Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زیباییلابیا
باسلام نامتقارنبودنلابیامینورحداکثردرچندمیلیمترهیعنیچهسایزیرامیشهگفتنامتقارن؟ ممنون
- پرده بکارت
سلام من الان وقتی بچه بودم بدون اینکه خبر داشته باشم خود ارضایی می کردم و وقتی بزرگتر شدم از کردهی خودم پشیمان شدم وحالا وجدانم ناراحت است من یک بار آن موقع ها انگشت وسطم را وارد کردم اما درد یا حتی خونریزی نداشتم و فکر کنم کامل نکردم و حتی چیزی حس نکردم. وبه خانواده نگفته و مدام احساس گناه میکنم من این کار را ترک کرده ام اما بخاطر پرده ام ذهن مشغول است آیا سالم است یا نه؟ خواهش میکنم کمکم کنید من خيلی کوچیک بودم وحتی به دکتر هم نرفته ام
- تاخیر در پریودی
سلام خانم دکتر من ۳۱ سالمه،دو هفته از پریودم گذشته بود،آزمایش بتا دادم منفی وسنو هم انجام دادم گفتن تخم دان سمت چپم تبل،بعد دکتر دوتا آمپول برام نوشت تا پریود شم دوتا قرص،قرص متفورمین ۵۰۰گفت همراه غذا بخورم و یکی قرص لتروفم ۲/۵نوشت،من حالا از قرص متفورمین میترسم بخورم گفتن قند خون رو میاره پایین،آیا استفاده کنم این دارو رو؟؟
- درد شدید دنده سمت راست در بارداری
زیر سینه سمت راستم به طور وحشتناکی درد میکند که این درد به پشت همان نقطه میزند دردش طوری هست که احساس میکنم گوشت آن قسمت پاره شده است سونو شکم لگن انجام دادم همه چی نرمال بود و آزمایش دفع پروتین نیز داده که منفی بود دکترم میگوید اسپاسم است و داروی ندارد باید تحمل کنی ولی دردش هر روز بدتر از دیروز است آیا به نظر شما راه درمانی وجود دارد؟
- تنبلی تخمدان در بارداری
سلام من سه ماهه باردارم تنبلی تخمدان دارم البته شدید نیس زیاد و قرص گلای وانس مصرف میکنم خواستم ببینم تا چه وقت باید مصرف کنم
- درد و حس زخم بودن
سلام مدت کوتاهیه وقتی ناحیه داخلی وا.ژنم رو یهویی سفت میگیرم حس زخم بودن یا تیر کشیدن داره تقریبا قبل یا بعد پریودی اینطور میشه علتش چیه؟
- نازایی
سلام من پنج ساله ازدواج کردم بعد ازدواجم اقدام به بارداری کردم وناموفق بودوپریودم نامنظم است که فقط باقرص ال دی پریود میشم دوساله دکتر میگه این ماه حامله ای نشدم واین ماه هم قرص پروژسترون مصرف کردم لکه دیدم پریود نشدم ازمایشم هم منفی بود و قبلنا امپول اچ سی چی اچ ام جی مصرف کردم نشد لطفا راهنمایی کنید
- فتق ناف
با سلام. و خسته نباشید لطفا کمکم کنید بنده خانومم پنج ماهه باردار هست و چند ماهی هست فتق ناف بالای شکم داره و به اندازه یه گردو بزرگ میشه در حدی هست که اشکش در میاد و درد زیادی داره تو رو خدا بگین چیکار کنم تا دردش اروم بشه ممنون رنجبر ۰۹۱۵۴۴۰۱۸۹۱
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و سینه هایی کوچکی دارم سایز ۶۵ /۷۰ هستش دلیل کوچکی سینه هایم به چه دلیلی هستش ؟ میشه روش های طبیعی یا خوراکی سایز و افزایش داد ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریودی دوباره
سلام خسته نباشید .نوزده ساله هستم .بیماری خاصی ندارم من یازدهم برج پریود شدم ب مدت یه هفته طبق روال .قیل شروع پریودیم با همسرم رابطه داشتم شاید یکی دو روز قبل لز پریودیم قرص اورژانسی مصرف کردم .بعد از تموم شدنه عادت ماهیانم یه هفته ک گذشت دوبارع عادت ماهیانه شدم .الانم ترسیدم ک آیا از عوارض قرص اورژانسی هست یا مشکلی دارم
- سوال در مورد هموراژی
