Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شیردهی وپریود
من یه پسر پنج ماهه دارم الان دوماهه که پریود میشم ااین ماه پریودم خیلی طول کشید چی کارکنم تاقطع شه
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- زنان وزایمان
سلام من به علت پرمویی به دکتر زنان مراجعه کردم و بعد از کلی آزمایشات هورمونی دکترم بهم قرص سیبل تجویز کردن بعد مصرف این قرص دل درد زیر شکمم و لک بینی و کمی خون ریزی دارم ؟؟ایا این روند عادی هست ؟؟مجرد هستم
- عقب افتادن پریود
سلام من هميشه پريود منظم داشتم ١٨ سالمه و متاهل دوز دوم گارداسيل رو زدم و الان ٨ روز از پريودم عقب افتاده و مطمئنم كه از كاندوم استفاده كردم امكان داره گارداسيل پريود رو عقب بندازه؟ چيكار بايد انجام بدم؟
- درسونوگرافی کوچک بودنlnt.os به معنی نارسایی دهانه رحم و رشد نکردن دهانه رحم هست؟
باسلام من دارای رحم دیدلفیس هستم جز آژنزی مولرین هستم و چهار بار عمل سپتوم واژن انجام دکترم به یک دهانه رحم و دو دهانه رحم من شک داشت که مشخص شد من دو دهانه رحم دارم در سونوگرافی قبل از عمل من نوشته شده تصویر یک ناحیه mass like کوچک بودن lnt.os مشخص وبایک ناحیه شبیه Ext.Os درسمت راست مجاور سرویکس رویت شد که ممکن است یک partialcervix باشد .خواستم بپرسم این کوچک بودن lnt.os به معنی نارسایی دهانه رحم و رشد نکردن دهانه رحم هست ؟ توروخدا میشه بگید این کوچک بودن lnt.os نشانه نارسایی دهانه رحم هست یا خیر و خواستم بپرسم masslike چی هست؟ با تشکر
- خانم دکتر متخصص اندومتریوز هم هستند
- کیست تخمدان
سلام من پریودم نامنظمه دکتر هم رفتم ففط ای دی برام تجویز کرد فک کنم کیست تخمدان دارم مصرف کلو میفن برام مشکلی از جمله نارکی رحم ایجاد نمیکنه
- سوزش ناحیه بخیه سزارین
بعداز پنج سال که از سزارین میگذرد احساس سوزش در ناحیه بخیه سزارین دارم ممنون میشم راهنمایی منید
- درد مقعدی موقع پریودی و سخت نشتن
سلام،من 7مرداد ای یو دی گذاشتم امروز وقت پریودم بود فقط یکم لک بینی داشتم،از دیروزهم موقع نشستن ودفع کردن مقعدم درد میکنه ممنون میشم کمکم کنید
- مادرانه
مادر قسم به تو که تویی نور کردگار.یزدان تو را زنور وفا آفریده است.نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام.جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است. تقدیم به شما و مادران.
- مشکلات زنانه
سلام ۶ ماه عفونت قارچی دارم هفته ای ۱ عدد کپسول فلوکونازول مصرف کردم عفونت کمتر شده اما خیلی درد زیر شکم دارم ازمایش هم دادم دیابت ندارم فیبروم ۳ سانتی اینترامورال هم دارم مدتی هم هست دهانه رحم حین معاینه دیده نمیشه دکتر زنان فرمودن باید با بیهوشی در اتاق عمل بیمارستان کولپوسکوپی بشم و نمونه برداری از دهانه رحم انجام شود ایا اینکار رو باید انجام بدم خیلی میترسم
- بارداری در قرآن
سلام و ادب.طول بارداری در قرآن و روایات اسلامی 9 ماه گفته شده ک بیشترین طول بارداری را9ماه گفته اند. آیا این باور از لحاظ علمی درست است؟ و آیا این مدت از زمان لقاح شروع میشود یا پریود؟
- داستینکس
سلام خانم دکتر من یکماه است پریودم عقب افتاده و باتوجه به اینکه موهای زائد زیر چانه دارم و مرز بودن تسترون و بالا بودن زیاد پرولاکتین برام گلوکوفاژ و داستینکس تجویز شده داستینکس دوبار در هفته میشه همزمان دوتا باهم مصرف کرد یا نه؟ و اینکه سومیش داره مصرف میشه هنوز پریود نشدم
- عفونت واژن
سلام .من قارچ واژن گرفتم دوبار از پماد کلورتیمازول استفاده کردم خوب نشدم برای سومین بار که رفتم دکتر برام میکونازول تجویز کردن از شب اول که استفاده کردم به لکه بینی افتادم شب سوم استفاده کردم بیشتر شد لکه بینیم.
