Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تمایل جنسی
باسلام.من25سالمه وسال94ازدواج کردم ویک دختر4ساله دارم.والان مدتی هس ک اصلاتمایلی ب رابطه جنسی باهمسرم ندارم میشه کمکم کنیدمشکلم حل بشه؟!
- جنین مرده
با سلام و خسته نباشید
خواهرم به دلیل اختلاف با شوهرش در یازده هفتگی از قرص سایتوتیک استفاده کرد برا سقط جنین ولی جنین سقط نشد سونوگرافی نشون داد جنین مرده
اگه آزمایش بدن علت مرگ جنین مشخص میشه؟,
دو هفته از این اتفاق میگذره و هنوز جنین رو سقط نکردن به دلیل اجازه ندادن شوهرش - پرده بکارت
من شوهر دارم ولی شوهرم بادستش بم دس میزنه بعد ب من تهمت زد ک دختر نیستم و منو بردن پیش دکتر مامایی و اون تشخیص داد ک هنوز دخترم و فقط زخمی شدم ایا امکان داره اشتباه کند؟؟
- مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام دربارداری
آیا مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام روی جنین تاثیری دارد
- لکه بینی دربارداری
سلام خسته نباشید ببخشیدمن هشت خرداد آی وی اف انجام دادم الان هفته سوم هستم روزشنبه یکم لکه بینی داشتم قطع شد امروز صبح تاحالا هم دارم البته من روزی دوتاشیاف پروژسترون میزنم بایه آمپول پروژسترون وسه تااسترادیول به صورت واژینال دوتا هم میخورم روزی یه آمپول زیرجلدی هم میزنم پی آرپی هم انجام دادم این لکه بینی اشکالی داره
- عفونت گوش در بارداری سه ماهه اول
- سونوگرافی کبد
باسلام وخسته نباشیدببخشید جناب دکتر من ازشهرتان تماس گرفتم جواب سونو گرافی خانمم به ای صورت است کبد با ابعاد نرمال واکوی پارانشیمال یکنواخت افزایش یافته درحد کبد چرب گرید 1-2 مشاهده گردید. تصویر mass با ابعاد تقریبی 61.5855833mmوبا نمای ایزواکو وهتروژن وحاوی حداقل یک جز اکوژن احتمالا کلسیفیه باحداکثر قطر تقریبی 3.6mm ,وچند کانون واسکولاریته نسبی پراکنده داخلی وبا حدود تقریبا مشخص وهاله هایپو اکو بادرگیری تقریبا ساسر پارانشیم سگمان!! کبدی دررلوب چپ مشاهده شد لطلفا بفرمایید یعنی چی وچکار کنیم ممنون می شم خیلی نگرانم
- هتروژن
اوکی میومد مختصرهتروژنمیباشدیعنی چه
- سلام من سونوگرافی داخلی انجام داده وسایز مولکل ۱۷میلی بود و میخوام بدونم باید سایز مولکول چند باشه تا آزاد شه برای تخمک گذاری وبارداری
- کیست
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکم تنبلی تخمدان داشتم که برطرف شد حالا یه کیست معمولی دارم.به دنبال این مشکلات یکممم پوست ناحیه تناسلیم تیره شده.میخوام بدونم با رفع کیست و پایان مصرف قرصام به مرور زمان رنگ پوستم خوب میشه؟؟
- قرص جلوگیری
سلام من ی ماه خونریزی داشتم دستگاهم داشتم اول سونو رفتم ک تنبلی تخمدان گرفتم ی هفته سیپروترون کامپاند خوردم بند نیومد ی هفته قرص مارولین ازآخر دستگاهمو برداشتم با قرص اچ دی بند اومد بسته کاملو خوردم دوشب قطع کردم پریود شدم حالا میخام باقرص جلوگیری کنم بنظرتون چ قرصی بخورم
- ۱۵ روز بعد از ای وف اف تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
- اندازه سینه
با سلام من اصلا سینه ندارم ۲۲سالم هست وزنم هم۴۶ ایا راه یا دارویی برای بزرگ کردن ان وجود دارد
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام ببخشید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی قسمت تناسلی ایشون با من در تماس بود ولی داخل واژن نکرد و در تماس بهش بود میخواستم ببینم آیا احتمال بارداری هست یا نه خودشون میگن که چیزی نبوده ولی بازم نگرانم بعد از شیش روز از رابطه خونریزی داشتم با لخته های خونی مثل پریودی ولی از موعد چن روز زودتر اومد بعد ماه بعدش هم پریودم به تاخیر افتاد و بعد از یک هفته خونریزی داشتم در حد دوروز میخواستم بدونم ایا احتمال بارداری هست یا نه لطفا جواب بدین واقعا نگرانم
- سوزش وبرآمدگی جای سزارین
سلام و عرض ادب من 7سال قبل سزارین شدم مدتی گوشه سمت چپ جای عمل احساس سوزن سوزن دارم دست که میکشم یه برآمدگی مثل یه تیله سفت حس میکنم نگرانم چیز بدی باشه
- عادت ماهانه
باسلام و عرض ادب من دختری ۴۰ساله هستم اخرین پریودم ۳اردیبهشت بوده است با اینکه درمانهای گیاهی چون دم کرده رازیانه و زعفران استفاده کردم ولی بازهمپریودم شروع نشده است ناگفته نماند که همیشه تاخیر رو داشتم و سالهای اخیر حدود ۳۵روز اتفاق میفتاد الان نگرانی من اینه که دچار یائسگی زود هنگامبشم میشه کمکم کنید چیکار بیاید انجام بدهم
- سلام دکتر جان خسته نباشی بیمار ما در درون رحم اکوژن وکانونهای ان دیده شده ممنونم پاسخ بدین
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشین ،خانم دکتر من تنبلی تخمدان و ریزش موی سر و پرمویی بدن داشتم ۳ دوره قرص روکین و ۱۰۰ عدد اسپیدانکتون خوردم بعد دو ماه از اتمام قرص ها سونوگرافی رحم انجام دادم که طبیعی شده بود ولی در سونوگرافی سینه توده مشاهده شد ، الان دکتر سه دوره قرص سیبل داده که از روز ۵ پریودی مصرف کنم میخواستم بدونم با توجه به از بین رفتن تنبلی تخمدان آیا تجویز قرص سیبل درست هست یا خیر؟
- فیبروساب سروزال
سلام یک فیبروم ساب سرزوال به دیامتر۱۸میلیمتردر قدام فوندوس دیده شده ایا نیاز به عمل دارم . برای بچه دار شدن مشکل ایجاد میشه . دارویی برای درمانش هست .
- سلام من دختر مجردی هستم با کسی دوست شدم اصرار داره که هفته ای یک بار دخول داشته باشیم گفتم باکره امدرحد سر کلاهک داخل گذاشت دوقطره خون اومد کمکم کنید بکارتم آیا پاره شده؟


