Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد سزارین بعد از سالها
درد در ناحیه سزارین بعد از ۱۱ سال هنو ادامه داره رفتم دکتر و سنو گفتن هیچ مشکلی نداری موقع درد مسکن هم ارومم نمیکنه فق باید دور شکمم رو محکم ببندم ک دردم اروم بشه...دردم مثل روز اول زایمانه ....چیکار کنم؟
- ivf
سلام خانوم دکتر. من یکبار آی وی اف کردم و نتیجه منفی شد . برای بار دوم ، برایم اوابوست 120 عددی و مدروکسی پروژسترون ( از روز 14 دوره تا 14 روز و روزی دوعدد) تجویز کردند. آیا دراین مدت میتوانم نزدیکی داشته باشم ؟ ممنون
- بعد از پریودی خونریزی کردن
سلام من هفت روز پریود بودم بعد هفت روز پاک شدم بعد از سه روز که پاک شدم اندازه یه بند انگشت خونریزی کردم بعدش مثل ترشح کم شد دوباره فرداش یه کم بیشتر خونریزی کردم ولی میرم دستشویی قشنگ خون میاد زیر شکمم هم درد میکنه خون که میاد یه کم تیره بو هم خیلی میده یعنی قبل پریودیم عفونت کرده بودم ترشحم زیاد شده بود بوی خیلی بد هم میداد ۲۰سالمه دوسال که زایمان کردم کلا دفعه اولم که هم عفونت میکنم هم بعد پریودی خونریزی دارم همیشه پریودی هامم منظم بوده
- خود ارضایی
سلام من چندبار خود ارضایی انجام دادم و حس مکنم خیلی سینه هام بزرگ شدع ایا خود ارضایی باعث بزرگ شدن سینه میشه یانه؟
- در مورو پریود
با سلام و خسته نباشید ما ۱۸ شهریور جمعه عازم کربلا خواهیم شد و من باتوجه به اینکه نزدیک پریودم بود از روز چهارده شهریور قرص ضد بارداری استفاده میکنم برای جلوگیری از پریود و لکه بینی ولی امروز لکه های خون مشاهده کردم لطفا راهنمایی کنید که من از چه چیز استفاده کنم تا کامل لکه بینی قطع شود ممنونم اگه پاسخ بدید چون سخت نیاز دارم و نگرانم لطفا کمکم کنید اجرتون با امام حسین
- بارداری
۴ روز از پریودم میگذره اما پریود نشدم و حالت تهوه دارم و سر درد
- غربالگری
ایا ازمایش سل فری بیماری sma رو هم تشخیص میده؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز و مهربون اگر هایمن دچار خراش جزئی بشه این خراش در طول زمان تبدیل به پارگی نمیشه؟یعنی نگران کننده نیست؟
- جواب سنوگرافی
سلام خانم دکتر ببخشید سنو گرفتم ۱۳ سیکلم،نوشته تخمدان ها حاوی فولیکول های ساب سانتی متر و بیشتر در موقعیت پریفرال میباشند و استرومای مرکزی نیز پرومیننت است ،یعنی چی بزرگترین فولیکول در تخمدان راست ۸ mmودر تخمدان چپ ۱۱mm است
- سلام عمل دوخت واژن افتادگی رحم داشتم بعداز 6روز یکنقطه خون آن دیک مقعم اومد نکنه بخیم پاره شده
- یائسگی زودرس وناباروری
سلام خسته نباشید ،من تنبلی تخمدان شدید دارم پنج شش سال هست فقط با دارو پریود میشم ذخیره تخمدانم خیلی دکتر هم خیلی رفتممتاسفانه نتیجه نگرفتم ای یو ای هم یه مرحله انجام دادم نشده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- احساس شی ء خارجی در چشم
با سلام خانم بنده حدود 23 مهرماه تاریخ زایمانش می باشد حدود دو روز است در چشم سمت راست احساس شی ء خارجی میکند و درد میکند آیا مربوط به بالا رفتن فشار چشم در بارداری می باشد ؟آیا خطرناک است؟ با تشکر
- سلام من دو روز قبل prp رحم قرص امگا٣ مصرف کردم و یه روز بعد عمل هم امگا٣ و E مصرف کردم .آیا روی کیفیت prpتاثیر منفی گذاشته؟
- قرص استرادیول
سلام معمولاچن زوزبعدازقطع استرادیول پریودی رخ میدهد
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- توده هیپواکو
سلام من سونوی سینه انجام دادم..نوشته شده توده هیپواکو در سینه چپ مشاهده شده. آیا خطرناکه؟؟
- درد پشت کمر و پهلو و درد لگن
سلام خانم دکتر هفته ۲۰ هستم و قسمت سمت چپ کمرم تقریبا ناحیه ای که به پهلو وصل درد میکنه و بعد درد ول میکنه اما مثلا درد لحظه ای میاد ، خداروشکر لکه بینی اینا ندارم میخواستم بدونم این حالت طبیعی؟ به چه علت این درد دارم؟ دقیقا عین این درد رو در ۱۸ هفته هم داشتم البته اون در قسمت استخوان لگن بود سمت چپ قسمت جلویی به نظرتون علت درد چیه؟
- پریودی
سلام.ببخشید در ادامه ی سوالی ک ازتون پرسیدم لطف میکنین بگین مصرف رواکوتان اونم هفته ای یه بار ممکنه باعث قاعدگی نامنظم و ریزش شدید مو بشه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر تحرک اسپرم شوهرم ۱۶/۲ است پیشرونده،،،دکتر براش کو آنزیم کیوتن ۱۰۰ میلی گرم،آسپریژن و ویتامین E نوشه،ایا با این درمان میشود
- بارداری
سلام. اگر خانمی در دوران تخمک گذاری رابطه غیر محافظت شده ای داشته باشد اما دو سه ساعت پس از رابطه قرص اورژانسی مصرف کند امکان بارداری وجود دارد؟