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ی ساله آیودی گذاشتم اویل لکه بینی و خونریزی زیاد الان دوماهه ک خوب شدم ولی این ماه ی هفته پس از اتمام پریودی دوباره پریودشدم دکترسونو نوشت و گفتن تنبلی تخمدان گرفتم قرص سیپروترون کامپاند نوشتن الان ده روزه خونریزی دارم بنظرتون چکارکنم
- بکارت
سلام خانم دکتر عزیز می خواستم بدونم آیا دیدن چند قطره خون قبل از شروع اولین قاعدگی در سن ۱۲ سالگی طبیعی؟؟؟ من الان ۱۸ سالمه وقتی ۱۲ سالم بود یک یا چند قطره خون روشن تو لباس زیرم دیدم و چند روز بعدم احساس کردم بدنم داغ شد و متاسفانه انگشتمو داخل واژنم کردم و دوباره یک یا دوقطره خون شفاف دیدم و از ماه بعد قاعدگیم برای اولین بار شروع شد خواستم ببینم این خونا مربوط به قاعدگی بود یا ربطی به بکارت داشت خیلی استرس دارم ممنون از شما
- پریود
سلام تورو خدا پاسخ بدین ۱۸سالمه ۳۱ ام مرداد انشا ءالله کنکور دارم حساب کردم ۱ شهریور پریود میشم میترسم یکم جلو عقب بشه روز کنکور یا قبلش بشم چه قرصی و چه زمانی بخورم تا سه چهار روز عقب بیوفته ؟؟؟؟
- احتباس ادرار
سلام خانوم دکتر روز ۵ پریودی ب صحنه جنسی فک کردم ک باعث نبضم شد تو ناحیع تناسلی الان ۱۹ روز میگذره ۴ روزه احساس میکنم ادرارم کاملا تخلیه نمیشه ت نت خوندم ک بخاطر اوناکرمه ک بخاطر ضعفه ی مشاورم ت نت گف ممکنه بخاطر اون باشه ضعیف شده باشه مثانه و اینات ینی بخاطر همونه اگرم مثانم ضعیف شده باشه راه درمان داره یا تا اخر عمر باید همینجوری باشم ؟ ایا اونکارم موجب اندومتریوز میشه بعد من یبوستم داره ممکنه دسشوییم بخازر اون باشه امروز مدفوعم با قرص اومد ممنون میشم پاسخ بدید
- هیدرویاهماتوسالپنکس
سلام توی سونوم ساختارتوبولارباسایز 13 در27میلی دراندنکسراست مدیال به تخمدان راست دکترنوشته تشخیص افتراقی هیدرویاهماتوسالپنکس مطرح است سونوی کنترل توصیه شود یعنی چی یعنی اگه عفونت لوله ی رحمی دارم باقرص برطفرف میشه؟!!! خیلیاشنیدم میگن عفونت مزمنی وبا داروبرطرف نمیشه باید دربیاری خیلی نگرانمم من فقط یه بچه دارم قصدبارداری دارم و30 سالمه
- روابط جنسی
با سلام آیا خود ارضایی در حد اینکه یک بند انگشت وارد واژن شود باعث پارگی پرده بکارت میشود؟ در صورتی که هیچ خونی مشاهده نشده است.


