Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندمیوز وخونریزی
- ضربه های مکرر تقریبا پنج انگشت زیر ناف موجب آسیب تخمدان میشه؟ ممنون میشم جواب بدین🙏🏻
ضربه های مکرر زده شده تقریبا به ناحیه لگنی و جایی مثانه تقریبا قرار گرفته موجب آسیب تخمدان میشه؟ خواهش می کنم جواب بدین😭😭😭😭
- پریود
سلام خانم دکتر.. من ازتون پرسیدم رابطه جنسی محافظت نشده داشتم و استرس بارداری با پیشاب داشتم و نه منی.. 70 ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم 5 روز بعد. پریود شدم.. آیا احتمال بارداری وجود دارد.. شما عرض کردید خیر.. معمولا مشکلی ایجاد نمیکند ولی لازم است سونوگرافی انجام بدید... من خیلی استرس گرفتم.. چرا باید سونوگرافی انجام بدم؟.. مگ بازم احتمال بارداری وجود داره؟.. خب چجوری ممکنه با وجود پریود من باردار بشم..استرس دارم
- تست پاپ اسمیر
در تست گزینه absence of endocervical metaplastic cells تیک خورده خطرناکه ؟
- سلام دکتر جان من با روش آی وی اف حامله شدم و سقط کردم دکترم آزمایش ایمنی برام نوشتن که انجام دادم کم کاری تیرویید یعنی خودایمنی تیرویید دارم الان دکترم گفتن یک ماه قبل از انتقال باید قرص پردنیزولون ۵ بخورم .آیا دیگه دچار سقط نمیشم میخاستم ببینم این قرص از سقط جلوگیری میکنه؟؟؟
- سلام
ببخشید قرص سیبل دادن به من برای کیست گفتن از روز اول پریودی بخورم
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۲۰ سالمه وحدود ۸ سال پیش وقتی برای اولین بار عادت ماهیانه شدم و بعد از تموم شدن دور ۷ روزم از سر کنجکاوی به اندازع یک بند انگشت اشاره که فک کنم یک یا دوسانت هست یک بند انگشت اشارم داخل واژم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش دقیق یادم نیست از من خون اومد خون تیره نبود ولی دردی قسمت واژنم احساس نمیکردم میخواستم بدونم بکارتم آسیب دیده نمیدونم بکارتم از چ نوعیه خانم دکتر لطفا جواب بدید من به خاطر حساسیت خانوادم رو این موضوع نمیتونم برم دکتر و شرایطشو ندارم
- سلامخانمدکتر من ۵۷سالمهکیست تخمدانچپ وراست دارم هر دکتری مراجعه کردمگفتنباید رحم برداشته بشه چندبار سونوگرافی انجامدادمچندبار ام ارای انجامدادم ولی فعلا هیچنتیجه ای نگرفتم خواستم ازشما هم راهنمایی بگیرم که اگه بشه شما عمل منو انجام بدین
سلامخانمدکتر من ۵۷سالمهکیست تخمدانچپ وراست دارم هر دکتری مراجعه کردمگفتنباید رحم برداشته بشه چندبار سونوگرافی انجامدادمچندبار ام ارای انجامدادم ولی فعلا هیچنتیجه ای نگرفتم خواستم ازشما هم راهنمایی بگیرم که اگه بشه شما عمل منو انجام بدین
- پریودی طولانی و لکه بینی
باسلام من بعد از يك هفته پريودي يك هفته لكه بيني داشتم ترشحات مشكي قهوه اي بعد از يك هفته دوباره پريود شدم علت چيه
- ivf
آندوتریوز 6یعنی خوبه یانه ..روز12سبکل
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان چپ رو دارم با ابعاد 54mm با قطر ۴mm باید چیکار کنم؟؟
- اسپرم
سلام..وقت شما بخیر.. در بعضی از منابع اومده که اسپرم با توجه به کیفیت آن میتواند یا پنج روز زنده بماند و قابلیت باروری دارد.. ولی بعضی از منابع هم گفتند اسپرم تا پنج روز زنده میماند ولی این به معنای این نیست که تا پنچ روز قابلیت باروری دارد و تا سه روز قابلیت باروری دارد؟..کدوم یک از ادعا های گفته شده حقیقت دارد؟
- رحم
سلام من ۱۷ ساله بعد از رابطه لکه خون های قرمز رنگ در دهانه رحم میبینم نشانه چی هستش خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنید
- درد
سلام دکتر جان خسته نباشید ببخشید میخواستم ازتون بپرسم که چرا وقتی کلیتوریس رو لمس میکنم بخصوص از قسمت روبروییش درد میگیره؟؟؟ علتش چی میتونه باشه و اینکه درمانی داره؟ این رو هم عرض کنم خدمتتون که تنبلی تخمدان دارم میتونه ارتباطی داشته باشه؟؟
- سردرد قاعدگی
سلام من هنگام قاعدگی سردرد شدید دارم تمام ۷ روز قاعدگی .قاعدگی من منظم هم هست.چکار کنم با استامینوفن هم خوب نمیشم. میشه راهنمایی کنید ممکنه مال عفونت رحم باشه؟گرچه هیچ علامتی ندارم آنتی بیوتیک مصرف کنم بهتر نمیشم؟؟ ۴۰سالمه ۳تا بچه دارم سزارین هم کردم آخرین بچه ۴سالشه
- انتقال جنین روز ۱۱
سلام.روز ۱۱ انتقال جنین هستم.گاهی خیلی خفیف دل درد و کمر درد داشتم.سینه هام درد میکنه و زیر دلم سفت شده. اینا نشونه خوبی هستن،؟؟
- تیرگی ناحیه تناسلی
من ناحیه تناسلی و کشاله رانم خیلی تیرس ایا راه درمان داره
- سلام خسته نباشید من آنپول ضد بارداری زدم سه ماها الان یک ما گذشته عادت ماهانه شدم لکه بینی دارم دو هفته شده دکتر بهم قرص مدروکسی داده خوبه بخورم
- پولیپ
سلام یک ضایعه هایپراکوبیضی شکل قطر7.5در5م م درپروگزیمال کاویته رحم هست چی هست خطرناکه
- لاپراسکوپی
سلام در آبان ماه سال 93 جراحی لاپراسکوپی رحم و تخمدان داشتم، آخرین معاینه 94/3/20 بوده، نظر شما نیز خوب بود، آیا نیازی به معاینه مجدد است؟ ممنون.


