Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم،تشکر که جواب سوالات رو با صبر وحوصله میدین،میخواستم بدونم من الان ۲۵ روز که پریود نشدم،و اینکه هرروز حالت تهوع دارم،و نسبت به غذا کاملا بی اشتها شدم،آیا برای اطلاع از بارداری باید آزمایش خون بدم یا بیام خدمت شما که سونوگرافی بشم.
- ای وی اف
سلام من چند ساله تنبلی شدید دارم خیلی دارو خوردم فولیکول خوب دارم تمام ازمایشاتمون خوب بوده ولی نمیشه میخوام برای ای وی اف اقدام کنم وقتی تنبلی دارم ایا ای وی اف ج میده نمیشه یه دوره ای یو ای کنم ممنون
- بارداری پوچ
با عرض سلام من به علت بارداری پوچ با قرص سقط کردم. الان دکترم بهم قرص متیل داده چون بقای به اندازه یک سانت دارم ولی خونریزیم خیلی کم شده در صورتی که فعالیت کنم خونریزی دارم اونم کم ولی لخته ای دفع نکردم از وقتی شزوع کزدم به قرص خوردن ایا دفع بقایا باید فقط لخته باسه با ممکنه بادخون پریودی هم دفع بشه بعد یک پریودی دیگه صبز کنم مشکلی ایجاد نمی کنه برام ؟
- ای وی اف
سلام خانم دکتر ببخشیدمن اینماه انتقال دارم دکتر ب من قرص پردنیزلون با قرص پنتوکسی فیلین دادن و دوفاستون هم مصرف کردم ک پریود بشم و دارو انتقال رو شروع کنم فقط ۵ روز از پریودم ک گذشت یه روز چند لکه قهوای دیدم و همون روز قطع شد والان 9 روزه ک پریودم کلا قطع شده قبلا سابقه لک بینی با دوفاستون نداشتم کلا خونریزی میکردم الان دلیلش نمیدونم میشه راهنمایم کنید ایا ممکنه بخاطر پردنیزلون باش؟و صبر کنم ایا پریود میشم یا نه؟ ایا همون لک پریودم بوده؟ممنون
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من مدت 6 ساله که ازدواج کردم جلوگیری طبیعی داشتم و الان هفت ماهه که میخوام بچه دار شم اما نمیشه دکترای زیادی رفتم اما جواب درست و حسابی نگرفتم فقط هر بار آزمایش و سونو دادن.یعنی ممکنه باردار نشم. ضمناً من همیشه پریودم فقط دو تا سه روز طول میکشه و بعد تموم میشه .
- مصرف قرص اورژانسی
روز جمعه نزدیکی داشتم اون وقت کاندوم پاره شد ومنی داخل واژنم ریخت بعداز سه ساعت قرص اورژانسی 1.5خوردم اون وقت نمیدونم روزتخمک گذاری بوده یانه احتمال بارداری چجوریه خیلی استرس دارم
- سلام حالا ۱۲روز میشه که کرونا گرفتم صبح که از خواب بیدار شدم چشم هام فوف کرده دلیلش چی میتونه باشه
- بکارت
خسته نباشید دخول کامل نداشتم و تا یه حدی بود و بخاطر درد شدید نتونستیم کامل ادامه بدیم و بعد من بعد از ده الی پانزده دقیقه بعد رفتم بیرون داشتم راه میرفتم و شکم درد گرفتم و درد داشتم و همینطور که راه میرفتم با درد یهو حس کردم یه چیزی داخل واژنم کنده شد و بعد خون قهوای رنگ دیدم و کم کم با ترشح پاک شد. بعد اون چند وقت بعد رابطه کامل داشتیم اما من دیگه دردی نداشتم و هیچ خونی هم نیومد ازم.حالا پنج سال میگذره آیا من میتونم بفهمم که آیا اون خون مال بکارت بوده یا چی ؟ واقعا برام مهمه بدونم خون پارگی بکارت بوده و اون علایم لطفا راهنمایی کامل کنید تشکر
- قاعدگی نامنطم
