Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمومی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۱ سالمه و مجردم سوالی ذهنم و درگیر کرده آیا طبیعی هستش که من وقتی سرپا وایسادم و با آیینه واژنم و میبینم لبه های کوچک واژنم به هم چسبیدن و با کمک دست از هم جدا میشن ؟ و اینکه هنگامی که در توالت میشینم عذر می خوام در دوطرف انتهای واژنم نزدیک مقعد انگاری دوتا چیز دایره شکل مشخص و برآمده میشه که وقتی بلند میشم اونا هم دیگه دیده نمیشن دوسال پیش این شکلی نبود یک ساله که متوجه شدم آیا این توصیفات واژنم طبیعی هستش؟ خیلی نگرانم . ممنون
- بارداری
سلام خانوم دکتر، ایا یک روز بعد از اتمام پریودی تخمک گذاری شروع میشه، میخوام بدونم احتمال بارداری چقدر هستش؟چون یه روز بعد از اتمام پریودی دست شوهرم پیشابی شد و زد به واژنم
- تاخیر در قاعدگی
سه ماه قرص کلومفین خوردم برای منظم شدن پریودم سونو قبلش دادم گفت فولکول غالب ندارم .. سه ماه کامل مصرف کردم این ماه قرص نداشتم همیشه پریودم ۴ روز جلو می انداختم اون ماه ۲۵ شدم ولی هنوز نشدم میخواستم بدونم قرص کلومفین باعثش شده
- جلوگیری
سلام،من ۳۸ ساله هستم و ب تازگی ی سقط داشتم و بعد کورتاز شدم ، تا چند روز بعد کورتاژ خونریزی و لکه بینی داشتم ،قطع شد و تا الان ک حدود ۴۵ روز از کورتاژ میگذره بجز ۶ شهریور ک چنتا لکه دیدم خبری نبود ،ب دکتر مراجعه کردم و تست بارداری دادم ک منفی بود ،از دکتر خواستم برام ال دی تجویز کنن ولی گفتن شما اصلا نمیتونی استفاده کنید و باید از روش دیگه ای استفاده کنید ک پیشنهاد خودشون دستگاه بود .منظورشون چی بود ک ال دی اصلااا؟ من سر بچه های قبلی هم ال دی مصرف میکردم .ممنون از راهنمایتون
- درد بعداز نزدیکی
ما بعد 5 سال از تزدواج هنگام نزدکی هنوز در وجود داره با وجود اینکه ترشحات واژن خوبه . چیکار کنم
- پریود
سلام خانم دکتر
من ۲۰ تیرماه سقط جنین ۶ هفته ای داشتم که خونریزی تا یک هفته بعد از سقط ادامه داشت.بعد از آن دکترم برام آسپرین ۸۱ تجویز کردند که روزی یدونه مصرف میکنم .الان ۱۵ روز میشه که شروع به مصرف کردم.البته کمی بقایا هنوز داشتم
از ۱۱ مرداد لکه بینی به رنگ قهوهای داشتم و از روز ۱۶ مرداد خونریزی به رنگ قرمز روشن دارم.ایا این پریود است و اینکه قبلا رنگ خون پریودم تیره بود الان روشنه میخواستم دلیلشو بدونم ایا بخاطر مصرف اسپرینه یا چیز دیگه ایه؟؟؟؟ - خونریزی مداوم و طولانی
با سلام من الان نزدیک پنج ماهه خونریزی مداوم دارم که هی کم و زیاد میشه و کلا در این مدت یک هفته و یه بار دیگه چهار روز پاک بودم دکتر هم رفتم فعلا اثری نداشته سونوگرافی هم دادم پلی کیستیک بودم ممکنه به خاطر این باشه؟؟
- بلوغ زودرس
سلام دخترم ۷سال۱۰ماهشه قد ۱۴۱ووزن۴۰کیلویه دکتر غدد براش امپول واریوپپتیل تجویز کردن الان یک ساله هر۲۸روز تزریق. میشه اگه آمپول رو قطع کنیم چه اتفاقی برای بدن میفته وپریودی کی شروع میشه؟؟؟؟؟ با توجه به اینکه قد خودم ۱۶۷وقد پدرش هم۱۷۴هست بعد از پریودی چه قدر افزایش قد خواهد داشت؟؟؟
- واکسن گارداسیل وپریودی
سلام.دکترمن زمان تزریق واکسن گارداسیل پریود بودم مشکلی نیست؟
- سوزش
سلام ازروزسوم پریددچارسوزش ادراروخارش واژن شدم لطفاراهنمایی کنید
- نبض رحم در پریودی
سلام خسته نباشید من روز سوم پریود هستم و از دیشب تا حالا رحمم میزنه و اذیت میشم لطفا راهنمایی کنید ایا لباس تنگ باعث شده یا نه
- زنان
سلام.من ۲۴ ساعت پس از مصرف اورژانسی کواموکسی کلاو خوردم آیا اثر اورژانسی رو از بین میبره؟
- سلام من ۵۰ سال دارم به دلیل پریودهای سنگین که داشتم آمپول واریو پپتیل تزریق کردم برای یائسگی موقت الان بعد از ۶ ماه دوباره پریوهای سنگین دارم میخاستم ببینم میتونم دوباره این آمپول یا مشابهش رو بزنم و عوارضی ایجاد مانند پوکی استخوان ایجاد نمیکنه؟؟
- مدروکسی پروژسترون و توده سینه
وقت بخیرر میخواستم سوال بپرسم که قرص مدروکسی پروژسترون برای من که توده و پلی کیستیک سینه هم دارم مضر نیست؟ تجویز این دارو درحال حاضر برای اندرمتریوز هست
- معاینه
سلام خانم دکتر مهربون آیا شما در مطب خودتون سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام میدین؟
- زنان
سلام در باره چسبندگی رحم باید چه کاری انجام داد
- اکوژن باابعاد15در5
سلام اکوژن باابعاد15در5 چقدر خطر دارد
- سلام وقتتون بخیر من پریود شدیدی دارم
لخته های بزرگ دارم درد شکم وپادرد شدید سه سال زایمان کردم هیچ سونوگرافی هک انجام ندادم انقدر لخته ها بزرگ نگران شدم سرگیجه هم میگیرم لطفا راهنمایی کنید
- سونوگرافی رحم
یک میوم اینترامورال ساب سروزال چیست؟
- زنان
سلام.آندومتر اکوژن است یعنی چه


