Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام، ۱۵ اسفند پریود شدم این ماه هنوز پریود نشدم یعنی ۱۲روز از موقع پریودم گذشته الان ۳روزه احساس خستگی وبیحالی دارم افت قندم دارم بیشتر صبحها که از خواب بیدارم میشم نه توان کاری رو دارم نه حوصله،علتش چی میتونه باشه؟ممکنه حامله باشم؟
- خارش
سلام من 8ماه پیش عفونت داشتم بعد کم کم بهتر شدم ولی تو این مدت همش ترشحات زرد رنگ بدون بو بدون خارش داشتم و گاهی سوزش ادرار . آزمایش دادم عفونت اداری نداشتن ولی همیشه بعد ادرار لبه ای وازنم میسوخت .الان 4روز ب شدت ناحیه کلیستورسم میخاره خیلی زیاد نمیدونم چکار کنم ار هرچی دکتر قرصه خسته شدم بخاطر این خارش چکار کنم .درضمن مجردم 18 سالمه
- آمپول واریوپپتیل
سلام خسته نباشيد من ميخوام برم براي انتقال جنين و واين ماه كه پريود شدم روز ٢١پريودآمپول واريو پپتيل زدم يدونه والان ١١روز از زمان امپولم ميگذره ميخواستم بدونم چند روز بعداز تزريق پريود ميشم
- پریود نشدن بعد از قطع قرص سیبل
سلام وقت بخیر من قرص سیبل مصرف کردم الان هفت روزه ک تموم شده اما پریود نشدم فقط روز دوم لکه بینی خیلی خیلی کمی داشتم برای یک ساعت و قطع شد آیا دوباره قرص شروع کنم یا خیر
- سقط
سلام خانم دکتر آیا سقط در هفته های 15, و16و18هفته احتمال داره بخاطر نامطلوب بودن اسپرم شوهر باشه حتی با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم
- پریودی
سلان خسته نباشید من ۳ عدد از قرص سفید رنگ سیبل رو مصرف کردم و الان پریود شدم ولی ۵ روز ب پریودیم مونده علتش چیه چون دکترم گفت باید ۵ روز قبل از پریویم قرص دوفامد ۱۰مصرف کنم
- تخمک گذاری
با سلام و خستع نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در مرداد ماه روز 17م ÷ریود شدم و در شهریور ماه روز 22م. و در مهرماه هم روز 22م. جهت اقدام به بارداری از چه روزی میتوانم از کیت استفاده کنم که درصد بارداری بالا باشد. ممنون
- رحم جایگزین
با عرض ادب و احترام خانم دکتر از استان محروم کشور رحم جایگزین با مبلغ مناسب انتخاب کردم قرارداد رحم جایگزین محضری با خانم منعقد کردیم. حال برای زایمان میخوام فرزندم در شهرمحل سکونت خودم بدنیا بیاد. خانم دکترگواهی ولادت رحم جایگزین به نام خودم ثبت میشه. چه مدت زودتر خانم باید برای زایمان شهر خودمان بیاید
- نوک سینه
سلام ، ۹روز از پریودم گذشته نوک سینه سیخ شده ودست یا لباس میخوره درد میگیره،علتش چیه؟
- سرماخورگی
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما من تو ماه ششم بارداري هستم و به شدت سرما خوردگي ( گلو درد،آبريزش، سردرد) دارم از چه دارويي مي تونم استفاده كنم كه خوب بشم؟
- کیست تخمدان
در سونوی رحم کیست مولتی لکولار با قطر ۶۰در ۳۲ دارای سپتاهای ضخیم و اسکولاریته و استرند داخلی یعنی چه؟ ایا با قرص ضد بارداری رفع میشه میشه توضیح بدید
- خشکی واژن و سوزش ادرار
