Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
من 8 مرداذماه نزدیکی بدون محافظت داشتم ومایع منی وارد بدنم نشد و یک هفته تا ده روز بعد پریود شدم و تا الان که دیماه هست. از 16 نهایت تا 20 هر ماه پریود میشم ولی آخرین دوره که ماه گذشته بود پریود شدم دو هفته بعد در سمت چپم درد شدید با ترشحاتی داشتم وبعد از 4 روز درد خوب شد ولی مقداری در ناحیه شکم و پهلو ها احساس ناراحتی میکنم ایا با وجود اینکه 5 دوره پریود شدم ولی در حد 3 روز خونریزی کم احتمال بارداری وجود دارد؟
- ntدر سونوی ۱۲ هفتگی
سلام خانوم دکتر nt جنین من ۲.۶۹هستش که به شدت نگرانم که پرسنتایل ۹۸هست خیلی حالم بده برام آزمایش آمینو سنتز نوشتن
- سزارین
سلام خانم دکتر من یکاهه که سزارین شدم سزارینم اولم خوب بود سزارین دوم در شهستان انجام دادم بعد از بیرون امدن از اتاق عمل سه ساعت بعد عمل پرستارها بشدت شکمم را فشار دادن تا خون اضافی خارج ود بشدت درد کشیدم در تهران همچین اتفاقی برای نیفتاد بعد از آن یکماهه که بشدت در ناحیه زیر ناف درد دارم آیا طبیعی است؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر.من سال۹۳پیش شما جراحی باز فیبروم انجام دادم.الان باردار هستم و هفته هفتم بارداری هستم.جفتم قدامی هستم.آیا ممکنه مشکلی ایجاد بشه؟ و جفتم توی محل زخم قبلی جراحیم قرار بگیره؟تا چه حد خطر داره؟من شهر لنگرود هستم.اگه لازمه میخواستم خودتون جراحیم کنید تا رشت هم میتونم بیام برای سزارین.خیلی ترسیدم.
- نازایی
سلام ببخشید من آمپول سیگنال آف ۹۰۰ که خانم دکتر گفته بودن رو ۴۸تنظیم کنیم را کامل بودم زدم چه مشکلی برام پیش میاد؟
- پریود
سلام خانم دکتر من ۱۸ سالمه و پریودام نامنظم بود دکتر زنان برام قرص سیبل تجویز کردن بسته اولشو که خوردم هم زمان با اخرین قرص سفید بدون هورمون پریود شدم. الان بلافاصله باید بسته دوم رو شروع کنم؟
- سلام خسته نباشید ببخشید توی سونوی غربالگری اولیه من نوشته nt2/1mm ک باتوجه ب crlدرپرسنتایل۸۷درصد(زیر پرسنتایل۹۵درصد)قراردارد یعنی چی؟
- با عرض سلام خدمت شما من بعداز چهارسالراز سزارینم میگذره دوهفته هستش ک درد دارم احساس کشیدگی و سوزش سمت چپ بخیه ها
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم واسه گرفتن برگه پرده بکارت باید حتما همراه داشته باشیم؟ رابطه داشتم ولی میخوام نوع پرده امو بفهمم چون اولین بار خون ریزی نداشتم، بخاطر همین میخوام بدونم حلقوی بوده ایا
- بارداری معلولان
سلام
من مهدی رفیعی و43ساله و مبتلا به دیستروفی و خانم بنده36ساله و بخاطر قطره فاسد مبتلا به فلج اطفال است(و بیماری کم کاری تیروئید دارد) و قصد فرزندآوری و بچه سالم داریم از روش ای وی اف میتونیم برای بچه سالم استفاده کنیم؟
ممنون - آی وی اف
سلام من 14ام دوتا جنین انتقال دادم .دیروز صبح و امروز صبح لکه بینی داشتم لکه قهوه ای . ولی خیلی کم.دکتر برام 28ام یعنی پس فردا آزمایش خون نوشتن آیا ممکنه این لکه های قهوه ای خطرناک باشند
- تداخل دارویی کوریزان با ال دی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من امشب قرص سرماخوردگی کوریزان و شربت دیفن هدرامین خوردم روش جلوگیریم قرص ال دی هستش آیا تاثیر داره این داروها باهم؟؟
- سرطان
سلام خانم دکتر خسته نباشید 14سالمه و مجردم حدود دو یا سه سالی میشه که روی لابیا مینور سمت راست یهچیزی مثل گوشت اضافه دارم که به راحتی خم میشود و درد خارش سوزش ندارم و تابه حال مشکلی از ناحیه تناسلی نداشتم آیا سرطان هست
- بارداری
سلام من تاریخ زایمانم سونوان تی زده ۳۰مرداد اگرازاخرین پریودم حسساب کنم میش ۶شهریور من هفته هاماازروی سونوان تی حساب کنم دقیق تر
- آمپول واریوپپتیل
سلام. دخترم تقریبا ۱۲ سالشه. برای افزایش قد و تزریق هورمون رشد، دکتر برای توقف بلوغ آمپول واریو پپتیل ۳/۷۵ رو بهش داده تاهر ۲۸ روز، یکبار تزریق کنه. ۱۱ روز پیش اولین آمپول رو زد. امروز لکه های قهوه ای رنگی رو لباس زیرش دیده. یعنی ممکنه بخواد پریود بشه؟!!! یا ممکنه در حد لکه بینی باشه؟ لازمه به دکتر مراجعه کنیم؟
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام 4 دوره آمپول واریوپپتیل زدم، تقریبا دو هفته بعد از تزریق دوز چهارم، لکه بینی دارم ایا طبیعی هست؟ دوز بعدی را باید 18 آبان تزریق کنم، ایا تزریق بشود؟
- سلام من آی وی اف کردم امروز 19 انتقال هست ومثبت شد اما ازروز 10 انتقال لک قهوهای دارم تاامروز چیکار کنم
- بارداری
آیا کسی که خوش دوقلو میشه خودش دو قلو جا لوله بشه
- ارتباط سرفه کردن با هورمون پرولاکتین؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده گلوم عفونت کرده دارویی هم مصرف نمیکنم بخاطر ازمایش پرولاکتین ولی دارم هی سرفه میکنم میترسم رو جواب ازمایشم تاثیری بزاره میتونم با وجود سرفه کردن ازمایش پرولاکتین بدم ؟
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر. من تو هفته ۱۶ بارداری ام و بیشتر وقتها تپش قلب دارم ،آیا این طبیعیه؟


