Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کدام دکتر؟
سلام خسته نباشید۳۰سالمه ۴ساله اقدام میکنم ولی باردارنشدم. دوبار iuiکردم. بدون علته ناباروریمون. لطف میکنید پزشک متخصص مرتبط با مشکلمون معرفی کنید برایivf?
- سلام من ماه پیش پنجم سقط داشتم ما هنوز پریود نشدماما الان پریود نش
- ترشح خونی
سلام خانوم دکتر من 20 سالمه که سقط جنین تو9هفته داشتم کورتاژ شدم الان25روزمیگذره چراهنوز پریود نشدم؟ولی ترشح خونی دارم ایاخطری داره ؟تاکی عادیه؟
- عکس رنگی در زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر من یه زایمان زودرس در هفته ۲۸ داشتم و اولین بارداریم بود به نظر شما عکس رنگی رحم کمکی برای علت تشخیص در بارداری بعدی میکنه ؟ ولی دلیل زایمان زودرس تو بیمارستان نارسایی رحم گفتن
- بریچ
باسلام خسته نباسید خانم دکتر جان من هفته 31 بارداری هستم در سونو نوشته پرزانتاسیون جنین بریچ است رایته این حالت خطرناکه؟
- تاخیر در پریودی؟
سلام خسته نباشید من ۸ ما قبل باید پریود میشدم ولی۲۲ بهمن ماه پریود شدم این ماه هم هنوز پریود نشدم سونو انجام دادم مشکلی نداشتم مجرد هستم (این چند ماه اخیر خیلی استرس داشتم )آیا امکان داره به خاطر این علت باشه ؟و اینکه باید چه روش هایی رو انجام داد تا پریود شوم بجز آمپول زدن
- خوردن رازیانه برای خانم ها
سلام خانم۴۹ساله که پریودش نامنظم شده وهردویاسه ماه پریودمیشه جواب سونوگرافی واژینال مایع آزاددرلگن وضایعه اکوژن ونیوم دیده شده خوردن رازیانه وتخم کتان مانعی نداره؟
- امپول واریوپپتیل
سلام خسته نباشید دختر من ۹ ساله است اولین امپول واریو پپتیل را برای هورمون بلوغ زود رس شروع کرد میخوام بدونم در اینده روی بارداری تاثیر نداره؟
- سلام یرای تشخیص پریود نامنظم باید چه آزمایش های انجام بدم تا معلوم بشه مشکل از کجاست
- زنان وزایمان
از۱۵ آذر که پریودم خونریزی قطع نشده گاهی شدید گاهی کمتر آمپول دکاپپتیل دادن که یائسه بشم یا هم کلا رحم رو بردارم کمخونی شدید هم دارم ۵۳ سالمه اول گفتن هیستروسکوپی بشی نتیجه هر چی اومد انجام بدیم آمپولها عوارض نداره؟نظر شماچیه
- سلام میخواستم درباره واکسن کرونا بدونم من که قصد بارداری دارم می تونم واکسن کرونا بزنم عوارض نداره برام
- بارداری
سلام خانم عزیز سنم ۱۹سال برای هماتوم که توسونو دیده شد پیام دادم هیچ بیماری ندارم داروی من عبارت اند از فولیک اسید شیاف پروژسترون شبی یکی و سوزن ۲۰تاشبی ۲تاببخشید من سابقه سه بارسقط ویه پسر۲ساله دارم والانم باردار۶هفته هستم طبغ سونو دیروز رقتم همه چی نرمال صداقلبشم شنیدم فقط گفت یه هماتوم پشت ساک به 13mm*9mmدیده شده یعنی چی چکارکنم کوچیکه یامتوسط بزرگه شیاف هرشب استفاده میکنم و سوزن شبی دوتا دیشب بهم داد ۲۰تا لطفا راهنمایی ام کنید ممنونم
- سلام درباره کیست
سلام من الان دارم قرص های سیبل رو مصرف میکنم الان دوتا دیگه بیشتر از قرصای زرد رنگ نمونده سفیدارو که تموم کردم بلافاصله باید بسته بعدی رو شروع کنم یا باید 5 روز بعد از قاعدگی شروع کنم؟!
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید من شش ماه ازدواج کردم پنج ماه اقدام کردم موفق نشدم سیکلم تازه منظم شده ٢٨روزه واسه رابطه جنسی برای بارداری روز در میان انجام شود یا هر روز با تشکر
- کرم
سلام من بعد از استفاده از کرم موضعی کلوتریمازول و کورتینیل سوزش دارم. علت چیست
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴ از دادم جواب ۱/۴۴شد جواب آزمایشم منفی
- اکوژن
سلام خونریزی دارم سونو گفتن ساک حاملگی اکوژن شده و هماتوم هم دارم ۵ هفته هستم میخواستم بدونم اکوژن شده یعنی چی؟ باید چیکار کنم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام بنده قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم و در اقدام هستم بعضی از دکتر ها به خاطر احتمال عفونت پنهان به بیمارانی که مثل من زایمان زودرس داشتند قبل از بارداری انتی بیوتیک های مختلف میدهند به نظرتون نیاز هست بنده هم قبل از بارداری استفاده کنم و در کیفیت تخمک تاثیر بدی نمیذارد؟
- دردداشتن بعدازسزارین
سلام بچه اولمه شش ماه ازسزارینم میگذره هنوزدرددارم ولی فقط سمت چپم درددارم بالاترازبخیهاایاطبیعیه
- ناباوری
سلام خسته نباشید ببخشید من ده ماه میشه ازدواج کردم وبادردار نشدم وخیلی نگرانم دیشب ساعت ۳ شب زیر دلم وکمرم را بد جور درد کرده بود ومیشه برام بگید چیشده


