Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شیردهی
سلام خانم دکتر من بچه ام ۷ ماهشه خودم بهش شیر میدم به شدت لاغر شدم ایا استفاده از قرص میوه ای گین اپ در دوران شیردهی ضرر داره برای بچه
- بیمارستان طرف قرارداد
با سلام خانم دکتر کدوم بغیر از قائم کدوم یکی از بیمارستان های خصوصی هستن؟
- اکوژن میومترغیرنرمال میباشد یعنی چی؟!
- تخمکگذاری
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم امکانش هست ۵روز مونده به پریود تخمکگذاری انجام بشه؟آخه یه چیز لجز مانندی از واژنم بیرون اومد که کش دار بود قبلشم چندساعت ترشح داشتم
- مصرف سیپروترون کامپاین
دخترم سیپروترون واسپیرولاکتون مصرف میکنه حدود ۷ ماه چون در ماه دو بار پریود میشد بعد ۶ ماه دکتر گفت استفاده نکن تا ۳ ماه ولی همون اولین بار دوباره دو بار پریود شد که الان بتز مص ف میکنه ولی این ماه با قطع قرص هنوز پرطود نشد چکار کنم؟
- اقدام ب بارداری
سلام من چند وقته معده درد گرفتم رفتم دکتر قرص پنتو پرازول و فایمتدین داد این قرصا مشکلی ندارن برای اقدام ب بارداری
- سلام من ۲۰روزخونریزی دارم دکترمدروکسی پروژسترون تجویزکردپاک نشدم والن دارم مجسترول مصرف میکنم سونوانجام دادم پولیپ ۱۳میلی دارم میخواستم ببینم به غیرازکورتاژ راه دیگه ایی برای درمان پولیپ هست باتشکر
- بقایای سقط جنین
سلام خانم دکتر ،بقایای بارداری دارم ۴سانت و خونریزی ندارم دو هفته پیش با قرص سقط کردم ایا نیاز ب کورتاژ هست یا خودش دفع میشه ؟
- سلام روش مصرف قرص داستینکس برای قطع شیردهی؟
- مصرف قرص سیبل
سلام خسته نباشید من برای نامنظم بودن قاعدگی به دکتر مراجعه کردم که تشخیص دادند تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل تجویز کردند اما قرص ها را به اشتباه از قرص سفید شروع به مصرف آیا این مشکلی ایجاد نمیکنه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- لیزر بیکینی
سلام خانم دکتر وقت بخیر ..من حدودا یک سالی میشه که غده لنفاوی کشاله رانم قابل لمس شده است و سونوگرافی هم رفتم گفتند غدد لنفاوی ری اکتیو است .آیا با وجود غده لنفاوی قابل به لمس میشه لیزر بیکینی انجام داد و مشکلی ایجاد نمیکنه ؟با جراح عمومی صحبت کردم و ایشون فرمودن جاهایی از بدن که غدد لنفاوی قابل لمس داره نباید لیزر کرد بدخیم نمیکنه اما ممکن عفونت کنه عده لنفاوی ... میخواستم نظر شما هم بدونم در این رابطه چون بنده بیمار شما هستم و چون زیر هم زیر بغل و هم کشاله رانم غدد لنفاوی ری اکتیو داره ایشون فرمودن لیزر برای زیر بغل و بیکینی انجام ندم
- پوست شکم در بارداری
سلام وقت بخیر من باردار هستم در ماه ۷ هستم . پوست شکمم بخاطر کشیدگی که داره خارش زیادی داره. بنظرتون چه کرمی استفاده کنم ؟
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ماهه پیش رابطه محافظت نشده داشتم و مایع منی هم داخل نریخت شک داشتیم که ریخته یا نه قرص اورژانسی خوردم و چند روز بعد پریود شدم الان این ماه هم پریود میشم؟ امکان حاملگی که نداره ؟
- نتیجه سونوگرافی من چیست
حد تحتانی جفت تا روی Int. Osکشیده شده و کانال سرویکال با طول 41mmبسته است
- درد مقعدی موقع پریودی و سخت نشتن
- مصرف قرص ال دی بعدکورتاژ
من سقط کردم میخاستم ببینم از کی میتونم قرص ال دی مصرف کنم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من بخاطر تنبلی تخمدان مشکل موهای زائد داشتم که بخاطرش هرچند ماه یبار لیزر میرفتم میخواستم بدونم الان که حامله هستم موهای زائدام دوباره برمیگردن؟با حاملگی این مشکل بدتر میشه یا حل میشه؟ ممنونم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز روز هفت پریودی نزدیکی از پشت داشتم و یه مقدار مایع در آن قسمت ریخته شد احتمال بارداری وجود دارد؟
- درمان شکست DNA اسپرم
بنده مردی 36 ساله هستم سه بار میکرو ناموفق داشتیم اردیبهشت 95 جراحی واریکوسل سمت چپ انجام دادم و بعد از آن داروی فرتیل اید و ولمن روزی یکی مصرف کردم از لحاظ تعداد اسپرم به بیش از 60 میلیون در هر میلی لیتر رسید, و کیفیت ان نیز, بهتر, شد که آخرین آزمایش کیفیت a صفر و کیفیت b 36 درصد و جنبش به 75 درصد رسید و مورفولوژی مطلوب به 7 درصد که همه در رنج بودند. ولی برای اولین بار اسفند سال 96 آزمایش شکست DNA اسپرم انجام دادم که 41 درصد دارای شکست DNA بود و خارج از رنج بود ولی کروماتین 15 درصد نامطلوب و در رنج بود. می خواستم بدونم دلیل میکرو ناموفق همین شکست DNA هست و باید از جنین اهدایی استفاده کنم؟ همچنین من کارم دو هفته کارم و یک هفته در کنار همسرم هستم آیا عدم نزدیکی دوهفته تاثیری بر DNA اسپرم دارد؟
- خونریزی شدید در زمان خوردن مدروکسی پروژسترون
با سلام و درود پزشک بنده برای سه ماه قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده و قرار شده که از روز شانزدهم پریود سبب دو عدد استفاده کنم به مدت ده روز. ماه اول مشکلی نبود، ماه دوم که پریود شدم اصلا خونریزی قطع نمیشه و شدت خونریزی خیلی زیاده، لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون از شما


