Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من خانم ۲۷سال هستم توده هاپیواکو درسینه چپ دارم ۶.۵mmهست ک ۶ماه دیگه سونوگرافی دارم باز خطرناک هست. دارو نداره که رفع بشه
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام دکتر ۶ هفته از بارداریم میگذره ای وی اف داشتم دکتر واسم قرص استرادیول ۲ میلی نوشته ولی ۱ میلی گیرم اومده میتونم از همین ۱ میلی استفاده کنم
- خوردن قرص نورم اسکین در پریودی
آیا خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ در پریودی ضرر دارد
- راه چاره
سلام خسته نباشین من دختری 26ساله هستم که از سن 6سالگی مورد تجاوز برادرم قرار گرفتم و الان بعد 20سال رازداری میخام از شما کمک بگیرم شمارو بخدا قسم بمن یه راه چاره بگین من دختریمو از دس دادم و توسط همین برادر بی ناموسم به یه پزشک مراجعه و ترمیم پرده اانجام دادن هنوزم ازین شک خلاص نشدم و روز برو مریض تر میشم و هیچکس خبر نداره. میخاستم بدونم اگه من ازدواج کنم میفهمن؟ چیکار کنم؟ ممنون میشم کمکم کنین به فاطمه زهرا قسم من بی گناهم
- درد محل سزارین
سلام خانم دکتر من الان 4ساله سزارین کردم ولی وقتی میخام بلندبشم جای بخیه هام درد میکنه ..الانم پریودم عقب افتاده وسینه هام درد میکنه .،علائم مریود دارم ولی نمیشم ممنون میشم راهنمایی کنین
- بی بی چک
سلام چن روز بعد از تاخیر پریود بی بی چک بزنم؟
- سلام من ی بارداری ناخواسته داشتم ۵ماه پیش با قرص سایتوتک حل شد متاسفانه باز هم باردارم میتونم دوباره سایتوتک بخورم سقط کنم
سلام
- Anti tpo
سلام خانم دکتر،anti too 50 خطرناکه?? 27سالمه 3ساله ازدواج کردم، تا 6ماه دیگه فعلا قصد بارداری ندارم. چه اقداماتی باید انجام بدم.??? ممنونم.
- باردارم
من با این سونو باردارم اکوژنیسیته میومتر غیر یکنواخت
- بقایای سقط
باسلام من الان 36روزاست جنین یکماه ونیم سقط کردم رفتم سنو11میلی بقایا دارم پریودهم شدم نیومد دکترگفت بایدکورتاژ بشی دوست ندارم کورتاژبشم چون دکترخیلی ترسوندم چکارکنم بیاد
- عمومی
سلام دکتر چند هفته بعد از سزارین میشه نزدیکی داشت؟
- برش اپیزیاتومی
سلام وقت بخیر من۴۳روزه زایمان طبیعی کردم همون ابتدا بخیه پوست برش اپی باز شد و دیگه بخیه نکردم،الان داخلش کاملا جوش خورده،اما پوست بازه،خواهش میکنم راهنماییم کنید،میتونم نزدیکی داشته باشم یا نه،چقدر طول میکشه جوش بخوره و چه مدت دیگه صبر کنم تا بتونم نزدیکی داشته باشم
- مشکل پریود نامنظم ***
سلام مه ۲۲ ساله هستم مه کیست تخمدان داشتم و هر بار که کیست تخمدان از بین میره توسط دارو ها دو ماه پریود ام منظم است اما بعد باز هم نامنظم میشه و بیشتر از ۳۰ روز پریود میشم در هر ماه و دارو های prenatal vitamin هم استفاده میکنم.
- زنان
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم رحم رو میشه پیوند زد.
- درد در هنگام مدفوع هنگام پریود
سلام من معمولا روزهای پریودم درد دارم اولین باره که درد زیادی تو لگنم حس میکنم موقع دفع مدفوع توصیه تون چیه؟
- سلام من برای قطع خونریزی ام روز اول ۵تا قرص ال دی خوردم اما فایده نداشت الان چهار روز گذاشته خونریزی کم دارم تموم هم نمیشه درصورتی ک باید ۵ روزه تموم شه
- رابطه داشتن.
وقتی فقط تخمک ۳روز زنده هست بعد از تخمک گذاری چه دلیلی داره باز جلوگیری کنیم؟چه قلل و چه بعداز تخمک گذاری بعد از ۳روز تخمک میمیرد اسپرم میمیرد.پس نیازی به جلوگیری نیست،درسته؟؟؟؟
- شیاف واژینال مترونیدازول
سلام من کودک 9 ماهه دارم آیا استفاده از شیاف واژینال مترونیدازول در زمان شیردهی مجاز است ؟؟
- پریودی
سلام.من قرص ال دی خوردم که پریود نشم برای اولین بار بود چون زیارت خواستم.برم.دیگه نخوردم حدود ۸ روز بعد پریود شدم.روز اول درد خیلی شدیری داشتم.بعد یه تکه گوشتی سفید خارج شد از واژنم. خیلی میترسم این چی بوده؟
- درد شدید دنبالچه و زیر شکم پریودی
سلام خانم دکتر.کیست تخمدان بای لوکولار با جدارصاف فاقد فلوی عروقی دیامتر ۴۶ م م دارم لطفا نظرتون رو بفرمایین.خبلی نگرانم خدا خیرتون بده


