Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من سه ماهه سزارین کردم حالا چند روزیه ترشحات بدبویی دارم و هنگام نزدیکی خیلی درددارم. باید چکار کنم دکتر؟؟
- سیپروترون کامپاند
با سلام و عرض ادب ایا خوردن ده عدد قرص سیپروترون کامپاند در هفته دهم بارداری( بدون اطلاع از بارداری بعلت نامنظم بودن پریودی خوردم چون میخواستم پریود بشم و نمیدونستم که حامله هستم) موجب نقص جنین میشود؟
- پریود
سلام خانوم دکتر من بعضی اوقات در پریودم لخته خون میاد مثلا در هر هفت روز احتمالا سه یا دقیق نمیدونم میاد لخته مشکلی وجود دارع؟ باید چیکار کنم؟
- پرسیده بودم گل مغربی رو چند روز قبل شروع پریودی بخورم گفتین ۱۵ روز، خواستم بدونم به مدت چند روز؟ تا چند روز باید بخورم، برای سندروم قبل قاعدگی میخوام مصرف کنم
- Hpv
سلام ..جواب آزمایش کولپوسکوپی من در قسمت ساعت ۳ (chronic polypoid endocervicitis)در ساعت ۶و ۹ (chronic endocervicitis)و در ساعت ۱۲ (Hsil cin2/ koilocytic change are present)هستش و با توجه به اینکه من hpv نوع ۱۶ دارم میخواستم نظر شمارو بدونم .
- استخوان لگن کنار زیر شکم و زیر شکمم محکم به سنگ خورد و کبودی نداره ولی تو ران پام و ساق پام مایعی گرم حس کردم و حتی زیر شکمم و بیشتر داخل ران پام. ایا احتمال خونریزی هست؟
- میوم
سلام. خانوم دکتر درمان میوم در دختران جوان چگونه انجام میگیرد
- پریودی
سلام ببخشید چند پیش رابطه داشتم اب منی داخل واژن ریخته شد بعد 3روز که وقت پریودیم بود پریود شدم ایا لازم هس که قرص اورژانسی مصرف شود ممنون
- دوقلوزایی
سلام من میخوام برای دوقلو زای اقدام کنم میخوام ببینم امکان دوقلو با ردار شدن هست میتونم جنسیت خودم انتخاب کنم ممنون میشم اگر جواب بدید خواهش میکنیم
- آمپول پروژسترون
سلام. خانم دکتر من سوال پرسیده بودم که حدوده ۲ ماهه پریود نشدم باردارم نیستم لطف کردین پاسخ دادین که آمپول پروژسترون ۵۰ بزنم میخواستم بدونم دوتارو باهم باید بزنم؟واینکه بعد زدن آمپول پریود شدم میتونم قرص لتروزول بخورم؟ ممنونم از پاسخگویتون
- بارداری
سلام دکتر نروخدا جوابمو بدین من باکره هستم من ۷اذر پریود شدمو در روز اخر پریودیم رابط ه داشتم ترسیدم اسپرم از دهانه بره داخل قرص اورژانسی خوردم ۵روز بعدش یعنی ۱۷اذر پریود شدم خونم لخته و سیاه مانند بود الان ۱۸دی من پریود نشدم و درد سینه شدید دارم و گاهی دلدرد ،احتمال بارداری هستتت؟؟😥
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸دروز پیش با قرص سایتوتک سقط کردم الان رفتم سونوگرافی گفتن بقایای بارداری دارم میخواستم بدونم امکانش هست کارم به کورتاژ نکشه و در منزل دفع کنم؟
- سلام وقتتون بخیر من دو ماهی سفر به آمریکا اومدم ماه اول پریودم قطع نمید تا ۳ هفته دکتر به من قرص استرادیول ۵/. تجویز کردن برای ۱۵ شب من پریودهای منظم ۲۶ روز داشتم الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم حامله هم نیستم باید چه کنم ؟ ممنون از راهنماییتون
- نتیجه سونوگرافی
سلام در سونوگرافی ۳۰ هفته ی من ، حجم مایع آمنیوتیک طبیعی و اندکس مایع معادل ۱۷ سانتی متر است یعنی چه
- سقط جنین
سلام
- من وارد سیکل انتقال شدم الان شبی یک انوکسان و تا 4 روز 2 عدد استرادیول و تا 6 روز 3 عدد دارم می خورم . ایا پروژسترون نباید برای من تجویز می شد؟
- میخوام باردار بشم برای بار دوم
سلام خانم دکتر من یک کیست تو تخمدان سمت راستم داشتم رفتم دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد سی تا گفت شبی دو تا بخورم بعد از تمام شدن قرص ها پنج روز بعدش پریود شدم ولی خون ریزی زیادی نداشتم یک روز خون ریزی زیاد بود و بقیه روزا خیلی کم. کلا دو روز بیشتر نبود . به نظر شما کیست من از بین رفته و میتونم برای بارداری اقدام کنم؟
- قرص سیپرو ترون کامپاند
سلام قرص سیپرو ترون کامپاند را پزشک زنان برای مدت 21 شب تجویز کردن 16 قرص مصرف شده علایم روحی بسیار شدید برام ایجاد کرده ایا میتونم با 16 قرص دارو قطع کنم ؟؟؟
- خونریزی از واژن در دوماهگی
خونریزی در بارداری
- حرکت
سلام روز بخیر من توو هفته ی ۱۷/۵هستم ولی هنوز حرکت بچه مو متوجه نمیشم دلیلش چیه


