Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتریوز
سلام خانم دکتر من مریض شما هستم ۱۷ بهمن هیستروسکوپی و لاپراسکوپی سرکلاژ شکمی داشتم باهاتون حین عمل متوجه اندومتریوز شدین جواب نمونه برداری براتون اوردم برام دو ورق قرص وروژست تجویز کردین و گفتین بعده تموم شدن قرص باید تست پایپل بدی الان ورق اول قرص تموم شده اوایل لکه بینی کم رنگ داشتم ک نیاز ب نوار بهداشتی نبود الان ورق دومو شروع کردم لکه بینیم زیاد شده جوری ک نوار بهداشتی استفاده میکنم چیکار باید بکنم خانوم دکتر؟
- زنان
سلام بخاطر ضخامت رحم دو ماه پشت سرهم ماه اول امپول واریوپپتیل و ماه دوم امپول میکرورلین زدم.آیا قطع پریودم بخاطر تزریق این امپول هاست؟ چرا دکتر برام ازمایش بارداری نوشته 🥴
- تشخیص سلامت بکارت
سلام دکتر من ۱۸ سال سن دارم و حدود ۴ سال پیش خودارضایی با انگشت داشتم ...نمیدونستم بکارت چیه اون موقع ایا امکان اسیب دیدگی وجود داره ؟ و اینکه میشع من عکسمو بفرستم شما تشخیص بدین چون شرایط رفتن به دکتر زنان رو ندارم لطفا کمکم کنید خیلی استرس دارم
- قطع شدن پرویید
سلام خسته نباشید ببخشیدمیگم من دخترم این ماه اصلا پریود نشدم فقط لکه های قهوه ای رگی میاد ی ماهه اینجوریم
- سلام چرابعدازسقط عددبتابالامیرود
- سلام 64سال دارم در سونی واژینال در کویتی رحم4سیسی آب بوده به فاصله یک ماه دوباره سونو کردم شده10سیسی گفتن هیستروسکوپی کنم آیا حتما لازمه؟خطرناکه؟
- پرده بکارت
سلام پرده بکارت دندانه ای با کنگره ای چه فرقی داره؟؟؟
- زگیل واژن
سلام من دوساله یک جوش کنار واژن داشتم الان بزرگ شده اندازه یک نخود شده به دکتر مراجعه کردم گفتن باید نمونه برداری کنم میترسم لطفا راهنمایی کنید
- ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون
ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون.من واسه 5 اردیبهشت وقت گرفتم که احتمالا سونو و ازمایش هورمونی برام نسخه میشه.اگه مشکل هورمونی داشتم بهم دارو دادن و استفاده کردم باز هم واسه چکاپ مجدد باید مراجعه کنم؟و اینکه اگه هورمونم مشکل داشت از وقتی که داروهارو طبق تجویز دادن و شروع به خوردن کردم میتونم از یکی دو هفته بعد برم تهران درمان لیزرمو شروع کنم؟میگن 6.7 جلسه ای زمان میبره؟به نظرتون اگه مشکل هورمونی داشتم بعد اتمام جلسات لیزرم که حدود یک سال زمان میبره به نظرتون برای اینکه هزینه ای که کردم به باد نره(اخه هزینه لیزر خیلی بالاست)همیشه و هر چند یبار برای چکاپ پیش متخصص زنان برم که مجددا واسم ازمایش بنویسن؟اخه از موبر و موم و ژیلتو همه ی اینا خسته شدم.میخوام با امید اینکه حداقل واسه 2.3 سال و تا اخر عمرم حداقل از بخش بیشتری ازین موها راحت شم لیزر کنم.نظر شما چیه؟
- کیست تخمدان
با سلام دختری 24 ساله هستم و مبتلا به سندروم PCO . اول مهر ماه 93 سونو کردم و یک کیست ساده 25 میلی متری داشتم که خداروشکر با مصرف قرص اچ دی برطرف شد. بعد مصرف این قرص در آزمایش خون متوجه شدم آنزیم های کبدیم بالا رفته . با این وجود پزشک برام قرص دزوسپتیو تجویز کرده . آیا باید مصرفش کنم؟ قرص دوفاستون برای مشکلم مفیده؟ ممنونم