سلام ۲۱ سالمه قدم ۱۶۲ و وزنم ۶۴ عقد هستم همیشه پریودیم منطم بوده تا پارسال برج ۶ که بعداز ۴۵ روز پریود شدم دیگه منظم بود تا امسال برج ۵ که دوباره بعداز ۴۳ روز پریود شدم باز منطم بود تا الان که ۳۷ روزه ولی هنوز پریود نشدم علائمشو دارم ولی شروع نمیشه باردار هم نیستم ممکنه تنبلی تخمدان داشته باشم درصورتیکه نامنظمی پریودیم پشت سرهم نبوده؟
- بارداری
میشه یه دکتر خوب تو کرج معرفی کنین بره مراقبت بارداری؟
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید من حدود ۶ماه اقدام به بارداری کردم ۳۰ سالمه ۴ماه بعد اقدام که باردار نشدن عمل آپاندیس انجام دادم و دوماه بعد عمل باز اقدام کردم تا امروز که ۷ماه میشه،واینکه از زمان اقدام پریود هام بهم ریخته،آیا من مشکلی دارم که باردار نمیشم؟ واینکه من اصلا ترشح ندارم و یا خیلی کم که روز تخمک گذادیمو بفهمم،خودن میگم شاید تخمک ندارم ایا باید سونو انجام برم که ببینم تخمک دارم یانه؟
- سقط جنین
ایا با مصزف قرص اورژاتس امکان از بین رفتن جنین وجود دارد؟
- جلو افتادن پریود
من همیشه ماهیانه بود پریودیم ولی الان دوهفته یبار پریود شدم واسه چیه؟ ربطی رابطه ی جنسی ازپشت میشه باشه من عقد هستم
- کیست تخمدان
باسلام من۳ماهه پریودنشدم سونوگرافی خونریزی کیست سمت چپ نشون دادوخیلی درددارم ولی گفتن بایدسریع قرص دزوسپتیومصرف کنم تا۱ماه چیکارکنم اول پریودشم یاالان استفاده کنم
- قرص اورژانسی
سلام، من تاریخ ۱۰م رابطه بدون جلوگیری داشتم، و فرداش قرص اورژانسی خوردم ولی تا به امروز که ۲۶م هست هنوز پریود نشدم. آیا ممکنه قرص اثر نکرده باشه و من باردار باشم ؟؟ ضمن اینکه حتی طبق تاریخ ماه قبلم باید تا دیروز پریود میشدم
- بیماری رحم
سلام حدودا یکسالی میشه یه تکه گوشت صورتی رنگ به شکل یه منگوله از زیر کلیتوریسم آویزانه،دلیلش چیه؟میتونه نشانه سرطان باشه،تو رو خدا بگین چیکار باید بکنم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من بمدت یکسال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی چیزی داخل واژنم نکردم میخواستم بپرسم ایا در پرده بکارت هلالی لبه های پرده باید کاملا صاف باشه چون من لبه های پرده ام انگار پارگی های خیلی کوچیک در حد یک میلی متر داره ایا واقعا پردم اسیب دیده؟؟؟خودارضایی مالشی که چیزی داخل نره باعث اسیب ب بکارت میشه؟ واگر اون پارگی های یک میلی متری واقعا پارگی باشه گواهی سلامت بهم میدن؟؟؟؟یعنی دکتر زنان یاپزشک قانونی میتونه تشخیص بده که اسیب پرده ام در اثر رابطه نبوده؟؟؟؟خانم دکتر تورو خدا جواب همه سوالامو بدین من خیلی نگرانم
- بقایای بارداری 33 میل
سلام من جمعه ی هفته ی پیش سقط داشتم که امروز میشه ۸ روز .رفتم سونو گفتن ۳۳ میل بقایا وجود داره من تقریبا خونریزیم قطع شده و دیگه درد ندارم و فقط لکه بینی دارم ایا لازمه قرص مصرف کنم یا کوتارتاژ شه ؟یا با پریودی بعدی دفع میشه؟ممنونم
- سلام من نزدیک دو ماه پریود میشم ولی دیر قطع میشه و کمرم خیلی درد میکنه هر موقع کمر درد کنه بیشتر پریود میشم ترو خدا کمکم کنید
دکترم رفتم قبلن کیس داشتم کیسم برترف شد الان نمیدنم چرا اینتوریم
- خون ریزی زیاد بعد از سقط
دوماه پیش سقط کردم بعد یک ماه رفتم سونو گفت بقایا داری آمپول زد بهم از وقتی که آمپول زدم سه هفته می گذره شدید خون ریزی دارم چیکار کنم خون ریزی قطع بشه


