Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جلوگیری بارداری
سلام من ۲۰سالمه همیشه دهم هرماهی پریود میشدم الان دوازدهمه هنوز پریود نشدم ترشحم بصورت یه مایع بی رنگ شفافه مث اب میمونه و زیاده ممکنه حامله باشم
- امپول انکسوپارین
سلام .ببخشید خانم دکتر من هفته ۳۴ بارداریم که به علت یکبارلکه بینی دکترم برا اطمینا ن امپول ریه بهم دادن ولی گفتن امپول انکسوپارین که هرروز میزنم به علت ۲ تا سقط میزدم قطع کنم..ولی من خیلی استرس دارم که باقطع امپولم مشکلی برا جنین پیش بیاد..لطفا راهنمایی کنید .ممنون
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- بارداری
در هفته پنجم بارداری هستم لکه بینی داشتم رفتم سونوگرافی گفته صدای قلب بچه شنیده نشده کمی از بیرون رحم سوزش دارم،چکار کنم
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من سونو واژینال شدم نوشته پولیپ۱۸در ۹میلیمتر در فندوس و بادی کاویته رحم رؤیت شد. ضخامت آندومتر در محل پولیپ ۱۵/۳ میلیمتر است.مایع آزاد دیده نشد.ضایعه پاتولوژیک در آدنکس ها دیده نشد.حالا من نیاز به جراحی دارم.من هم ۴۲سالمه اقدام به بارداری کردم الان بعد ۴۳روز خونریزی خیلی کم دارم
- سلام خسته نباشید من الان ۳ماه هست پریود نشدم سنو دادم میگه تنبلی تخمدان داری باید چه کار کنم
- بارداری به همراه کیست
من هفته ۵ بارداری هستم و سونویی که انجام دادم نوشته شده کیست با جدار نازک فاقد سپتا به اندازه ۲۴در ۲۲ میلی متر در ادنکس راست رویت شد ایا خطر ناک؟؟ اندازه کیست بزرگ؟؟ممکن خونریزی کنه؟
- به تاخیر انداختن پریود
با سلام پريود من حدود سه هفته ديگه آغاز مشيه و قصد به تاخير انداختن با قرص دارم. از چه زماني و به چه شكلي بايد خوردن قرص رو شروع كنم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی انجام بشه موقعی بارداری باید استراحت مطلق باشیم یا دیگه نیاز به استراحت نداده
- سلام باوجود یه سقط که مشکل کرومزومی بود امکان داره یه حاملگی بعدی اینطوری نباشه بدون مشکل کرومزومی یعنی جنین سالم به دنیا میاد
- اندومتریو
باسلام بنده کیست آندومتریوز دارم..تموم آزمایشات مربوطه نرمال بوده..الان آمپول واریوپپتیل تزریق کردم..آیامشکل من درمان میشه..میتونم بارداربشم
- زنان زایمان
سلام من دیروز انتقال جنین گذشتم امروز صبح شیاف پروژستر گذستم بعد ازمن ترشحاته زرد رنگ آمد نگران کننده نیست
- خون ریزی
سلام من 50ساله هستم عمل افتادگی مثانه کردم الان7ماهه وازاون موقه خون ریزی یالکه بینی دارم چکارکنم
- سقط
سلام وقت بخیر بعد از سقط در اولین پریود سونو انجام دادم که ۴ سانت بقایا داشتم و کورتاژ شدم و متیل ارگونین مصرف کردم و مجدد سونو دادم که ۲ و نیم سانت بقایا داشتم که دکتر مدروکسی تجویز کردند و در روز ششم پریود سونو انجام دادم که متاسفانه بقایا داشتم ودر سونو نوشته بود که\"در سمت راست کاویته رحم منطقه میکس اکو حاوی کلسیفیکاسیون به ابعاد ۱۴*۲۵ م م دیده شده که در داپلر و اسکولار است و میتواند مطرح کننده بقایا و یا پولیپ جفتی باشد\" که دکتر تشخیص دادند باید هستروسکوپی بشم.آیا راه دارویی جز کورتاژ مجدد وجود نداره؟
- پله بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر خونه ما طبقه سوم داری ۴۵ پله.. ماه دیگه انتقال جنین دارم میخواستم ببینم بالا رفتن از اینهمه پله بعد انتقال مشکلی ایجادنمیکنه خیلی نگرانم باتشکر ازشما
- عدم تقارن لابیا
سلام من دختری ۱۸ ساله ام که یکی از لابیا هام بزرگه. میخواستم ببینم این طبیعه؟ و اینکه همسرم بهم بدبین نمیشه؟؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید من پریودی ام خیلی منظمه الان 3روز عقب افتاده میشه پریود باشم بچهام شیر میدم
- سوال در مورد بارداری
سلام دوماه پیش سقط با قرص سایتوتک داشتم توی ۶ هفتگی،قرص ها رو واژینال مصرف کردم،امروز دکتر سونو محوطه شکم و لگن داده واسه یه مسئله کاملا متفاوت(اصلا سابقه سقط و…ذکر نشده تو ویزیت)میخواستم ببینم توی سونوگرافی مشخص میشه که سابقه بارداری یا سقط داشته فرد؟
- سلام ۲۱هفتمه.اکودادم. pfo داره.این.چی.میشه
- دکتر زنان
سلام لطفا جواب بدید
من ۱۹ سالمه رفتم سونوگرافی نوشته فولیکول های متعدد به قطر ۷ الی ۸ در پریفرال تخمدان دیده شد یعنی چ برای درمانش چیکار کنم


