سلام خسته نباشید
من 32 سال دارم و 2 زایمان طبیعی داشتم. الان به ماما مراجعه کردم که گفتن پارگی شدید دارم. خواستم ببینم هزینه دوخت واژن چقدر میشه
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واکسن کزار
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر. میشه بفرمایید دلیل اینکه میفرمایید در بارداری باید واکسن کزاز بزنیم چیست؟ با تشکر
- سوال
سلام وقت خوش. میشه درموردسونوگرافیم توضیح دهیدنیازبه کورتاژ هست؟ دربررسی رحم وتخمدان(واژینال) رحم باسایزmmm52*90رویت شد. اکوی میومترهتروژن وافتراق میومتروآندومترکاهش یافته مطرح کننده درجاتی از اندومیوزیس رویت شد. اندومترباضخامت افزایش یافته16mmهتروژن می باشد.(توصیه به ارزیابی تکمیلی درصورت صلاح دید بالینی) تصویردو میوم اینترامورال8*13 mm و9*8 mm درقدام بادی رحم ومیوم اینترامورال7*10 mm درفوندوس رویت شد. ابعادتخمدان راست 15*24 mmوتخمدان چپ 17*25 mm رویت شد. هردوتخمدان باسایز والگوی فولیکول نرمالند. مایع آزاد درون لگن رویت نمی شود.
- سلام خسته نباشید قرص اسپیرونولاکتون با دز ۲۵ هفته ای ۳ تا باعث بینظمی پریودی نمیشع درضمن برای جوش هورمونی میخام بخورم بدون قرص ال دی ؟
- تست غربالگری
با عرض سلام و خسته نباشید آیا تست تریزومی 13 و 18 هم در غربالگری اولیه باید انجام شود؟ تست NT و BT برای چیست؟ با تشکر فراوان
- بکارت
سلام خانم دکتر من چند ساله خودارضایی میکنم ولی چیزی واردش نکردم فقط مالش کلیتوریس بوده آیا بکارتم اسیب دیدع
- درباره پودر اینوفولیک
سلام من ۲۶سالمه و کیست تخمدان آندومتریوز دارم دکترم بهم قرص لتراکس و پودر اینوفولیک داده و آمپول hgc الان روز ۱۲پریود هستم پربودم روز ۸تموم شد بعد روز ۱۰تا ۱۲بعد از خوردن پودر دچار لکه بینی میشم بعد روز ۱۴باید آمپول hgcبزنم الان این لکه بینی تو تخمک گذاری اثر داره و اینکه خطرناک؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام ..هفته شش بارداری تموم شده رفتم سونو بهم گفته همه چیش خوبه قلبش کوچیکه آیا این موضوع نگران کننده و مشکل جدی هست ؟؟؟؟
- کانون کلسیفیهpunctate
باسلام خدمت خانم دکتر.توسونوگرافی مادرم نوشته تعدادی کانون های کلسیفیهpunctate درتخمدان راست رویت شد.این چیه خطرناکه؟؟چیکاربایدکرد؟لازمه بررسی بیشترانجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- ادامه سوال.،
سلام خانم دکتر عزیز لطفا جواب منو بدی راستش آون موقع نمیشه گفت خود ارضایی فقط ازروی کنجکاوی انگشت وسطم رو توی دستشویی در حالی که نشسته بودم فرو کردم. البته آون موقع پریود بودم. 13 یا 14 سالم بود یکبار از طریق یک آینه کوچک نگاه کردم ودیدم پرده ای سفید را ولی فکر کردم ترشحات سفید است. ترشح سفید چسبناک دلیلش چیست. چکار کنم که کم شود. لطفا کمکم کنی آیا پرده ام پاره سالم است یا نه
- درد معقد
سلام من در پریودی ی دردی از معقدم میگیره که میگم الان میمیرم علت چی هستش ممنون
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید من ۴۳ سال سن دارم تا دو سال پیش همیشه قاعدگی منظم داشتم یک فرزند دارم دیگه باردار نشدم از دوسال پیش قاعدگی نا منظم داشتم ولی چند ماهی میشه که علاوه بر اینکه دو یا سه ماه یکبار پریود میشم خونریزی بسیار شدید همراه با لخته دارم و ۱۵ الی ۲۰ روز طول میکشه کورتاژ تشخیضی هم انجام دادم آزمایش پاتولوژی هم هیچ مشکلی نداشت الان دارم دارو مصرف میکنم قرص سیپرو ترون کامپاند بهم داده ولی از پنجم قاعدگی که شروع به خوردن کردم هر روز خونریزیم شدید تر میشه میخوام بدونم قطع کنم یا بازم به خوردنش ادامه بدم ؟
- تنبلی رحم یا بیماری های مشابه
با سلام. 6 سال هست که ازدواج کرده و روابط زناشویی مان طبیعی بوده و از هیچ چیز برای جلوگیری استفاده نکرده ایم. به دلیل شرایط مالی فعلا قصد بچه دار شدن نداریم، با این شرایط آیا ممکن است خانمم توانایی بارداری را نداشته باشد و برایش تنبلی رحم و ازین مشکلات پیش آمده باشد؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- سونوگرافی پستان
توده هایپواکوا به ابعاد ۹*۲۶ واجد benign elastogram ساعت ۹.۵ به فاصله ۶mm از سطح پوست دیده شده به چه معنیه آیا خطرناکه؟
- بارداری
سلام من ۱۸ سالمه فقط رابطه مقعدی ۲ بار داشتم پریودیم منظمه و ۲ ۳ روز اینور اونور میشه تست بارداریم منفی شد سونگرافی فقط ضخامت متداریری۱۳ شد و ۵ روز ب پریودم موندا امکان بارداری هست ؟
- نازایی
سلام خسته نباشید .۲۷ سالمه وبعد یک سال اقدام باردارنشدم .دکترم گفت عکس رنگی بگیر.میخواستم نظرمتخصص شمارا درمورد عکس رنگی بدونم. کاویته رحم جاداروجسم رحم درقسمت وسط حفره لگن متمایل به راست قرارگرفته است.فرم کاویته رحم مطرح کننده partial short septate است. کانال سرویکال spindle shape وناحیه ایسم سیلندریک می باشد.لوله فالوپ چپ ازپروگزیمال مسدود است واسپیلاژ از طرف چپ دیده نشد. لوله فالوپ راست به خوبی ازماده حاجب پرشد.درکلیشه کنترل لوله فالوپ راست باز وماده حاجب با کمی مقاومت وارد حفره لگن گردیده است.ممنون میشم راهنمایی کنید.
- بستری
سلام خانوم دکتر وقتی عمل سرکلاژ شکمی کردیم حتما باید یک شب بستری باشیم یا میتونیم همون روز مرخص بشیم؟؟
- پاپاسمیر
Absence of transformation zone /endocervical component یعنی چی؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا در سرکلاژ شکمی طول سرویکس کوتاه میشه یا ثابت میمونه
- نازایی
سلام من 3 سال پریودیام نامنظم هستش رفتم دکتر بهم قرص دادن باز دوباره رفته ام بهم پودر دادن با قرص ویتامین Eباردارم نمیشم
- زنان
سلام خانم دکتر ببخشید بازم مزاحم میشم آیا افتادگی رحم درمانی داره یا نه ?


