Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایای بارداری
سلام. من حدود دوهفته از سقطم میگذره سونو دادم بقایای ۱۶ سیسی داشتم دارو مصرف کردم لی هنوز سونو ندادم تو این ده روز که دارو مصرف میکردم چندتا تیکه کوچیک دفع کردم آیا نیاز به کورتاژ هست یا بقایای دیگه با پریود خارج میشه؟؟
- سلام من سه تابچه دارم سزارین هستم وحالا میخوام بارداربشم رفتم ماماگفتن چسبندگی رحم داری که نمیزاره بارداربشی چکارکنم راه حلی هست ممنونم اگه راهنماییم کنی
منتظرتونم
- سلام خانوم دکتر میشه از روش PGD بیشتر توضیح بدین و هزینش چقدره؟چقدر طوب میشکه ؟
- زنان زایمان
من ۲۰ هر ماه پریود میشم و امروز که ۲ اردیبهشته رابطه داشتم میترسم باردار شده باشم ، همون لحظه قرص اورژانسی لونژیل مصرف کردم ، آیا جواب میده یا بی فایدس؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر دیروز روز ۲۲سیکلم وامروز۲۳ سیکلم لکه بینی کوچولو داشتم حال بهم خوردگی دارم کمردرد دارم اقدام هم کردم آیا علائم بارداریه
- میوم ها
سلام خانم دکتر خیلی ممنونم از پاسخ تون الان من باید چیکار کنم با میوم ها تا کی اینا خوب میشه خیلی ممنونم
- سقط
سلام خانم دکتر سقط میکنه
- توده هترواکو
سلام در سونوگرافی بنده نوشته شده یه توده هترو اکو به ابعاد ۲۸×۲۲ در ناحیه ساب موکوژال رحم وجود دارد والان قرص جستیران برام نسخه شده میخواستم ببینم این توده خطر ناکه
- راکی تانسکی؟
توروخدا به من بگید که من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند هستم یا نیستم . من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. توروخدا به من بگید که من جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند هستم یا نیستم ؟
- آمپول دکاپپتیل و عدم بارداری
سلام خسته نباشید من زنی ۴۲ ساله هستم بعلت خونریزی مداوم و خیلی شدید دکتر به من آمپول دکاپپتیل تجویز کرده میخوام بدونم در این مدت میتوانم از روشهای جلوگیری استفاده نکنم یا خیر؟؟؟،
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام ببخشید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی قسمت تناسلی ایشون با من در تماس بود ولی داخل واژن نکرد و در تماس بهش بود میخواستم ببینم آیا احتمال بارداری هست یا نه خودشون میگن که چیزی نبوده ولی بازم نگرانم بعد از شیش روز از رابطه خونریزی داشتم با لخته های خونی مثل پریودی ولی از موعد چن روز زودتر اومد بعد ماه بعدش هم پریودم به تاخیر افتاد و بعد از یک هفته خونریزی داشتم در حد دوروز میخواستم بدونم ایا احتمال بارداری هست یا نه لطفا جواب بدین واقعا نگرانم
- ایا مصرف ۸عدد داستینکس زیاد نیست؟
سلام بنده با آزمایش متوجه شدم پرولاکتینم بالاست.دکتر برام ۸ عدد داستینکس تجویز کرد.ایا ممکنه با همون ۴ تا دونش هم خوب بشم؟اگر ۸ تا رو به اشتباه زیاد تجویز کرده باشن مشکل و عوارضی برای بدن نداره؟کلا طبق چه چیزی تعدادش تعیین میشه؟ پرولاکتینم ۲ برابر رنج نرمال آزمایشگاه بود
- سوال در مورد بارداری
سلام خانم دکتر من در در تارخ 16 همین ماه نزدیکی مشکوکی داشتم آیا احتمال بارداری وجود دارد وقت آخرین پریودم 29 اسفند بود من نمیخوام باردار شوم آیا آمپول پروژسترون تزریق کنم از باردار بودنم جلوگیری میکند ممنون میشم پاسخ بدهید
- درباره رحم
ابعادرحم نرمال واکوی میومترنسبتاغیریکنواخت است آندومتربااکوی نرمال و ضخامت 10میلیمتررویت شد
- لخته خون پشت جنین
سلام خسته نباشید.من 20 سالمه هفته 7 بارداری هستم که سونو دادم پشت جنین یه لخته خون دیده شد که دکتربهم یه قرصی دادن ایا باقرص برطرف میشه یاباید استراحت کامل هم داشته باشم بعدچون ویتامین dمن کم بود برام قرص ویتامینd3 نوشتن که 1000 میلی گرم است ایا روزی یک بار استفاده کنم کافی هست؟
- چرا باردار نشدم؟
سلام خانم دکتر ، من شش ماه پیش برای بارداری تصمیم گرفتم و پیش شما اومدم و پس معاینه و سونو ، شما فرمودید سالم هستم و مشکلی ندارم و 10 روز اول بعد از اتمام قاعدگی مقاربت داشته باشم ، اما من از اون مدت هنوز باردار نشدم، آیا مشکلی وجود دارد ؟ راه حل چیست ؟ ممنون از شما ( البته من کم کاری تیروئید دارم و قاعدگی معمولا 2 تا 3 روز عقب می افتد )
- پریود نشدن
سلام من سیکل قاعدگیم امروز شده ۳۳ روز ولی هنوز پریود نشدم همیشه سر وقت پریود میشدم و به طور طبیعی هم از بارداری فعلا جلوگیری میکنم علت چی میتونه باشه خیلی نگرانم
- کپسول
سلام روز خوش من به علت ضعف و خستگی دکتر بهم اورامین اف داد تا حالا ۷ عدد کپسول خوردم و امروز ترشح مایل به قهوه ای دیدم و درد شبیه قاعدگی ۶روز دیگه باید پریود بشم میخواستم ببینم این دارو قطع کنم یا بخورم
- قرص سیبل
سلام.من برای درمان تنبلی تخمدان و تنظیم پریود 3 ماهه از قرص سیبل استفاده میکنم .از روز سوم قاعدی مصرف ورق بعدی رو شروع میکردم .الان متوجه شدم که این دفعه فراموش کزدم قرصم رو مصرف کنم باید از پنج شنبه مصرفش رو شروع میکردم.الان نمیدونم باید چیکار کنم او ندوز هایی که فراموش شده رو مصرف کنم یا نه؟
- هتروژن و آوسکولار بعد سقط
سلام،من چند روز پیش در اواخر هفته سوم سقط جنین داشتم الان سونو زده یک توده هتروژن و آوسکولار به ابعاد 11×8 میلیمتر دیده میشه، این چیه باید چیکار کنم؟ ممکنه سقط نشده باشه؟


