Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ
سلام اگر در زایمان های زودرس مشکل فقط نارسایی دهانه رحم باشه و سرکلاژ واژینال موثر نباشه چه راه حل هایی وجود داره که موثر باشه و این اتفاق دوباره نیوفته؟لطفا راه حلی پیشنهاد بدید که خیلی موثر بوده باشه و تقریبا صددرصد جواب بده
- آیا قرص نرم اسکین نازایی میاره؟
- کیست سینه
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن ازبیماراتون هستم بخاطر درد وسنگینی دست راست برام سونوسینه نوشتین نتیجه سونوبه اینصورته تغییرات فیبروکیستیک منتشردر پستان هادیده می شود که حاوی چندکیست پراکنده به تعداد وسایزبیشتر در سوپرولترال پستان راست میباشد بزرگترین آنهادرساعت۱پستان چپ به ابعاد ۷در۴میلیمتر ودرساعت ۱۱پستان راست به ابعاد ۱۵در۴ و۱۱در۶میلیمتر است پستان ها فاقد solid massمیباسو وتوده یابزرگی غیرطبیعی غددلنفاوی وآبسه درنواحی آگزیلاری دوطرف مشاهده نمیشود خانوم دکترخیلی نگرانم توروخداراهنماییم کنید من یه ماهه واسه بارداری اقدام کروم چکارکنم آیااحتیاج به دارو یاجراحی داره وآیاخطرناکه؟؟ راهنماییم کنیدلطفانگرانم
- …………..
سلام در سونوی آنومالی آیامشخص میشود جنین مشکل کلیوی دارد یاخیر خواهش میکنم برحسب تجربیاتتون پاسخمو بدین ممنون
- خونریزی زیاد
با سلام خ دکتر وقتتون بخیر من ۵۱سال سن دارم ماه گذشته پریود شدم تا ۱۰روز لکه بینی داشتم قطع شد بعد از ده روز مجدد پریود شدم و تا ۶روز لکه بینی و بعد خونریزی سنگین در حدود ۱۵روز هست کهرهنوز پاک نشدم سابقه ی فیبروم با خونریزی سنگین هم داشتم بنظر شما قرص سیپرو ترون کامپاند را مصرف کنم تا خونریزیم قطع بشه
- معرفی اورولوژیست
سلام خانم دکتر لطفا متخصص اورولوژیست خوب معرفی میکنید ممنون
- کیست
ایجاد کیست در محل برش سزارین ، آیا با دارو درمان میشود یا نیاز به جراحی دارد ؟ با وجود این کیست میتوان بارداری بدون مشکل داشت ؟
- سلام من نزدیک دو ماه پریود میشم ولی دیر قطع میشه و کمرم خیلی درد میکنه هر موقع کمر درد کنه بیشتر پریود میشم ترو خدا کمکم کنید
دکترم رفتم قبلن کیس داشتم کیسم برترف شد الان نمیدنم چرا اینتوریم
- سرکلاژشکمی
باسلامدوبارزایمان زودرس درهفته۳۴و۲۷داشتم دربارداری سوم هفته۱۴سرکلاژواژینال شدم هفته۱۷سقط کردم به نظرشمادرصدموفقیت بارداری بعدی باسرکلاژشکمی چقدراست
- فوکوس اکوژن قلب
سلام خسته نباشید من غربالگری اول رو دادم سالم بود 18 هفته آنومالی دادم دکترم گفت همه چی عالیه ولی یه فوکوس اکوژن در بطن چپ قلب رویت شد و هنوز جواب غربالگری دومم رو نگرفتم تو رو خدا یه جواب ی بدین استرس دارم
- سلام چند روز پریود عقب افتادن طبیعی است من بعد 5ماه از قرص پرژوسترون برای نامنظمی پریودم خوردم من کیست ریز دارم وزود به زود پریود میشم وتخمدانم ضعیف برای همین دکتر چند ماه این قرصو داد حالا من چهل روز میشه پریود نشدم باید چیکار کنم رهنمایی کنید لطفا
- بوی واژن
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۲سالمه خانم دکتر من واژنم بوی بدی میده هیچ ترشح یا خارش و سوزشی ندارم ولی بوی نامطبوعی میده میشه راهنمایی کنین؟ ممنون
- توده
سلام من تو جواب ازمایش سونگرافیم یه توده اکوژن ومختصر هتروژن به دیامتر۲۰mmدر قسمت تحتانی و ساب کپسولار لوب راست کبد رویت شده که میتونه مطرح کننده همانژیوم باشد این خطرناکه باید چیکار کنم من نمیدونم خطر ناکه یا نه ممنون میشم جوابمو بدین
- سقط
سلام من ۱۵ سالمه ازدواج نکردم آخرین رابطم ۳ هفته پیش بود وقتی داشت انزال میشد یکم دیر درآورد فکر میکنم یک قطره یا دوقطره ریخته باشه بعد من یک ماه پریود نشدم امروز بیبی چک زدم c پررنگ بود t کمرنگ که من پرسیدم گفتن بارداری مثبت فردا برای مطمئن شدن میخوام برم آزمایش بدم اگه میشه یک راهکار سریع بهم بدین که زودتر سقطش کنم ممنون میشم.
- عفونت واژن
سلام خسته نباشیدخانم دکتر من بعداززایمانم یک ساله زایمان کردم درماه دوبارمریض میشم بنظرتون مشکل نداره
- سونوگرافی
سلام.۸ هفته باردار بودم .سقط شد.الان 10 روز که ترشح خونی دارم.در سونوگرافی رحم با ابعاد 43*95 م م وا کوی نرمال. آندومتر با مایع و ترشح زیاد،دیامتر عرضی آن 14م م.وتصویر متر یال اکوژن به ابعاد 13*23 م.م در پروگزیمال آن دیده می شود.
- پاپ اسمیر
سلام. خسته نباشید خدا قوت. عدرمیخوام من ۵۳ سالمه، حدود یک سال یا بیشتره که پریود تشدم، مدتیه ترشحات واژن دارم، زرد مایل به سبز به همراه بو. و بی اختیاری ادرار
در ازمایش پاپ اسمیر زده atrophy و reactive cellular changes associated with inflamation. همچنین serve و p2 رو هم علامت زده. خطرناکه؟ متشکرم - سلام خانم دکتر
من 10ساله که ازدواج کردم باردار میشم .اما شش ماه سقط میکنم .آخرین بار در12هفتگی سرکلاژکردم .داکترگفت دهانه رحمت باز بود.بعداز ده روز درد وآب ریزی پیدا کردم بازم بچه ام سقط شد .این بار درچهار ماهگی .خیلی نگران استوم ،هربار داکتر میروم آزمایش و سونوگرافی ام نرمال است .اما بچه ام سقط میشه .تاهنوز علت سقط ام را مشخص نگفته .حالا زنده گی ام پراز درد وغصه شده
- سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه هومون مردانه امبالاس قرص اسپرولاکتون و ال دی میخوردم یه ماهی هست ال دی قعط کردم العان چند روری از پریودم گزشته اما نشدم باید چه کار کنم صبر کنم ؟ یا دکتر برم؟
- پریود نامنظم
سلام بله اسفند ماه چکاپ کامل شدم سونو و پاپ که گفتید مشکلی نیست .که باید سوم فروردین پریود میشدم که دهم شدم و اردیبهشت هنوز پریود نشدم خیلی نگرانم .


