Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
درد شدید مقعد در موقع پریود دارم
- آمپول واریوپپتیل
سلام دوهفته پیش برای انجام جراحی یک دوز آمپول واریوپپتیل تزریق کردم بعدازدوهفته دوباره پریود شدم دوز دومم رو باید دو هفته دیگه تزریق کنم خواستم ببینم این روند پریودی طبیعی یانه ممنونم
- واکسن hpv
ایا میتوان این واکسن را در زمان قاعدگی زد یا باید صبر کنیم بعداز دروران قاعدگی تزریق شود
- نازایی
سلان ایا مکمل ویتا تیکس وآرزو میکس برا نا باروری ی مفیده
- وقتی ۱۴سیکل قاعدی قرص نوفامد ۱۰روخوردم کی نزدیکی کنم
تبلی تخمدان pc u
- پزشکی ونازایی
من توی بازی ناگهان با ارنج یکی از بچه ها محکم زد تو شکمم همون جای ادرار کردن تخمدان اونجا رو دست میزنم درد میگیره و همین منو نگران کرده اتفاقی افتاده باشه. خون ریزی داخلی شکم و یا ناباروری ممکنه؟؟ تروخدا جواب بدید حیلی خیلی نگرانم
- راجبه پرید
من چند روزه پیش پریود شودم دو روزه مقدم خیلی درد داره داخله مدفوم التهاب میبینم خیلی درد دارم و درد بالاتر میاد باید چکار بکنم تشکر اگر جواب بدید
- بارداری
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟
- آمپول دکاپپتیل و عدم بارداری
سلام خسته نباشید من زنی ۴۲ ساله هستم بعلت خونریزی مداوم و خیلی شدید دکتر به من آمپول دکاپپتیل تجویز کرده میخوام بدونم در این مدت میتوانم از روشهای جلوگیری استفاده نکنم یا خیر؟؟؟،
- کانون اکوژن در رحم بل ضخامت 6م
کانون اکوژن خطی در رحم (کلسیمفیکاسیون و با اکوهای مربوط به گاز) درمانش چیه؟ درد زیادی رو سه ماه داره تحمل میکنه و 60سالشه
- قرص
سلام خانم دکتر خوب هستین من در اقدام به بارداری هستم پریودم یک روز عقب انداخته میخوانبدونم که من مدت ۴ماه فولیک اسید مداوم میخورم همچنان ادامه بدم یا بمونم تا جواب آزمایش بارداری قطعی بسه بعد قطع کنم
- ادنوم هیپوفیز
با سلام و خسته نباشید.۳۵ سال و متاهل دارای یه فرزند ۶ساله. به دلیل مقداری حالت سرگیجه به دکتر مراجعه کرده و در mri مغز میکرو ادنوم هیپوفیز ۵ میل در ۲ میل تقریبا دوسال پیش داشتم.لکه بینی حین رابطه داشتم و کمی ترسح از پستان که با ازمایش معلوم شد کمی پرولاکینم بالا بود تحت درمان شما بهبود یافت.نظر چند دکتر درباره میکرو ادنوم که مقداری سرگیجه داشتم: ۱.دکتر اول گفتن تقریبا شایع هست و پیگیرش نباشم و درگیر نشم.۲.دکتر دوم فرمون هر سال باید mri بدم که متوجه تغییر سایز بشیم و مرا ترساند۳.دکتر سوم دکتر شاهرخ یوسف زاده مغزواعصاب فرمودن کوچک هست و پیش متخصص غدد برم.۴ دکتر حلق و بینی فرمودن با توجه به شنوایی سنجی کامل که میتونه سرگبجه از جابه جابی کریستال داخلی گوش باشه و شایع هست و درمان دارویی خاصی نداره. من تو این یه سال هیچ دکتری درباره این مشکل نرفتم و خودمو درگیر نکردم. میخواستم نظر شما را بدانم ایا نیاز به پیگیری دارم یا نه؟چون شما هم فرموده بودین اگه باز لکه بینی داشتم نیاز به ازمایش پرولاکتین هست و در این یه سال خوب بودم.
- اقدام برای بارداری
سلام وقتتون بخیر،روز چهارده پریودی فولیکول سایز ۱۶ داشتم،سونوی واژینال دادم گفتن تخمک آزاد شده ولی باز امپول اچ سی جی دوتا باهم زدم،روز دوازدهم نزدیکی داشتم،و دیگه امکان نزدیکی ندارم ، با این شرایط امکان بارداری با این سایز فولیکول هست؟؟
- دو ماسک در بارداری ضرر دارد؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید من در تمام مدت بارداری به خاطر ترس از کرونا وقتی میرفتم بیرون دو تا ماسک زدم بعضی اوقات حالم بد میشد نفسم کم میومد یک ماسک رو برمیداشتم امکانش هست به خاطر ماسک زدن جنین دچار مشکل بشه و اکسیژن بهش نرسه؟
- خونریزی بعد زایمان طبیعی
سلام دوماهه زایمان طبیعی کردم هنوز لکه بینی دارم چکارکنم
- میوم ها
سلام خانم دکتر خدا قوت من شش تا میوم دارم بعد دکتر برام مدروکسی پروژسترون تجویز کرده من قاعدگیم نسبت به قبل که خیلی زیاد بود کمتر شده و درد زیادی هم ندارم الان میخواستم بدونم مصرف این قرصا عوارضی نداره . خیلی ممنونم ازشما
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید مادرم فشار خون و قند خون و چربی بالا دارند ۴۴ ساله و خیلی از عمل میترسند کیست اکوفری ۱۱۵*۸۲ فاقد سپتا جداری در ادنکس راست با اثر فشاری بر فوندوس رحم مشاهده شده براشون نیاز به عمل هست ؟
- بارداری۲
سلام وقت بخیر ۱۳ مرداد امسال پریود شدم بعد ۱۸ ماه نزدیکی داشتم موقع انزال کمی مایع منی ریخت روی واژن نه داخل سریع شستشو دادم احتمال بارداری هست سیکل های پریودم ۲۸ روزه هست الان ۷ شهریور هست زیر دلم درد میکنه با کمر درد ولی هنوز پریود نشدم
- آیا با وجود آناتومی رحم دوشاخ ای ایو ای انجام بدم
سلام خانم دکتر من دوسال اقدام داشتم یکبار طبیعی باردار شدم جنین ضعیف بود و سقط طبیعی داشتم .الان دکتر برام ای یو ای تجویز کرده .عکس رنگی گرفتم و رحم کاملا دوشاخه دکتر بصیرت گفتن فعلا لاپاراسکوپی نمیخواد و اقدام کن مراقبت حین بارداری میدن اینکه با این شرایط رحم ای یو ای انجام بدم درسته؟
- مصرف دارو
سلام خانم دکتر قرص لاکتوواژبرام تجویز کردین داروخانه نوشته هفته ای یک بار واژینال/ منظور یعنی هر هفته یک قرص / 14 عدد قرص هست یعنی 14 هفته استعمال شود ؟ اگر چنانچه هفته ای دو تاهست دریک بار 2 تا همزمان ( یکجا ) استعمال شود لطفاراهنمایی فرمایید