سلام من هفته هفتم بارداری از طریق آی وی اف هستم کمی خونریزی دارم و درد شکم رفتم سونوگرافی گفتن هموراژی پری ساک به ابعاد اامیلیمتر وبه حجم 35/.سی سی در فضای پری ساک دیده میشود چیکار کنم خیلی نگرانم
- عدم کنترل ادرار بعات بیماری شوگرن میتوونم با لیزر درمان کنم
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام دکترجان 35سالمه یک دختر14ساله دارم من تنبلی تخمدان وکیست درتخمدان ونامنظمی پرید والان دوماه فهمیدم تیروئید دارم لوکسین 50میخورم وبرای نامنظمی پریدهم6ماه قرص مدروکسی پروژسترن میخورم به مدت 10شب شبی دوعدد حالا من هر سری قرص مدروکسی پروژسترون میخوردم دوروزبعدش پریدمیشدم ،اما الان یه هفته عقب میفته بعد پریدمیشم علتش چیه ازقرص تیروئیدهستش ؟؟؟وتحت دکترزنان الان 6ماه اقدام داریم ولی 3ماه قرص لتروزول ولتراکس واون سری که پریدشدم آمپول منوتروپین زدم وتا10روز فقط لکه بینی داشتم واین دفعه که پرید میشم یک دوره دوباره قرص لتراکس لتروزول بازم دارم از3قاعدگی تا5روز بایدبخورم حالا سوال من اینه من باردارمیشم بنظرتون ازچندم قاعدگی شروع به اقدام برای بارداری کنم که موفق بشم؟؟؟؟آخه من اون سری که اصلا سابقه نداشته تا3روز پریدشدم اماهمیشه تا7روز پرید میشم الان دوماه اینجوری شدم تا3یا4روز پریدخیلی کم میاد ازم ولی من تا7روز صبرمیکنم هیچی نمیاد از7روز به بعداقدام به بارداری میکنم حالا چکارکنم اگه لک هم داشتم بعداز3روز پریدی بایداقدام داشته باشم یانه ؟؟؟؟وراستی من الان 14ساله قرص پنتوپرازول میخورم آیا ضرر داره برای اینکه حامله بشم یااقدام کنم ؟؟؟ممنونم ازتون که جواب مارومیدین شما خیلی دوست داشتنی هستین امیدوارم همیشه موفق باشین توی همه مراحل زندگیتون
- رحمبزرگ
۴۸ ساله .سونو دادم ( اندومتر با نمای اکوژن وهتروژن ۱۲ mms حاوی تغییرات کیستیک داخلی دیده شد
- درد بعد رابطه
سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سالمه و تازه ازدواج کردم بعد اولین رابطه درد و سنگینی شدیدی در ناحیه واژن احساس میکنم تنبلی تخمدانم ی مدت داشتم البته سونویی که به تازگی انجام دادم دکتر گفت دیگه تنبلی تخمدان مطرح نیس خوشبختانه
- ترشی خوردن
خوردن چیزهای ترش ولبنیات بستی درزمان پریود اشکالی داره خانم دکتر
- سلام من باردارم دو ماهه وبه اشتباه روزی یک عدد ویتامین دی ۳ ۵۰۰۰۰ مصرف کردم به مدت ۲۰ روز ایا برای جنین مشکلی ایجاد میشود
- کمردرد در بارداری
سلام ۲۹ هفته باردارم .طول سرویکس۲۳ است و استراحتم .امروز کمر درد پریودی گرفتم که به پای چپم میزنه .دلیلش چی میتونه باشه؟
- تفسیر آزمایش خون بارداری
سلام.. من چند روز پیش آزمایش خون بارداری دادم در جواب عدد هورمون بتا 7 بود.. در برگه آزمایش در قسمت نتیجه نوشته بود عدد زیر 10 یعنی منفی و بین 10 الی 25 مشکوک.. و دکتر گفت طبق این آزمایش تو باردار نیستی... ولی در اینترنت و سایت های پزشکی نوشته عدد زیر 5 یعنی منفی و عدد بین 5 الی 10 یعنی مشکوک.. من گیج شدم.. باید چیکار کنم.. یعنی آزمایشگاه مشکل داره؟
- هماتوم ساب کورنیونیک
سلام وقت بخیر من تقریبا دوهفته ست سقط داشتم اما میخام بدونم دلیلش هماتوم بوده ک داشتم یا ن هماتوم تو هفته ۷یعنی ۶هفته و ۵روز بعداز اینکه قلبشم تشکیل شده بود به ابعاد ۶در۴در۳بوده ایا از هماتوم و استراحت نکردن بوده یا ن چیز دیگه ای ضربان قلبم ۱۰۱بوده باتشکر


