سلام.پس از پریود سونوگرافی را تکرار کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقتتون بخیر،من اقدام به بارداری دارم شش روز مونده بود به پریودیم ترشح قهوه ای داشتم باز فرداش یعنی پنج روز مونده بود به پریودیم رفتم سرویس بهداشتی مقداری کمی خون اومد باز قطع شد امروز صبح رفتم سرویس بهداشتی که چهار روز مونده به پریودیم ترشح تیره داشتم مثل قهوه ای خیلی تیره یا سیاه بود باز دیگه چیزی نیومده ...به نظرتون باردارم یا علت چیز دیگست ؟ میشه کامل توضیح بدید ممنون میشم...
- پریودی…
سلام آیا پس ار رفع کیست تخمدان پریودی دوباره منظم میشه ؟
- کیست اندومترویوز
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من بخاطر ضخامت رحم و کیست شکلاتی به صلاحدید دکترم قرص وروژست میخورم الان یکماه و چند روزه الان دو هفته ست خونریزی دارم باید چکار کنم خوردن قرص رو ادامه بدم یا قرص باید عوض بشه؟ممنونم
- کیست ریز تخمدان
سلام وقت بخیر من یه مدت استرس شدید داشتم طوری که گفتن استرس پانیک داری تیروییدم کیست درآورد و همینطور کیس ریز تخمدان. الان که استرسم کم شده و حالم بهتر پریودیم دو ماه منظم شده بدون هیچ مصرف دارویی خواستم بدونم احتمال از بین رفتن خود به خود این کیست های ریز هست؟ و امکانش هست از استرس این کیست های ریز تخمدان به وجود اومده باشن؟
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر عزیز.تاحالا سرکلاژشکمی زیاد انجام دادین روی مریضها یا هیچکس مثل من نیست؟
- بارداری
دوسال بچم سقط شد کورتاژ شدم حامله نشدم امپول سه تا دادن ایا باردار میشم
- پریودی نامنظم
سلام من ۱۶ سالمه و متاهل هستم اخرین باری ک پریود شدم ۱۵\۱۱\۹۹ درست روز عقدمون بود و تا ب امروز ک2/1/1400هست نشدم میتونید راهنماییم کنید ؟ممنون میشم خیلی نگران هستم
- مصرف قرص کلومیفین در ماه سوم
من ۴۱ سالم دوماه کلومیفبن شب پنجم خوردم البته بگم حجم خونریزی پریودم امسال خیلی کم شده ،، ماه سوم مصرف کلومیفین …. اول و انتهای هفت روز پریودم لکه بینی فقط دو یا سه روز خونریزی دارم شب پنجم نمیرسه خونریزی به انتهای لکه بینی خیلی کم و کلا قطع میشه مصرف کلومیفین در چنین شرایطی تاثیر داره یا خیر؟
- سلام هفته بیست سوم بارداری رفتم سونو سونو گفته جنین اکوژن روده داره الان من باید چیکار کنم
- ivf
باسلام و عرض ادب لطف میکنید بگید هزینه کامل ivf بهمراه تخمک اهدایی چقدر میشه درحال حاضر واگر بدلبل سن بالا مجبور به استفاده از رحم اجارهای چطور ممنونتون میشم جواب بدین یکدنیا سپاس
- تخمدان پلی کسیتیک
سلام میخواستم بدونم چه ازمایشی رو بدهم که ببینم ایا خوب شدم یا نه ؟
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- پرده بکارت
سلام خانوم دکتر وقت بخیر همسرم ی چهار روزی از زمان رابطه میگذره موقع رابطه که برای پارگی بکارت انجام دادیم خیلی خون ریزی داشت رفتیم دکتر شهرمون معاینه کرد گفت خون ریزی داخلی نداره خوب پاره شده بعد چند روز کهمیگذره میگه همش لک های قهوه ای میبینم ازشون پرسیدم قبلا هم داشتی گفت بله قبل از پریودیم میدیدم همیشه الان همش استرس اینو داریم که مشکلی هس یا نشانه بارداری نباشه چه بعد از پاره شده فقط خیلی ضعیف رابطه کردیم ولی داخلش نریخت سریع در اوردم حالا لطفا میشه در این زمینه راهنمایی کنین باتشکر لک های قهوه ای چی اصلا دیگه خیلی تو استرس و فشار ناراحتیم حال عمومی همسرم خوب نیس منو سرد و ناراحت کرده لطفا راهنمایی لازم رو بفرمایید با تشکر
- دکتر
سلام من برای اولین بار رفتم پیش دکتر مهدیه فلاح در فومن ایا کارشون خوب هست برای ازمایشات قبل از بارداری پیش ایشون برم چون میخواستم پیش شما معاینه بشم ولی چون رفت و امد برام سخته کمی ولی برای بارداری میخاستم پیش شما بیام
- آمپول سینال یا گونال
سلام خانم دکتر عزی من ۴۲ ساله هستم دو ماه پیش تخمک کشی کردم با روزانه ۳۶ درجه سینال و سه تا hmg من ۸ فولیکول داشتم که چهار تخمک به دست آمد و درنهایت دو جنین تشکیل شد میخواستم مجددا تخمک کشی کنم آیا برای بهبود کیفیت تخمک و جنین این بار گونال آف استفاده کنم ؟
- کیست هموراژیک
سلام سونا گرافی نشون داده که این کیست و دارم با اندازه ۴۷*۳۱mmاللن این ماه دو دفعه پریود شدم دهم این فرج یکبار و الان بیست و چهارم یکبار دیگه میخواستم ببینم خطر داره یا درمانش چی هست که تهیه کنم
- سوزش بخیه سزارین از داخل شکم
سلام من ۳سال سزارین شدم چند روز یک قسمت از بخیه هام از داخل سوزش عجیبی داره همراه درد که به محض ایستادن شروع میشه و تو خم و راست شدن اذیت میکنه بخیه انگار تازست و تازه زایمان کردم
- آمپول
سلام خسته نباشید شرایط نگهداری امپول پورلوتون به مدت هفت ماه چطوریه؟یخچالی باید باشه یا محیط خانه
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- عقب افتادن دو هفته ای پریود
سلام، خسته نباشید
من دوهفته است که پریودم عقب افتاده، تست انجام دادم مثبته ولی واسه بارداری تمایلی ندارم. خواستم بپرسم چکار کنم سقط شه جنین؟ چون یک پسر داشتم از ۲ سالگی فلج بود و تتشنج هم میکرد ولی الان ۲ ساله که فوت کرده. الان نمیدونم من چکار کنم.


