Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ویروس
سلام خسته نباشید خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی بازهم ویروسش در بدن میمونه ؟ و آیا توی آزمایش های ازدواج مشخص میشه این موضوع که طرف قبلا دچار زگیل بوده یا همین الان دچار زگیل هست؟و یا توی آزمایش های مربوط به حاملگی این موضوع مشخص میشه ؟
- شرایط تست پاپ اسمیر
با سلام. خانم دکتر من برای فردا 23 بهمن نوبت پیش شما دارم. امروز صبح ساعت 10 نزدیکی داشتم و فردا میخوام تست پاپ اسمیر برام انجام بدین.نوبت را عوض کنم یا فردا میتوانم انجام بدهم.
- من الان حدود یه ماه بدنم ناگهانی ب طور یکدفعه ی گر میگیره و گرمای شدید بهم دست میده بنظرتون علت چیه؟؟؟؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر.. من تازه دوماه هست که تنبلی تخمدان گرفتم ..دقیقا دوماه هست.دکتر بهم پودر اینو فولیک داده روزی دوشاسه استفاده کنم .... چیکار کنم که زود رفع بشه ؟ مشکلم با مصرف این پودر حل میشه؟ یا قرص دیگ ام باید استفاده کنم ؟ واسه بارداری میخوام اقدام کنم
- درمان کیست
باعرض سلام ۱۹ سالمه تقریبا دوسالی هست ک متوجه شدم کیست اندومترویز دارم و دارو ضد بارداری دو دوره یک بار یک ماه و سال بعدش سه ما مصرف کردم و دکتر گفتن چون سنم کمه فعلا عمل نکنم.. ایا به تاخیر انداختن عمل مشکلی ایجاد نمیکنه؟ واینکه سینه هام خیلی کوچیکه حتی با مصرف قرص های ضد بارداری تغییری نکرده. چه درمانی وحود داره برای بزرگ شدنش؟
- علایم
با سلام من حدود سه ماه هست،که هیستروسکوپی کردم 'جواب پاتولوژی هم به گفته دکتر خوب بوده و به مدت سه ماه قرص پروژسترون مصرف کردم۰ الان بازهم بین قاعدگی ترشحات قهوه ای دارم و قاعدگیم حدود ده تا دوازده روز طول میکشه ایا اینهاطبیعی هست? متشکرم
- بیماری زنانه
سلام من یه دختر پونزده ساله هستم دو ساله قاعده میشم معمولا سیکلام 23روزه هستن از روز 23 سیکلم خونریزی تا الان که 26 روز هست به جای اینکه خونریزی با جریان شدید داشته باشم لکه بینی قهوه ای و گاهی قرمز دارم پارسالم پنج روز اینطوری شد نمیدونم تو این چن روز چرا تخمدان سمت چپمم گاهی اوقات تیر میکشه شایدم کلیه مه مطمئن نیستم درضمن بگم خونریزی من کاملا با لکه بینی فرق داره از نظر شدت و رنگ میشه بگید مشکلم از چیه و خطرناکه یا نه و لازمه دکتر برم؟
- جلوگیری
سلام می خواستم بدونم بهترین روش جلوگیری چی هستش
- خون ریزی خارج از پریود
سلام خون ریزی قرمز و گاهی قهوه ای دارم کمر درد واحساس شل شدگی کمر دارم و خارش 1 ساله عفونت مکرر می گیرم ۲۰ سالمه برای درمان چی کار کنم؟
- متخصص زنان
سلام خانم دکتر میخواستم بپرسم از شما که رحم به ابعاد تقریبی ۴۰×۸۰میلمتر بوده که باتوجه به سنو parityنرمال است . پوزیسیون رحم anteverted ,anteflex است.شکل واکوی پارانشیمال میومتریال طبیعی است. آندومتر با ضخامت دولایه ۷ میلیمتر مشهود است .تخمدان ها ابعاد واکوی طبیعی دارند. مایع آزاد در کلدوساکملاحظه نمیگردد. من ۱۸ سالمه و این نتیجه سونوگرافی هست که زیر شکم درد میکرد آیا نتیجه نرمال هست و اینکه بعد عادت ماهانه اقدام به بارداری کردم وبه مدت هرشب ،آیا بارداری اتفاق میافتد؟
- زنان
بتا خیلی بالا بعد سقط نشانه ی چیست سرطانی هست اگر خیلی بالا بره
- تخمدان پلی کیستیک
سلام دکتر من ۱۶ سالمه و تنبلی تخمدان دارم باید برای درمان برم دکتر؟یا به مرور خوب میشم ؟چون میخوام برم لیزر و گفتن اگه درمان نکنم دوباره موها درمیاد لطفا حواب بدین ممنونم🧡
- فوری خونریزی بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز. هفته ششم بارداری هستم و امشب لکه بینی شدید دارم.و با توجه به اینکه در آخرین سونو کیسه جنین بزرگتر از جنین بود و شما فرمودید تا هفته بعد صبر کنیم. لطفا راهنمایی بفرمایید. عظیمی. با تشکر
- جراحی کیست تخمدان.