با عرض سلام پنجاه و سه سال سن دارم بیشتر اوقات حس بدی هم در مجرای ادرار هم در واژن دارم چند ماه پیش به خاطر همین مشکلاتم به پزشک مراجعه کردم به من کپسول پریمو ژل داد و کرم واژینال استرو مارین گفتن به علت خشکی واژن گفتند هفته ای سه بار نصف اپلیکاتور وهفته ای سه تا کپسول پریمو ژل یه مقدار به این پمادحساسیت داشتم دیگه مصرف نکردم این مشکل توی رابطه جنسیم مشکل ایجاد کرده تقریباماهی یک یا دو بار رابطه جنسیدارم یک جایگزین برای این پماد میخواستم و آیا این کپسول رو بخورم لطفا راهنمایی بفرمایید
- مصرف دوفاستون
سلام آیا مصرف قرص دوفاستون که دکتر گفتن از روز ۱۴ باشه.. دقیقه؟(برای کمک به باروری)و ربطی به طول چرخه و تخمک گذاری هر شخص نداره که مثلا چرخه ۲۹ روزه داره یا ۲۸؟یعنی اگه از روز ۱۵ یا ۱۶ شروع کنه اثرشو بازم میزاره ؟
- فیبرواندوم؟؟
فیبرواندوم داشتم ۳ mm قبل عمل بیوسی انجام دادم که جواب خوب بود الان چهار روزه عمل کردم منتظر جواب پاتولوژی هستم خیلی استرس دارم. دکتر بجز فیبرواندوم کمی از بافت سینم گفت سفت بوده برش داشتم این باعث نگرانیم شده میشه توضیح بدید؟؟
- تزریق دو آمپول پروژسترون در فواصلی کم
سلام وقت بخیر دوره ام عقب افتاده بود و دو تا آمپول زدم بعد از ۳ روز از تزریق پریود شده و پاک شدم .الان می خوام مجددا پریود شم و زود هم این اتفاق بیوفته چون می خوام عروسی کنم.نکته اینکه نمیتونم قرصهای جلوگیری مصرف کنم و حتما چون عده عقد موقت داشتم لازمه پریود شم از لحاظ شرعی تا بتونم عقد کنم .سوالم اینه با توجه به اینکه ۴۵ سالمه میتونم برای پریود شدن زودتر از موعد از دو تا آمپول استفاده کنم مجددا...؟؟؟ اگه بله ...کمترین فاصله زمانی که لازمه فیمابین دو تا تزریقم بزنم چقدره تا به مشکل برنخورم ...ممنون میشم پاسخ بدین.
- ترشی خوردن
خوردن چیزهای ترش ولبنیات بستی درزمان پریود اشکالی داره خانم دکتر
- مصرف قرص استرادیول
سلام من روز ١٦انتقال جنين هستم جواب ازمايش مثبت شده دكتر واسم دارو نوشته ولي متاسفانه فراموش كرد قرص استراديول واسم بنويسه الان دو روزه نخوردم تو شهر خودمون اصلا پيدا نميشه مركز هم خيلي دوره
- پریود
آیا اگه پریود بشیم از رابطه های قبل پریود امکان نداره باردار شده باشیم
- بارداری خارج رحمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر خانمی هستم ۲۷ ساله شهریور ۹۴ حاملگی خارج از رحم پاره نشده در تخمدان داشتم و همینطور مرداد ۹۵ که با آمپول متوترکسات درمان شد بعد از حاملگی اول عکس رنگی رفتم که نشان داده لوله ها مشکلی ندارن میخواستم بدونم چرا این طوری میشوم خواهش میکنم راهنماییم کنید.
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
با عرض سلام و خسته نباشید
چهار سال پیش عمل سزارین انجام دادم بیمارستان ولیعصر . بلد از چهار سال احساس درد و تورم در ناحیه بخیه دارم.نزد شما هم امدم معاینه شدم مشکلی نبود بدلیل داشتن ترشح بهم کپسول و پماد واژینال دادین مصرف کردم مشکل ترشح برطرف شده اما درد در ناحیه بخیه بعداز فعالیت سنگین دارم.فرمودین برم پیش دکتر داخلی رفتم .متخصص داخلی گفتن مشکلی ندارین باید برین پیش متخصص جراح به احتمال زیاد بخیه باز شده .چیکار کنم خانم دکتر لطفا راهنمایی کنید ممنون