- خون ریزی خارج از پریود
سلام خون ریزی قرمز و گاهی قهوه ای دارم کمر درد واحساس شل شدگی کمر دارم و خارش 1 ساله عفونت مکرر می گیرم ۲۰ سالمه برای درمان چی کار کنم؟
- عمومی
سلام من برای اولین بار از قرص ضد بارداری دروسبلین استفاده میکنم و از ی بسته چهار تا قرص مونده ک دارم مصرف میکنم بعد از چند روز میتونم بسته بعدی را شروع کنم؟
- عفونت واژن
سلام خیته نبا شید من الان نزدیک به دو هفته می شه که خارش واژن دارم وتازه متوجه شدم که تر شحات خیلی رقیق وسوزش همگام ادرار هم دارم و می خواستم بدونم برای درمان باید از دارویی استفاده کنم
- زنان وزایمان
سلام.اگر روز اول پر بودی همراه با لکه بینی وخون پر یودی که روزای طبیعیه پریود میاد از رحم مثل خون خشک باشد علت آن چیست؟من برای جلوگیری از بارداری از قرص سیپروترون کامپانی هم استفاده میکنم.و دقیق دیروز باید پریود میشدم که حالت لک هست همیشه اول پروردم وبعد خونریزی اتفاق میفته منتها امروز خونریزی حالت خشکی خون دارد؟چه کار باید کنم تاخونریزی طبیعی اتفاق بیفته
- دردبخیه بعداززایمان
سلام من۸سال پیش زایمان طبیعی داشتم اماتاحالاجای بخیه هادردمیکنن میشه بفرماییدچکارکنمدکترهم رفتم گفتن جای بخیه جوش خورده خیلی اذیتم لطفاکمک کنید
- سیر
سلام خسته نباشید شنیده بودم سیر برای عفونت قارچی و باکتریایی خوبه بخاطر همین یه حبه سیر رو صبح پوست گرفتم و گذاشتم تو واژنم حالا گیر کرده و بیرون نمیاد چیکار کنم
- سلام خسته نباشید دکتر بهم گفته بود از روز سوم پریودی تاروز دوازدهم یکی صبح یکی شب امپول سینال اف بزنم ۲۰ تازدم دور نافم الان روز سیزدهم دکتر گفت برو سونو رفتم ۱۳ تا فولیکول باحجم ۲۵ تو سمت چپم ۲۰ تا فولیکول با سایز ۲۳ تو سمت راستم دارم حالا باید چیکارکنم امپول ازادسازی باید بزنم نزدیکی باید انجام بدم یاندم دکترمم رفته مرخصی نمیاد تایه ماه دیگه اگه بخوام واسه بارداری اقدام نکنم اینا چه جوری دفع میشن ؟
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر وقتتون بخیر دکتر من زمان رابطه اورال وقتی که کلیتوریسم تحریک میشه گاهی اوقات خونریزی داره علت این خونریزی چیه؟ و اینکه مطمئنم از واژن نیست
- یائسگی
سلام ۴۸سال دارم و مدت دو سال هم هست پریود نشده ام آیا یائسه شده ام ؟ در حال حاضر احتمال بارداری وجود دارد؟ آیا نیاز به جلوگیری می باشد؟
- خونریزی شدید
سلام. بعد از چند ماه پریود شدم یک هفته لک بینی بود بعدش خونریزی که رفته رفته شدید شد حدود ۴ هفته ادامه داشت به پزشک مراجعه کردم PROGESTERONE 50MG/ML AMP تجویز کردن که دو تا همزمان بزنم خونریزی قطع و در حد لکه بینی شد ولی بعد ۴ روز مجدد دچار خونریزی شدید شدم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. سونوگرافی دادم فیبروم و . نداشتم


