Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست
کیست به قطر ۳۵در ۲۶ میلیونر که حاوی یک کانون حلقوی اکوژن در سطح تخمدان راست (کیست هموراژیک و کیست درمورد ) مهمترین تشخیص سونوگرافی هست درمانش چی هست
- در مورد تست بارداری
ببخشید من شش روز است ای .ی اف انجام دادم میشه تست بی بی چک بدم
- اقدام به بارداری
سلام روز هشتم سینال اف زدم ولی برای نزدیکی اب اقام نیومد روز نهم سینال اف بزنم مشکلی داره
- بیماری رحم
سلام حدودا یکسالی میشه یه تکه گوشت صورتی رنگ به شکل یه منگوله از زیر کلیتوریسم آویزانه،دلیلش چیه؟میتونه نشانه سرطان باشه،تو رو خدا بگین چیکار باید بکنم
- جراحی زنان
سلام من یک سال وست ماهه سزارین کردم الان جای بخیه هام انگار باسوزن بهش میزنی چکارکنم دلیلش چیه
- بارداری
با سلام .موعد پریود بنده ۱۰ روز پیش بود که گذشته و حدودا ۵ روز پیش خونریزی مختصری در حد یک پد بهداشتی داشتم و سپس لخته های قهوه ای.با توجه به اینکه سه بار سقط عمدی و یک بار سقط خود به خودی داشتم آیا امکان سقط هست؟؟ بیبی چک مثبت نشان داده شده است.ایا اون حجم خون نشانه آمادگی سقط است؟
- تعداد ضربان قلب جنین
سلام .وقت به خیر.من در هفته ۱۱ بارداری هستم .امروز سونوگرافی داشتم.گفتن ضربان قلب جنین ۱۷۴ هست .میشه لطفا بفرمایید آیا ۱۷۴خیلی زیاد در اقع غیر عادی؟؟؟؟با تشکر
- کورپوس لوتئوم
سلام من متوجه شدم باردارم بتام۳۰۰۰ اولین روز اخرین قاعدگی ۶هفته ام رفتم سونو نوشته ۴هفته و خورده ای در جای مناسب.فقط نوشته یک کیست هموراژیک در تخمدان راست که میتواند مطرح کننده کورپوس لوتئوم باشد ..این منو نگران کرده
- پریود نشدن
سلام نمیدانم چرا هرچی سوالم ومیپرسم توی لیست سوالات نیست.لطفا جواب سوال منم بدید ممنون، امروز دقیقا ۶۰روز از آخرین قاعدگیم میگذره روز ۴۸آزمایش دادم بتا۹بود وجواب منفی همون روز وروز بعدش چهارتا آمپول پروژسترون تزریق کردم ولی پریود نشدم باز روز۵۵ بی بی چکم منفی شد وروز۵۶ دوباره آزمایش دادم وبتا0.12شد ومنفی بود الان دوازده روزه از آمپول میگذره وپریودم نشدم به نظر شما خیالم راحت باشه که باردار نیستم وبرای باز شدن قاعدگی چکارکنم ممنون از صبر شما و وقتی که میگذارید
- جوش نوک پستان
سلام وقت بخیر یه پسر سه ماهو نیمه دارم ک از دیروز وقت شیردهی درد داشتم و امروز یه جوش سفید شبیه آفت ظاهر شده لطفا راهنماییم بفرمایین اخرین سونوی پستان رو تو سال نود و سه انجام دادم ک فرمودین سالم هست
- سقط مکرر
سلام خسته نباشید من تنبلی دارم تو این یک سال باخوردن متفورمین دوبار باردار شدم هر دو بار سقط شد از همون اول لکه بینی داشتم خودم و شوهرم تمام ازمایش های ژنتیک و انجام دادیم مشکلی نبود من فقط خونم لخته بود که دکتر گفت درصدش کمه به خاطر این نبوده عکس رنگی انجام دادم یکی از لوله ها نوشته مختصر چسبندگی گفتن باید لاپاروسکوپی کنی ولی دکترم معاینه ام کرد گفت عفونت داری شاید چسبندگی هم به خاطر عفونت دارو داد و گفت اقدام کن از اون موقع چهار ماه میگذره هنوز باردار نشدم نظر شما چیه باید لاپاروسکوپی کنم
