Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- در باره سونو گرافی رحم
سلام در سونو من نوشته اکوی آن به طور نسبی هتروژن مطرح کننده تغییرات فیبروئید است .....تصویر دو تا سه میوم ترانس مورال در قسمت قدامی بادی و فوندوس با حداکثر دیامتر ۱۱م م مشهود هست ...معنیش چیه چقدر خطرناکه
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام ایا مصرف قرص دزوسپتیو اثری در نتیجه ازمایش هورمونی دارد
- کیست تخمدان
باسلام ،من کیست تخمدان دارم ،قرص سیبل دکترم بهم داده ولی نگفت چجوری مصرف کنم میشه راهنماییم کنین
- درد پریودی
سلام.۸ ماهه زایمان کردم وسزارین به دلیل خون ریزی زیاد چندساعتی یخ روی شکمم گذاشتن.الان۲ باره بعدزایمان پریود میشم و به طور عجیبی درد زیر شکم و مقعد دارم.موقعه نستن بلند شدن یا حتی دستشویی رفتن انگار که تمام داخلیم داره کنده میشه از درد.میشه بگید دلیلش چیه؟اخه قبلا هیچ وقت درد نداشتم
- اقدام به بارداری
سلام چندماه واسه بارداری دوم بعد ۵ سال اقدام کردم ولی باردار نشدم پیش دکتر رفتم ولی بدون معاینه برام قرص استرادیول والرات ۲ و قرص اوومید۵۰ نوشت هردو رو گفت ۵ روز بخور خوردم امکان بارداری با این قرصا هست یا من مشکلی داشتم این قرصارو نوشت
- زنان
سلام وقت بخیر دکتر جان من سینا اف باید روز ۷ پریود باید تزریق میکردم اشتباهی روز ۶ زدم. و اینکه دکترم گفته بود ۷،۸،۹،۱۰ تزریق کنم. الان یعنی فردا تزریق کنم یا نه؟
- اقدام به بارداری
سلام. ببخشید استفاده از کرم واژینال کلوتریمازول حین اقدام به بارداری مشکلی به وجود نمیاره؟؟؟
- سردرد
سلام من 38 سالمه یکسال پیش برای بار سوم سزارین کردم و سه فرزند دارم طی این یکسال هرروز سردردهای خیلی شدید دارم که گاهی به مسکن هم جواب نمیدن خشکی و درد مفاصل هم دارم و حرص هم زیاد میخورم صورتم هم پر از جوش شده طی این یکسال یکبار پریود شدم.خانم دکتر علت و درمان این سردردهای من چیه لطفا کمکم کنید😭😭.هفته پیش آزمایش چکاپ دادم که مشکلی نداشتم
- جرراحی فیبرم
من ۶ اسفندلاپارسکوپی شدم..الان دوماه پریودمیشم...چیکارکنم
- لکه بینی بین قاعدگی
با سلام،خانمی 40 ساله هستم،حدود 6 ،7 ماه میشه که بین قاعدگیهایم لکه بینی دارم، در طول این مدت به چهار دکتر متخصص زنان مراجعه کرده ام،سونو گرافی واژینال،سونوگرافی شکم و لگن،پاپ تسمیر و حتی نمونه برداری از رحم نیز انجام داده ام ولی خوشبختانه چیزی نبوده،همشون میگن تغییر هورمونیه،این تغییر هورمون تا کی ادامه داره،چون هنوز خوب نشدم ممنون اگه پاسخگو باشید🌷🌷
- سلام خسته نباشید برای دوقلو باردارشدن خانمم پسر میخایم چه کاری انجام بدیم
مبخاد خانمم دوقلوباردارشه چکارکنیم 2بارم سقط شذه بچه نگه ندااشته زحمش
- جلو افتادن پریود
سلام. ۲۰ سالمه و نامزد دارم. رابطه کامل نداشتم. از زمانی ک بلوغ شدم تا الان پریود های نامنظمی داشتم اغلب. پارسال دکتر برام سونو و آزمایش نوشت تو سونو گفته بودن احتمال پلی کیستیک هست ولی طبق نتیجه آزمایشم دکتر گفت پلی کیستیک نداری. ی مدت رازیانه مصرف کردم و دوره های منظم تری به نسبت داشتم. سه ماه پیش شروع به مصرف بره موم کردم به مدت یک ماه خوردم.که مصادف با مصرفم سه ماهه پریود هام خیلی طولانی شده، قبلا ۶ نهایت ۷ روزه پاک میشدم الان تا ۹ روز طول میکشه. ۶ روز اول خیلی خونریزی کم و به رنگ قهوه ای هست، از روز ۶ به بعد خونریزیم زیاد میشه.و فاصله بین پریود هام کم شده تو این سه ماه.(نمیدونم مصرف بره موم تاثیری روی پریودم داشته یا نه) ماه اول ۲۸ سیکل پریود شدم ب مدت ۹ روز ماه دوم ۲۴ سیکل پریود شدم به مدت ۹ روز ماه سوم ۲۱ سیکلم پریود شدم به مدت ۹ روز این طولانی بودن خونریزی و جلو افتادن پریودم باعث شده پاکی بین پریودام خیلی کم بشه. علت چیه؟
- سلام من چهارشنبه انتقال دارم امروز ۵روز مونده آمپول پرژوسترون بزنم
سلام من چهارشنبه انتقال دارم از امروز آمپول پروژوسترون وبزنم
- سقط جنین
سلام من lvf کردم و حامله شدم در ۸ هفته خونریزی داشتم سونو شدم گفتن سقط شده بعد از دو روز پس از سقط جنین بتام ۴۴۴۸ بود آیا طبیعی هست لطفا جواب بدید
- ضخامت اندومتر ۲۵ هست آیا باردارم
سلام خسته نباشید حدودا ۳هفته ست لکه بینی دارم رفتم سونوگرافی گفت ضخامت اندومتر ۲۵ هست باید تست بار داری بدی آیا باردارم کیست هم نداشتم همه چی طبیعی بود
- درد لگن قبل قاعدگی
با سلام
- فیبروم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر سوالی درباره فیبروم دارم من یه فیبروم به اندازه ۱۲۰ در ۱۳۰ در ۸۵ نمیدونم دقیقا چه اندازه هست فقط میخوان بدونم بدون عمل قابل درمانه؟ آیا برای بارداری مشکلی بوجود میاد یا نه؟
- بیماری زنان
دختر ۱۸ ساله ای هستم بخاطر درد دوران پریودی سونوگرافی انجام دادن و قید شده مختصرمایع آزاد در کلدوساک خلفی دیده شد نگرانم
- ترشح عفونی
با سلام خدمت شما وممنون از اینکه به سوالات ما جواب میدید ببخشید من Ivfانجام دادم روز دوم ترشح عفونی شکل یکبار داشتم ممکنه این ترشح مربوط به ناموفق بودن Ivfمن باشه یا طبیعی هست و اینکه موقع حرکت کردن دردهای زمان پریودی دارم علت این درد ها به خاطر استفاده از داروهاست یا میتونه علت بارداری باشه ؟ممنونم
- بارداری
سلام برای من قبل از اقدام به بارداری آسپرین ۸۰ تجویز شده و۱ماه میشه مصرف میکنم .آیا آسپرین باعث کاذب بودن جواب بی بی چک میشه؟ممنون که جواب میدین