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو بعدی اندازه آن ۶۶*۳۵ شده و تست روما و تمامی تومور مارکرها نرمال میباشد . آیا حتما باید جراحی شود ؟
- کیست بارتولن
سلام ...من همیشه در قسمت راست غده بارتولن متورم دارم...چند سال پیش آبسه کرد ولی با خوردن چرک خشک کن سر باز کرد و عفونت دفع شد...میخواستم بدونم الان که سمت راست من مدت زیادی هست متورم هست ولی درد نداره اصلا ...توی رابطه هم مشکلی ندارم ....مشکل ساز هست ؟ احتیاج به مراجعه به دکتر هست؟
- آمپول دیفرلین
باسلام و خسته نباشید ببخشید من خانمی 50 ساله هستم که کنسر سینه داشتم وتقریبا سه ماه هست تاموکسیفن مصرف میکنم دکتر برای قطع پریود آمپول دیفرلین برام تجویز کرد که یک ماه پیش یک ۳/۷۵ را تزریق کردم الان یک ماه گذشته نوبت تزریق بعدی رسیده اما متاسفانه آمپول گیرم نیومده سوالم اینه اشکالی نداره با چند روز تاخیر اونو تزریق کنم؟؟ از طرفی آمپول را که تزریق کردم تا الان خونریزی نداشتم مشکلی ایجاد نمیشه؟؟ ممنون ازپاسخگوییتون
- تیرویید
باسلام. خانم دکتر مریض شما هستم برای پرولاکتین بالا(666) که حداکثرش باید 555 باسه دارو تجویز کردین برای 2 ماه و نیم و TSH هم 5.1 بود که آزمایش تکمیلی تیروئید هم نوشتید که پیش دکتر حق کردار برم. من شهرستان هستم اگه جواب آزمایش تیروئید آماده بشه میتونم شهر خودم متخصص داخلی برم و نشون بدم و دارو تجویز کنن چون راههم دوره ممنون از شما.
- قهوه ای شدن قسمت کوچکی از نوک سینه
سلام خسته نباشید.پنج ماه و ۱۷ روزه که زایمان کردم.و شیر میدم.قبل بارداری به خاطر درد سینه پیش دکتر رفتم و معاینه شدم و گفتن که یه مقدار کیست سینه دارم.اونم موقع هم بیشتر سینه چپم درد میکرد.الان حدود دو ماهه قسمت کوچیکی از نوک سینه چپم،قهوه ای رنگ شده.کم و بیش گاهی هر دو سینم درد میکنه.ولی بیشتر چپی.میخواستم بدونم این قهوه ای شدن یه قسمت کوچولو از نوک سینم دلیل خاصی داره و ممکنه خطرناک باشه؟
- تنبلی تخمدان
سلام دکتر.من یکسالونیمه که اقدام به بارداری کردم امانتیجه نگرفتم مشکل تنبلی تخمدان دارم،پنج ماه که داروی مدروفم مصرف میکنم.خیلی میترسم مشکل نازایی داشته باشم.تخمک گذاریامم دقیق نمیدونم ازکیت هرماه که استفاده میکنم یه خط پررنگ ویه خط کم رنگ نشون میده این ماه سه روزقبل تخمک گذاری اقدام کردم امابازنشد،پریومم دوماهه جلومیفته ماه قبل پنج روزواین ماه هشت روز.لطف کنیدراهنماییم کنیدباتشکر
- سلام خانم دکتر میخواستم هزینه لبیاپلاستی و هودکتومی و ترمیم ورودی واژن و پرینه رو ازتون بپرسم و اینکه در مطب انجام میدید یا خیر


