایش هم داده بودم مشکلی نداشتم و فقط اضافه وزن زیاد دارم الان من چیکار کنم ک پریود بشم؟ لطفا سریع پاسخ بدید.
- مشکلات رحم
سلام من دختری مجرد هستم که طی سونوگرافی متوجه بزرگ بودن تخمدان هاو فولیکول های متعدد در نواحی پریفری با ماتریکس اکوژن هستم که گفتم درصورت علائم نشان دهنده pcosاست اگه میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم و اصلا اینا چی هست؟؟؟