- مصرف دارو
با سلام همسر37 ساله اینجانب به علت کانسربرست ازدی 97 پس ازشیمی درمانی وجراحی وارد مرحله هورمون درمانی شد. دراین مرحله از تیر98 پزشک برایش هرسپتین یکسال وهمراه ان زولادکس وارومازین تجویز کرد. ولی پزشک دیگری گفت ارومازین برای زنان یائسه است وباید تاموکسیفن تجویز میشد . لطفا دراین مورد راهنمایی بفرمایید .با تشکر
- اقدام بعداز لاپاراسکوپی
سلام . چه مدت بعد از لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی میتونیم نزدیکی یا اقدام به بارداری کنیم ؟
- عفونت
سلام وقت بخیر مشکل ترشح و خارش واژن دارم البته وقت ویزیت هم دارم و باید مطب خدمت برسم ایرادی نداره تا روز نوبت از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده کنم که کمی فشار خارش واژنم کم بشه؟
- عفونت واژینال
سلام خانم دکتر .من دچار عفونت باکتریایی وازن شدم با پماد و شیاف خوب نشد دکتر بهم کپسول تتراسایکلین داد ایا خوب هستش برای عفونتم
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام خانم دکتر،ببخشید در سونوگرافی من نوشته فوکوس اکونیوز به ابعاد۷.۵میلی متر *۱۳ در کاویده آندومتر مشهود است؟؟آیا چیز خطرناکیه؟؟مانع بارداری میشه؟؟
- ترشحات سبز رنگ
سلام
وقت به خیر.
خانم دکتر من مدتیه ترشحات سبز رنگ واژن دارم.
علائم دیگه هم درد اطراف واژن هست. زیر دلم هم کمی درد می کنه. قرص فلوکونازول 150 خوردم و مترونیدازول 500 خوردم خوب نشدم. حالا دارم کلیندامایسین 300 می خورم هر شش ساعت ولی بازم تا الان که دو روز می گذره هیچ بهبودی حاصل نشده. چون باکره هستم نمی تونم داخلی معاینه بشم. از نظر شما چیکار کنم؟ با وجود بکارت می تونم کشت ترشحات بدم؟ بکارتم اسیب نمی بینه؟ خیلی نگرانم که PID بشه - زنان و زایمان
سلام خانم دکتر، من 29سالمه ذخیره تخمدانم پایینه در آز amh مهرماه 0.3 بود و آز اسپرم شوهرم کمی ضعیف بود رفتم برای ivf که 3جنین بی کیفیت از 4فولیکول بالغ تشکیل شد .
حدود دو ماه اووبوست مصرف کردم و کلی دم نوش رازیانه و 5انگشت و... و شوهرم هم 45روز فرتیل اید مصرف کرد، بهمن ماه با آز اسپرم نرمال و amh خودم که بهتر شده بود تقریبا 0.9 رفتم میکرو اینجکشن ایندفعه باز 2 جنین بی کیفیت از3فولیکول بالغ تشکیل شد.
لطفا من رو راهنمایی کنید/ - متخصص زنان و زایمان
روز ۲۶پریودی رابطه بدون دخول داشتم منی روی دهانه واژن ریخت نیم ساعت بعد قرص اورژانسی۱٫۵خوردم۱۲ساعت بعد مجدد خوردم امکان بارداری هست؟؟
- (بارداری)
سلام وقت بخیر باردار 29هفته هستم آزمایشی که چند روز پیش انجام داده بودم قند خون ام 130بود میشه لطف کنید بگین که چه میوه هایی رو بخورم واینکه دکتری که تحت نظرش هستم قرص امگا 3تجویز کردن که باعث یبوست شدهام و در این مورد هم چه چیزی به جای امگا 3بخورم ممنون میشم جواب این دو سوال رو پاسخ بدین


