Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت بخیر .تو سونوی ۸ هفته و ۲ روز من ، ضربان قلب جنین رو ۱۷۲ زده آیا طبیعی است یا مشکلی داره .
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من از اولین روزی که از تموم شدن پریودم میگذره تا ۸روز نزدیکی نکردیم بعداز ۸روز نزدیکی کردم جلوگیری طبیعی داشتیم من از همون شب به مدت ۴روز قرص ضد بارداری سیپروتون مصرف کردم الان ۱۰رو از قطع قرص میگذره وعادت نشدم امکان داره باردارباشم
- تعویق پریودی
- هماتومی
سلام خسته نباشید من درهفته ۱۸ بارداریم هستم هماتومی ۵۱ میلی دارم خونریزی و لکه بینی ندارم دکتر برام آمپول تجویز کرده .من خیلی نگرانم هماتومی من خیلی بزرگ تر شده جواب منو بدید خیلی ممنون میشم
- سقط مکرر
من ۷ بارسقط مکررداشتم حتی سرکلاژ هم کرده بودم واستراحت مطلق میکردم ولی نتیجه نگرفتم خیلی ناامیدم نمیدونم چیکارکنم لطفاراهنماییم کنیدممنونم
- بارداری
سلام خسته نباشید44 دقیقه پیش من از پماد دالاواگ سی استفاده کردم بعد دو روز قبل پریودم خونریزی کردم و دو روز بود که پماد رو استفاده کردم و الان خیلی دلم هوس چیزای ترش و شیرین میکنه و خیلی ضعف دارم هر چقدر میخورم سیر نمیشم و خسته ام تکرر ادرار دارم آیا ممکنه باردار باشم هنوزم که چهار روز شده خونریزی دارم آیا واسه لانه گزینی میشه؟؟؟ آیا احتمال حاملگی هست بعد یهو گرمم میشه
- قاعدگی دردناک
سلام من در زمان قاعدگی درد زیادی در کمرم دارم و این بیستر اوقات مربوط ب همان روز اول عادت ماهانه من می باشد برای کاهش این درد چیکار کنم؟
- PRP تخمدان
سلام خسته نباشید من ذخیره تخمدانم خیلی پایین هست و مایل به انجام PRP تخمدان هستم استفاده از سلولهای بنیادی مغز و استخوان در کلینکهای شهر رشت قابل انجام هست یا باید برم تهران؟ سلولهای بنیادی خون قاعدگی چطور؟ چون نمونه گیریش راحتتر از مغز و استخوان هست ترجیح میدم اول سلول بنیادی خون قاعدگی رو انجام بدم در رشت انجام میشه؟خودتون میتونید برام انجام بدید؟
- بارداری
سلام. 39سال دارم آیا اگه ازمایشم خوب باشه خطرناک نیست برای خودم نمیدونم قندبره بالا وچیزهای دیگه
- افتادگی رحم
سلام.چند ماه است که احساس سنگینی در زیر شکم دارم ، گاهی کمردرد شدید هم دارم.دیروز زمان شستن بیرون آلت تناسلی احساس کردم که رحمم پایین آمده . با انگشت تست کردم دیدم کمتر از یک بند انگشت با دهانه واژنم فاصله دارد (در همان حالت نشسته) . آیا نیاز به جراحی دارم ؟ ۴۰ساله هستم . چند ماه از کاپ قاعدگی استفاده کردم ، ممکن است که افتادگی رحم بخاطر آن باشد ؟ مدتی هم مشکل یبوست داشتم . درضمن تمایل دارم که باردار هم بشوم .آیا درمان میشوم ؟
- سلام من بخاطر اپاندیس ۵ روز بستری بودم بیمارستان کلی سرم و سوزن بهم تو این ۵ روز زدن و گفتن غذایی و نمکی هست و چرک خشک کن و واسه عود نکردن اپاندیس،، حالا من دو هفته مرخص شدم پریودیم۱۳ بوده و تا به امروز نشدم ایا میتونه از اون سرم و سوزن ها باشه؟ من باید چیکار کنم
- ازمایش
سلام خانم دکتر ببخشید ازمایش پرولاکتین و amhبایدتوروزخاصی از سیکل قاعدگی باشه و ایا باید برای این ازمایشها ناشتا بود؟ اگه میشه هزینش هم بگین چقدر میشه؟ممنون
- تغذیه در بارداری
سلام آیا مصرف بادمجان سرخ شده دراوایل بارداری برای جنین ضرر دارد؟
- دخترم امپول واریو پپتیل رو ده نوبت بعدی که ۲۸ روز دیگه است چه تاریخی باید بزنه
دخترم امپول واریو پپتیل رو ۵ اذر ترزیق کرده نوبت بعدی که ۲۸ روز دیگه چه تاریخی میشه
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. من تحت نظر شما بودم برای بارداری. الان ۱۰ هفته است که باردارم. اما چون راهم دوره بخاطر ویروس کرونا مجبور شدم اینجا برم پیش یه دکتر برای تشکیل قلب بچه و معاینات ابتدایی. خواستم بگم بعد از تعطیلات بیام برای چکاپ یا بمونم با آزمایش و سونوگرافی غربالگری سه ماهه اول بیام؟؟؟ در ضمن قرص اسید فولیک و ویتامین دی ۱۰۰۰ روزانه استفاده میکنم. شیاف هم بهم داده دکتر اینجا چون پلیپ ۸ میلی متر داشتم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
- اندونتریوزیس چگونه انجام میشود؟
من آزمایشات هورمونی کامل سنو گرافی رحم و تخمدان دادم نرمال بود به علاوه سنو گرافی انرمال تخمدان و رحم انجام دادم ،حال میخوام از لحاظ اندونتریوزیس بررسی بشم، چگونه انجام میشود؟
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
میخواستم یه عکس از پاتولوژی مادرم بفرستم تا بررسی کنید و نظرتون بگید خیلی عجله دارم و استرس وحشتناک
- متخصص زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من نزدیک ۴روززی میشه ک خیلی سوزش و خارش دارم رفتم دکتر بهم گف ک شما زخم دارید و شستشو کرد دارو داد یه کرم ب اسم کلیند امایسین ۲درصد داد و یه پماد با اسم موضعی داد پماد ک میزنم میسوزه میخواستم ازتون بپرسم ک با این کرمی ک داده زخمم خوب میشه یا ن خیلی نگرانم آخه گف اگر نشه احتمال زیاد باید عمل بشی خیلی منون یشم جواب بدید و بهم بگید ک خوب میشم با ای دارو یا خیر و چرا و به چه علتی زخمی شده ممنون راهنمایی کنید
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من به متخصص زنان برای کیست تخمدانم که یک عدد ۴ سانتی در تخمدان چپم بود مراجعه کردم و به من قرص سیپروترون کامپاند دادند نوشتن روش طبق دستور. الان خودشون ایران نیستن. من از روز چند پریود باید بخورم؟ ممنون از شما
- زنان
خانوم دکتر سلام من زیره نافم و زیره شکمم درد میکنه و یکمی هم ورم داره و یوقتایی هم تیر میکشه حالت تهوع شدید دارم تپش قلب دارم سردرد هم دارم ولی خیلی کمه ترشح زنانه هم دارم ک بدون بو و شبیه سفیده ی تخم مرغه حالته خستگی دارم تقریبا ۲۰ روزه همینجوریم میتونه علائم بارداری باشه؟؟؟


